Gå til innhold

Noen som har gjenopptatt kontakten med daten man avsluttet med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn happy ending? 🥰 Jeg har skrevet en tråd tidligere der jeg ble skikkelig dumpa av en jeg hadde datet i 4 mnd, vi gikk på ny date begge to, såkalt frest fra oss. Men nå glimter det opp litt igjen, (tror jeg). Vet ikke, kan det skje sånn på ekte ? Aldri skjedd før med de jeg har datet. Han snapper plutselig daglig

Anonymkode: 1fd29...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei? Spist er spist. Jeg blir ikke sammen med folk 2 ganger, ihvertfall ikke uten at de har forandret seg VELDIG mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som om den han gikk videre med har avsluttet det med han, så nå går han tilbake til deg for oppmerksomhet. Respekter deg selv nok til å ignorere hans forsøk og finn deg en som liker og respekterer den du er, som du er. 

Anonymkode: f1607...3a5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres mer ut som om den han gikk videre med har avsluttet det med han, så nå går han tilbake til deg for oppmerksomhet. Respekter deg selv nok til å ignorere hans forsøk og finn deg en som liker og respekterer den du er, som du er. 

Anonymkode: f1607...3a5

Så du tror hun har avsluttet ? Hvorfor ikke han og fikk avsmak med møtet? Ikke alltid det er like deilig i virkeligheten eller forhåpningene ikke strakk til . Sorry to say🙈

Anonymkode: 1fd29...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville droppa han. Vet det er vanskelig hvis man liker noen skikkelig, men blir man dumpa en gang blir man det gjerne igjen. Lett å bli hekta i sånne situasjoner.

Anonymkode: df66a...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Så dumpet jeg ham enda en gang. Ikke noe jeg er stolt av. 

Anonymkode: 3a09d...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...