Ingar-André Skrevet 21. september #61 Del Skrevet 21. september Et hint. Vil tro både Ts, jeg, Ab på 215 og katten.2.0 ser like imponerte ut hver gang det skal dusjes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #62 Del Skrevet 21. september Donald Duck skrev (Akkurat nå): Et hint. Vil tro både Ts, jeg, Ab på 215 og katten.2.0 ser like imponerte ut hver gang det skal dusjes. Luksus, det er jo flere cm igjen opp til taket 😅 Anonymkode: c56d6...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 21. september #63 Del Skrevet 21. september Donald Duck skrev (5 minutter siden): Et hint. Vil tro både Ts, jeg, Ab på 215 og katten.2.0 ser like imponerte ut hver gang det skal dusjes. Jeg kan ikke stå oppreist på flyets toaletter, og om jeg ikke betaler 200kr mer for flysete med ekstra benplass sliter jeg. Lårbeinet mitt er lengre enn avstanden fra seteryggen og til setet foran meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 21. september #64 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Luksus, det er jo flere cm igjen opp til taket 😅 Anonymkode: c56d6...7f2 Joa! Men æ nå bra kjett å måttja huke seg ner hår gong ein ska dusje au! Slitin i knea.... #dialekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #65 Del Skrevet 21. september Katten.2.0 skrev (7 minutter siden): Jeg kan ikke stå oppreist på flyets toaletter, og om jeg ikke betaler 200kr mer for flysete med ekstra benplass sliter jeg. Lårbeinet mitt er lengre enn avstanden fra seteryggen og til setet foran meg. Sykt at det skal koste mer å sitte behagelig. Anonymkode: b5402...a39 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 21. september #66 Del Skrevet 21. september Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke stå oppreist på flyets toaletter, og om jeg ikke betaler 200kr mer for flysete med ekstra benplass sliter jeg. Lårbeinet mitt er lengre enn avstanden fra seteryggen og til setet foran meg. Kjenner til det, jeg flyr ikke mer med mindre jeg absolutt må. Og jeg hater såkalt vanlige biler, knea er midt oppå rattet i 80% av bilene. Skulle gjerna posta bilde av meg i dørkarmen i stua som er den med mest klaring, men nøler litt med tanke på at folk fint kan kjenne meg igjen😂 Veit med sikkerhet at 3stk her inne gjør det på flekken.. Har noen tattoveringer på skuldre og nakke opp mot øra som få andre har😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #67 Del Skrevet 21. september Donald Duck skrev (9 minutter siden): Joa! Men æ nå bra kjett å måttja huke seg ner hår gong ein ska dusje au! Slitin i knea.... #dialekt Er det deg på bildet? Kjekkas, og masse sjarme bare i dette knipset. Anonymkode: c56d6...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 21. september #68 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det deg på bildet? Kjekkas, og masse sjarme bare i dette knipset. Anonymkode: c56d6...7f2 Nope, random fra google under søkeordet "tall guy everyday problems" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #69 Del Skrevet 21. september Donald Duck skrev (2 timer siden): Et hint. Vil tro både Ts, jeg, Ab på 215 og katten.2.0 ser like imponerte ut hver gang det skal dusjes. Samtidig sliter jeg med å få ned dusjhodet i dusjen på hotell fordi dem plasserer det helt på topp 😳 Det er sannelig ikke bare bare å være utenom gjennomsnittet (noen absolutt ingen er) Anonymkode: 0b87d...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #70 Del Skrevet 21. september Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke stå oppreist på flyets toaletter, og om jeg ikke betaler 200kr mer for flysete med ekstra benplass sliter jeg. Lårbeinet mitt er lengre enn avstanden fra seteryggen og til setet foran meg. 🤣 (ikke bra for nakken deres da 🙁) Jeg kan stå oppreist selv under hattehylla på fly 😬 Men må ofte klatre i matbutikken for å få tak i det på øverste hylle om jeg ikke klarer å snike produktet fram fra undersiden 😩 Anonymkode: 0b87d...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baratheon Skrevet 21. september #71 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som tittelen sier, er jeg over snittet høy for min alder og vel så det. Pappa er 1.93 og mamma er 1.66. Også har du meg på over 2 meter, med sterk angst og en redsel for å stikke seg ut i mengden. Dette har ført til tidvis isolasjon og selvhat. Jeg er lei av spørsmål om hvor høy jeg er, og det ene og det andre. Hater folks blikk til enhver tid, og noens, til tider, latterliggjøring av min kropp. Hva kan jeg gjøre for å eie høyden og kroppen min, og å styrke selvbildet? Takk for eventuelle svar Anonymkode: 867eb...ddc Meld deg inn i en basketballklubb, og legg deg i hardtrening. I løpet av kort blir du elsket for høyden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 21. september #72 Del Skrevet 21. september (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): har tatt det opp med doktor, som fniser av problemet og mener jeg maler fanden på veggen. Har anlegg for å overtenke og bekymre meg, men det virker han å neglisjere totalt. Blir ofte alene med dette problemet og finner omtrent ingen med samme problem, eller høyde for den saks skyld innad i min krets Anonymkode: 867eb...ddc det er leit å høre. Det å ikke bli tatt seriøst for et problem man selv opplever som reelt gjør at man ikke føler seg sett. Det er likevel viktig at du finner noen som kan empatisere med din opplevelse av deg selv. Bare det å ha noen som forstår deg er halve løsningen på dette. du kan jo f.eks kontakte bup via legen for å se om du har behov på samtaler med profesjonelle om du opplever det som et stort problem i din hverdag. Endret 21. september av megda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #73 Del Skrevet 21. september Du må bare akseptere deg selv som du er, så enkelt og vanskelig er det. Har bare et råd til deg og det er å gå med hodet hevet og rak i ryggen, det vil du takke deg selv for når du blir eldre. Har en kamerat som er like høy som deg, som og hadde issues med høyden og har hatt en tendens til å gå med hodet bøyd, nå når vi har tippet 40 så er det nesten blitt en naturlig "bump" øverst i ryggen. Når noen ser på deg så det ikke fordi du blir latterliggjort, den tanken må du legge fra deg med en gang. Folk blir fascinert av høye mennesker både kvinner og menn. Vet han vennen min har vært medlem i en slags klubb for høye mennesker her i Norge, der er det råd å få både med tanke på klær og andre ting, vil anbefale deg den han har iallfall truffet mange gjennom en slik klubb. Anonymkode: 20049...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #74 Del Skrevet 21. september Som mor kan jeg bare si dette. Jeg har iløpet av min levetid observert endel høye gutter og menn. Flere fra 190 og oppover over 2 meter. Og aldri har jeg sett på de og tenkt noe negativt om de grunnet høyden. Tvertimot har jeg alltid tenkt at det er fantastisk hvor forskjellige vi er, noen er veldig høye og noen er veldig lave. Det eneste som ville fått meg til å se negativt på en høy fyr, er om han er en snørrhoven blære. Type rikmannsbil og jeg gjør som jeg vil holdning og bryter alle regler. Så om du er en fin fyr med riktige holdninger og tar vare på deg selv og de du bryr deg om, så skal du rette opp ryggen og gå rak rundt så høy som du er. Personlighet er nemlig det viktigste. Og kikker noen på deg så SMIL med øyne og munn. Det vil avvæpne de fleste. Anonymkode: 5e3c6...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #75 Del Skrevet 21. september Hei! Har to i nærmeste familie på 2,10 m. Ja, det er upraktisk med klær og liknende. Men de er veldig fine karer😀 Og har begge skikkelig draget på damene ♥️♥️ Anonymkode: e24c9...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #76 Del Skrevet 21. september Digger høye menn! Er en lav dame på hele 151cm, begge mine lillebrødre er på 206 og 215 Anonymkode: 4cdac...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #77 Del Skrevet 21. september Fake it till you make it! Lat som du har verdens beste selvtillit for høyden din, ikke krom deg sammen og ødelegg kroppen din ved å få dårlig positur. Omfavn lengden din! Anonymkode: 91a12...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #78 Del Skrevet 21. september Om du snur på det så vil du se at det er mange menn som hater høyden sin fordi de er for lave. De har problemer knyttet til det. Du er god nok som du er. Du er ikke bare høyden din, men siden du er høy så får du nok en del oppmerksomhet rundt dette. Vær stolt, det er "stas" å være så høy. Hev hodet. Du er for ung til å kaste bort de unge årene på usikkerhet. Du er så bra som du er. Anonymkode: 94fe4...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #79 Del Skrevet 21. september For meg (165cm) blir en mann automatisk svært sexy og tiltrekkende om han er veldig høy. Altså 190 +++ . . Jeg føler meg sø liten og godt passa på med en svært høy mann. jeg vet om mange som tenker det samme så at du er en svært høy er ikke bare en ulempe. Mange damer/jenter blir å like deg litt ekstra 😊 Anonymkode: de3c2...8ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #80 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): har tatt det opp med doktor, som fniser av problemet og mener jeg maler fanden på veggen. Har anlegg for å overtenke og bekymre meg, men det virker han å neglisjere totalt. Blir ofte alene med dette problemet og finner omtrent ingen med samme problem, eller høyde for den saks skyld innad i min krets Anonymkode: 867eb...ddc Jeg synes at doktoren burde fått lese hovedinnlegget, gjerne i form av et brev du tar med deg, så blir det kanskje slutt på fnisingen. Han har ikke forstått omfanget av problemet. Anonymkode: 1335e...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå