AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Prøver og bli gravide, men mensen kom 1 dag før (torsdag). Blødde litt, men ikke mengder. Veldig menssmerter i ryggen, det pleier jeg ikke å ha lenger. Tok 2 naproxen og nå er det kun lette menssmerter. Kun blødning torsdag…. Noen vært borti dette? Har ikke testet pga blødningen Anonymkode: c89c0...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Hvor lenge jeg har menssmerter varierer fra syklus til syklus. Noen ganger kun 1-2 dager i forkant, andre sykluser 1-3 dager inn i syklusen. Hva som er normalt, må du nesten se på hva som er vanlig for deg. Anonymkode: 9bff2...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor lenge jeg har menssmerter varierer fra syklus til syklus. Noen ganger kun 1-2 dager i forkant, andre sykluser 1-3 dager inn i syklusen. Hva som er normalt, må du nesten se på hva som er vanlig for deg. Anonymkode: 9bff2...511 Men rart med blødning i kun 1 dag? Anonymkode: c89c0...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men rart med blødning i kun 1 dag? Anonymkode: c89c0...e8c Ja det er jo noe rart, men spørs hva som er normalt for deg. Jeg blør totalt 4 dager, lite dag1, masse dag2 og nærmest kun spotting dag 3 og 4. Kan skyldes lave hormon nivåer, dårlig oppbygging av slimhinne etc. Ingen kan si sikkert hva og hvorfor her inne. Men du kan jo alltids ta en test for å sjekke at det ikke var en tidlig liten svangerskapsblødning. Noe som forøvrig er veldig vanlig. Anonymkode: 9bff2...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er jo noe rart, men spørs hva som er normalt for deg. Jeg blør totalt 4 dager, lite dag1, masse dag2 og nærmest kun spotting dag 3 og 4. Kan skyldes lave hormon nivåer, dårlig oppbygging av slimhinne etc. Ingen kan si sikkert hva og hvorfor her inne. Men du kan jo alltids ta en test for å sjekke at det ikke var en tidlig liten svangerskapsblødning. Noe som forøvrig er veldig vanlig. Anonymkode: 9bff2...511 Jeg blør vanligvis medium mengde i 3 dager. 1 dag er uvanlig. Skulle fått mensen i går og ikke tors, men det skjer innimellom … tok en test nå, den var negativ, men det er ettermiddagsurin. Så ved lave hormonnivåer, så kan blødningen bli mindre? Anonymkode: c89c0...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå