Gå til innhold

Ulikt følelsesmessig stadie i datingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en fyr og gjort det en måned nå. Vi har pleid å møttes mellom 1 til 3 ganger i uka. Han sier han er forelsket, at han elsker meg og at det føles riktig. I grunn koselig å høre det, men samtidig stressende. Jeg føler ikke akkurat på dette (ennå). Jeg merker jo jeg bryr meg om han, at jeg liker å være med han. Men det er liksom ikke den store forelskelse- følelsen fra min side. Er det bare tidlig? Eller burde jeg føle mer innen nå? Noen som har lignende erfaringer? 

Anonymkode: 29c03...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En måned er ikke mye. Ville gitt det mer tid. Hva sier magefølelsen? 

Anonymkode: ad282...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En måned er ikke mye. Ville gitt det mer tid. Hva sier magefølelsen? 

Anonymkode: ad282...c26

Den sier noe at jeg bør avvente litt til, at det fortsatt er tidlig. Kanskje jeg bare føler meg stressa og pressa fordi han føler så mye mer...?

Anonymkode: 29c03...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Den sier noe at jeg bør avvente litt til, at det fortsatt er tidlig. Kanskje jeg bare føler meg stressa og pressa fordi han føler så mye mer...?

Anonymkode: 29c03...ff6

Du kan prate med han om det. At du bruker tid på å bli kjent og få følelser. Jeg selv er også sånn. Jeg dater en på tredje måned nå. Jeg har hele veien sagt at jeg synes det er viktig at vi bruker tid på å bli ordentlig kjent, at jeg er redd for å gå inn I noe nytt, redd det skal bli destruktivt, at han er noe annet enn han viser osv, at jeg derfor er mer usikker og tilbakeholden og trenger tid på å føle meg trygg, jeg har prata om mitt tidligere forhold som var et tøft forhold (det gjorde jeg når jeg følte meg klar, etter 1,5 måned ca.),  kanskje). Når man er tilbakeholden og ikke 100prosent trygg, bruker man lengre tid på å få følelser. Men etter at jeg åpna meg for han, og han åpna seg for meg, kom følelsene. Han har hele tiden vært en trygg mann, tålmodig, gitt meg tid, ikke mast og ikke pressa meg til noen ting. Behagelig fyr. Vi er veldig like, mange like interesser, verdier, livssyn, livsstil osv.. alt dette har gjort at det er lett for meg å åpne meg, jeg prater med han om alt, og ham prater med meg om alt. Så nå etter nesten 3 måneder var jeg sikker på følelsene mine for han 

Anonymkode: ad282...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...