Gå til innhold

Brystforstørrelse Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å ta brystforstørrelse i Oslo og lurer på om noen har kirurger eller klinikker å anbefale. Jeg ønsker ikke veldig store bryster og liker å gå uten BH, så vil bare at de passer til min kroppsfasong og ser naturlig ut da jeg er litt bredskuldret og ikke har markert midje i tillegg til ganske små bryst (B-cup). Vil gjerne høre folk sine erfaringer og anbefalinger da det er mye å velge mellom. 

Anonymkode: 54250...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornebuklinikken - de er veldig dyktige :) jeg og 4 andre jeg kjenner tok silikon der for 10 år siden, alle er fremdeles like fornøyd! :) 

Anonymkode: 8003e...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når silikonputene sprekkes går væsken inn i musklene og ødelegger den

Anonymkode: d22ca...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil absolutt anbefale deg å la det være. 

Menn flest tenner mer på en naturlig kropp og jeg ville likt bedre om min partner var naturlig. 

Og B-cup, er det virkelig små og noe som man skal operere?!? 

Hilsen mann

Anonymkode: 1c552...ebb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 15.17):

Jeg har lyst å ta brystforstørrelse i Oslo og lurer på om noen har kirurger eller klinikker å anbefale. Jeg ønsker ikke veldig store bryster og liker å gå uten BH, så vil bare at de passer til min kroppsfasong og ser naturlig ut da jeg er litt bredskuldret og ikke har markert midje i tillegg til ganske små bryst (B-cup). Vil gjerne høre folk sine erfaringer og anbefalinger da det er mye å velge mellom. 

Anonymkode: 54250...efe

Jeg opererte på Fornebuklinikken, bare gode erfaringer! Ikke hør på skeptikerne! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...