Gå til innhold

Er et ligg innenfor det å date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er definisjonen på en date for deg?

Er det å treffe en på Tinder for et ligg en date? Eller må det være en middag, samtaler og andre ting?

Anonymkode: c2e14...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En date for meg er å møtes for å bli kjent. Møtes kun for sex er hookup, eller bootycall.

Anonymkode: 3d1c6...1c2

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med over, ligg er ikke date for meg og noen som kun vil ligge har neppe de rette følelsene for dating heller. 

Anonymkode: f9757...ff8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er definisjonen på en date for deg?

Er det å treffe en på Tinder for et ligg en date? Eller må det være en middag, samtaler og andre ting?

Anonymkode: c2e14...64a

Å date noen er å møtes eller ha møtts flere treff over en periode. Et ligg er et ONS. Flere ligg over tid kan godt kalles å date selv om det ikke er andre aktiverer som middag, turer osv inkludert.

Jeg hadde en fyr jeg møtte for sex 2-3 ganger over en 4 mnd periode. I dag beskriver jeg ham som en fyr jeg datet litt selv om vi kun møttes for sex.

Anonymkode: 54b73...382

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Å date noen er å møtes eller ha møtts flere treff over en periode. Et ligg er et ONS. Flere ligg over tid kan godt kalles å date selv om det ikke er andre aktiverer som middag, turer osv inkludert.

Jeg hadde en fyr jeg møtte for sex 2-3 ganger over en 4 mnd periode. I dag beskriver jeg ham som en fyr jeg datet litt selv om vi kun møttes for sex.

Anonymkode: 54b73...382

En som vil date, som i bli kjennt og har følelser kommer ikke til å være så lavterskel at de kun ønsker sex. Da blir vi brukt om vi aksepterer det. Det er mange som kum vil ha sex der ute, å så utomamtisl også da, å ikke finne på noe sammen men møte en som vil ha det mest intime uten noen omsorg i det hele tatt først, også tror de ka  få hjertet ditt selv om det er et kjedelig lov uten noe annet enn sex. Nei for min del.

Anonymkode: f9757...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En som vil date, som i bli kjennt og har følelser kommer ikke til å være så lavterskel at de kun ønsker sex. Da blir vi brukt om vi aksepterer det. Det er mange som kum vil ha sex der ute, å så utomamtisl også da, å ikke finne på noe sammen men møte en som vil ha det mest intime uten noen omsorg i det hele tatt først, også tror de ka  få hjertet ditt selv om det er et kjedelig lov uten noe annet enn sex. Nei for min del.

Anonymkode: f9757...ff8

Sorry for alle skrivefeil. Kun* automatisk* liv*

Anonymkode: f9757...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det er bare sex. En date er å møtes for å bli kjent, kafé, mat, kino osv

Anonymkode: 40f9a...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er definisjonen på en date for deg?

Er det å treffe en på Tinder for et ligg en date? Eller må det være en middag, samtaler og andre ting?

Anonymkode: c2e14...64a

Dere er pulevenner :)

Anonymkode: b2037...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er definisjonen på en date for deg?

Er det å treffe en på Tinder for et ligg en date? Eller må det være en middag, samtaler og andre ting?

Anonymkode: c2e14...64a

Nei, det er ikke date for meg.

Anonymkode: 194af...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en date hvis man møtes med mål om å bli bedre kjent. Sex er ikke dating.

Anonymkode: 455a8...10a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er å date også det å kun ha sex, det er rett og slett et annet ord for treff av romantisk eller seksuell karakter.

Anonymkode: c2e14...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 0.06):

En date for meg er å møtes for å bli kjent. Møtes kun for sex er hookup, eller bootycall.

Anonymkode: 3d1c6...1c2

Enig i denne. At man etter hvert har sex som en del av datingen er en annen sak, men om sex er hovedmålet så er det ikke dating.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 0.06):

En date for meg er å møtes for å bli kjent. Møtes kun for sex er hookup, eller bootycall.

Anonymkode: 3d1c6...1c2

Enig med denne personen men mange bruker date om d å møtes for kun sex. 
Date er for meg noe som kommer fra romantiske filmer fra usa. Der mannen er gentleman og inviterer en dame ut. De finner på noe sammen og han kjører ho hjem. Sitter kanskje en stund i bilen og er det en bra date blir det et kyss i bilen og så god natt. 
 

Det er jo borte i dagens dating da. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

Enig med denne personen men mange bruker date om d å møtes for kun sex. 
Date er for meg noe som kommer fra romantiske filmer fra usa. Der mannen er gentleman og inviterer en dame ut. De finner på noe sammen og han kjører ho hjem. Sitter kanskje en stund i bilen og er det en bra date blir det et kyss i bilen og så god natt. 
 

Det er jo borte i dagens dating da. 😂

De misbruker noens ønske til å date og møte noen, for å skaffe seg sex. Det var aldri date for den som bare ville ha kos. 

Anonymkode: f9757...ff8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møtes for sex er et sextreff.

Å spise middag, skravle, andre aktiviteter, bli mer kjent det er date. Date er noe man gjør i hensikt av å bygge en romantisk relasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...