Gå til innhold

Ligger mannen min med kompisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en litt ekkel magefølelse av at det kanskje er tilfelle (?) men da med bestekompisen. Jeg har vært i lange forhold tidligere og aldri hatt denne mistanken før, og det skremmer meg at jeg plutselig har denne tanken nå etter 3 år i forholdet (jeg selv er 40 og opplevd det meste😂)…

Det jeg lurer på er om noen der ute har hatt mistanke og funnet ut at det har stemt? Og hvilke tegn skal man se etter?

Noe av det som gir meg rar magefølelse er  at dem to helst vil henge alene, gjerne hele helger sammen, klenging og kyssing dem i mellom på fylla, hvordan dem ser på hverandre (det sistnevnte som fikk meg til å stusse) det er så merkelig å se på munnen til noen som prater og BARE der, for så å kysse på munnen (ikke klining)!  Og masse verbal prat om hvor gode den ene er for den andre og at de helst vil leve sammen de to med halvseriøs tone! Ps; de er oppvokst i et noe konservativt miljø (!) så det å holde seg i skinnet for samfunnet kan være en ting.. 

Jeg vil si at jeg klarer å skille mellom guttastemning og noe annet rart! Og jeg er litt på det sistnevnte.. Men klarer ikke helt å sortere tankene på om dette er ok/innafor eller litt rart dette her. Uansett så vil jeg sikkert ikke gjøre noe stort ut av det avhengig av hva dette skulle være, eller komme frem. Men liker gjerne å lufte det her ❤️ 

 

ps! Har såklart klint med venner i fylla selv, men de blikkene de sender hverandre får magen til å knyte seg… 

Anonymkode: dadce...0e0

  • Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm det der hørtes litt suspekt ut ja

Anonymkode: 6a2d1...4a7

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmmm det der hørtes litt suspekt ut ja

Anonymkode: 6a2d1...4a7

Ja, det er jeg enig i. TS, du kan vel gjøre ett av to: Ignorere det, eller spørre ham rett ut. Og hvis han sier ja, har du flere valg… Gå fra ham, ultimatum om å slutte, bare la dem holde på i  «skjul» bare at du ikke vil vite noe, eller at du vil bli med/se på. 

Anonymkode: 32dfd...bdb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo fremstå som at de er mer enn bare venner. Tør du å spørre da? Er jo kanskje greit for deg å vite om han er utro med kompisen eller hva. Og hvis det viser seg at han faktisk er homofil, så er jo du ikke riktig person for ham å være sammen med.

Varme tanker til deg og lykke til uansett hvordan dette går.❤️

Anonymkode: 7b609...00e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jeg må spørre på et tidspunkt! For jeg er veldig nysgjerrig av natur. Jeg er litt redd for hva reaksjonen kan være! Føler allikevel at jeg trenger noen flere knagger å henge det på. Men å stille spørsmål er en veldig ryddig og clean måte å gjøre det på..! 

 

Min første tanke er å dra dit dem pleier å reise alene og kjøpe meg en kikkert! Eller prøve å snoke litt på mobilen for å se om man kan se det på sjargongen mellom dem. Når jeg skriver dette så ser jeg hva jeg helst bør gjøre, og  det er jo å spørre rett frem enn å tenke ut McGyver-løsninger 😂

 

Takk for tankene ❤️

Anonymkode: dadce...0e0

  • Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville undersøkt litt. Sjekke telefonen eller kommet på uventet besøk en helg. Det høres ut som de er elskere/kjærester. 

Anonymkode: 095aa...e4e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke skjekket telefonen hans.

Spør han rett ut du. Kommer du ingen vei med det, må du jo spørre deg selv om du ønsker å ha det sånn resten av livet ditt 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, du høres ut som en ei flott og forståelsesfull dame, jeg enser ikke sjalusi i noe av det du skriver? 

Jeg tenker at utro folk har ekstremt lett for å gå rett i forsvarsmodus, men dette har jo også noe å si på hvordan man blir beskyldt. Når du skriver nå, så virker du så avslappa rundt det. Hvis du spør, kun for nysgjerrighetens skyld og på samme måten du skriver om det her, så er jo ikke dette klandrende, drevet av sjalusi og mistenkeliggjøring. Du gir ingen indikasjon på at det er en dealbreaker eller i det hele tatt negativt. 

Å være interessert i samme kjønn, kan jo som man vet være veldig vanskelig for mange. Det kan være vanskelig å åpne opp om det. 

Jeg ville ganske enkelt spurt ham, uten å trenge beviser eller noe som helst. Det er da lov å spørre. 

Anonymkode: 9fab3...912

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på de emosjonelle båndene og den tiltrekninga og nærheten du beskriver med disse og det å gå hen å ha sex og et reelt partnerskap med den andre. Jeg har ikke særlig med råd, selv står jeg i en kompleks situasjon som ligner - hvor det er synlig for andre at det er noe sterkt og erotisk involvert med ei, men jeg har avvist henne og leiter etter kjærest. Hun har blitt konfrontert av hennes kjærest, og det er et potensiale for å få folk til å føle seg usikker.

Det jeg erfarer er at det nytter å ha fine samtaler om følelsene rundt det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har helt sikkert sex. Har du fiska litt rundt? Hørt med kona til kompisen etc?

Anonymkode: 43aff...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klenging og kyssing i fylla med kameraten faktisk. Helt uakseptabel oppførsel når man er i forhold. Det spiller ingen rolle om det er en mann eller dame. 

Ingen, absolutt ingen jeg kjenner holder på slik med vennene sine. Kunne til nød ha forstått det bedre hvis dette var tenåringer.  Men her er det snakk om godt voksne på 40+. Bare pinlig. 

Anonymkode: c0fa1...7c4

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri klima med en kompis i fylla, verken gutt eller jente. Men har klina med mye annet, da. Kysser ikke venner på munnen 😳
 

Telefon-snok vil vel ikke avsløre noe særlig. 

Men overnatter de sammen?  Kan du komme uventet på dem på et nasch eller en tidlig morgen, hvis de overnatter? 

Dra bort en helg ,og kom hjem sent på kvelden dagen før du  egentlig skulle komme hjem?

Anonymkode: 1174e...29c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor spør du han ikke bare rett ut? Det hadde jeg gjort. Og sakt hva jeg har observert.

Anonymkode: 655b7...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver de er fra konservativt miljø så sånn sett kan det jo stemme. Høres ikke så veldig hyggelig ut for deg da. Snok og overraskelsesbesøk må nok til. Har en nær homofil venn og han sier det er mye gifte menn på appene, for eksempel på Grinder. 

Anonymkode: a0f27...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om han bruker deg, en kvinne, som en "front", for å skjule hva som foregår bak med en mann. Helt ærlig.

Ja, du bør starte med å undersøke mobilen hans om du får til det. Om det ikke er noe der, er han nok bare veldig flink til å slette og skjule spor. Spørs hvor redde de er for å bli fersket. Men utifra oppførselen du beskriver, er de ikke så veldig redde for å bli avslørt. Og jeg må si jeg har aldri noensinne kysset en venninne, verken i fylla eller noen annen anledning, og ingen av mine mannlige kjærester har noen gang blitt observert å flørte med eller kysse og stirre på kompiser i fylla heller. Aldri sett. Tror ikke det er så vanlig blant heterofile. Blant biseksuelle eller bifile og skjulte homofile, ja, da tror jeg det er langt mer "normalt" eller vanlig.

 

Anonymkode: 7a6f6...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Normale menn kysser og klemmer ikke kompiser. Han/de er homofile.

Anonymkode: e18b1...483

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør deg heller om det virkelig har noe å si om de peiser hverandre innimellom?

Anonymkode: 04620...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere sex? Du og mannen din? 

Anonymkode: cc25f...52f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være rompis for å suge en kompis!

Anonymkode: 5819d...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...