AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Hva kan brukes for å få vekk dette? Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Jif og skuresvamp. Anonymkode: 56da5...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Vil ikke Jif ripe opp glasset? Anonymkode: 7659d...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Ville brukt glass-skrape beregnet for keramikktopper, og keramikkrens Anonymkode: 7659d...89f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Koketoppskrape Keramikkrens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Takk for tips 👍 Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september Jeg tør ikke bruke skuresvamp i tilfelle jeg ødelegger platene. Men kan prøve med en skrape, men da må jeg kjøpe over helgen 😊 Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tør ikke bruke skuresvamp i tilfelle jeg ødelegger platene. Men kan prøve med en skrape, men da må jeg kjøpe over helgen 😊 Anonymkode: 0291c...c3f Nei, en skal ikke bruke skuresvamp og jif på glasstopp. En skrape, og middel til glasstopp er gull verdt. Det middelet er utrolig drøyt, så det har du av i evigheter. Anonymkode: 1a47b...bff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, en skal ikke bruke skuresvamp og jif på glasstopp. En skrape, og middel til glasstopp er gull verdt. Det middelet er utrolig drøyt, så det har du av i evigheter. Anonymkode: 1a47b...bff Hvilket rensemiddel er best da? Merke? Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september Jeg pleier å legge en våt klut over området en stund for å myke opp (som oftest har det ligget en stund fordi tenåringene har laget mat etter skolen). Så vasker jeg bort det meste med klut/papir. Deretter bruker jeg keramikkrens. Anonymkode: e01be...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #11 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvilket rensemiddel er best da? Merke? Anonymkode: 0291c...c3f Ikke vanlig vaskemiddelmerke, kjøp på elkjøp, power el.lign butikker. Jernia har nok også. Anonymkode: 00561...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 22. september #12 Del Skrevet 22. september Jeg har brukt ovnsrens på sånne flekker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baratheon Skrevet 22. september #13 Del Skrevet 22. september Jacuzzi skrev (16 timer siden): Koketoppskrape Keramikkrens Fasit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #14 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke vanlig vaskemiddelmerke, kjøp på elkjøp, power el.lign butikker. Jernia har nok også. Anonymkode: 00561...db4 Takk for tips 👍 Da kjøper jeg en av de stedene. Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #15 Del Skrevet 22. september Månestråla skrev (6 timer siden): Jeg har brukt ovnsrens på sånne flekker 👍 Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #16 Del Skrevet 22. september Baratheon skrev (8 timer siden): Fasit 👍 Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #17 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 15.41): Jif og skuresvamp. Anonymkode: 56da5...5da Da kan hun skifte hele koketopper etterpå. Du tar en godt våt og varm mikrofiber klut, oppskylt i zalovann og legger på en og en kokeplate. Når dritten er skikkelig oppbløtt så tar du glasskapell beregnet på koketopper. Når du har fått bort mest mulig med glasskapell og våt klut, så tørker du opp, og begynner å gni med keramikeren for koketopper. https://nemdag.no/product/2389109?gmsp=1&tduid=ee5eee1c4f1e8e20d81a83513975dd2a&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affilate&utm_campaign=ShopForward+NO+CSS Bruker du keramikeren med gjevne mellomrom og før koketopper blir så ille som nå, så er dette lett å holde rent. Anonymkode: 503af...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #18 Del Skrevet 22. september Månestråla skrev (10 timer siden): Jeg har brukt ovnsrens på sånne flekker Også det er for sterkt, følgelig sliter det mer enn nødvendig. Beskytter heller ikke slik etterpå som keramikkrens. Anonymkode: 503af...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #19 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da kan hun skifte hele koketopper etterpå. Du tar en godt våt og varm mikrofiber klut, oppskylt i zalovann og legger på en og en kokeplate. Når dritten er skikkelig oppbløtt så tar du glasskapell beregnet på koketopper. Når du har fått bort mest mulig med glasskapell og våt klut, så tørker du opp, og begynner å gni med keramikeren for koketopper. https://nemdag.no/product/2389109?gmsp=1&tduid=ee5eee1c4f1e8e20d81a83513975dd2a&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affilate&utm_campaign=ShopForward+NO+CSS Bruker du keramikeren med gjevne mellomrom og før koketopper blir så ille som nå, så er dette lett å holde rent. Anonymkode: 503af...cc7 Tull. Har brukt dette i over 15 år på min platetopp, ser fortsatt ut som ny. Anonymkode: 56da5...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23. september #20 Del Skrevet 23. september Bruker en glasskrape. Viktig å bytte blad før bladet blir slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå