AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #21 Del Skrevet 21. september 2024 Til dere som tenker søren, jeg har nettopp kjøpt og nå er det "ut".. Hva med å ha disse kriteriene? - Materiale - Din stil og noe du synes er fint -Bærekraft og etisk produksjon -Bruksområde Da spiller det jo ingen rolle om det er ut eller inn? Anonymkode: b1ab9...37b 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #22 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg har en billigveske, husker ikke merke, og det holder mer enn nok. Den er til å bære ting i, ikke som statussymmbol. I mine øyne er å ha ting for status det mest harry folk kan gjøre. Anonymkode: 656d6...6c5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 21. september 2024 #23 Del Skrevet 21. september 2024 Min yndling er en eldgammel boston bag fra Tod`s. Ellers har jeg en DeMellier som benyttes mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryam.Maryam Skrevet 21. september 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 21. september 2024 Det er jo veldig mange ting å tenke på når man skal kjøpe veske, synes jeg. Stort sett er det tanken på hva andre tenker nå som irriterer meg. 😅🫥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryam.Maryam Skrevet 21. september 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg foretrekker selv veldig feminine klær, veske og sko totalt, men da får jeg desto mer overraskende, kritiske øyne på meg. Da velger jeg å ikke kjøpe det feminine som jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 21. september 2024 #26 Del Skrevet 21. september 2024 Maryam.Maryam skrev (1 minutt siden): Det er jo veldig mange ting å tenke på når man skal kjøpe veske, synes jeg. Stort sett er det tanken på hva andre tenker nå som irriterer meg. 😅🫥 Det eneste jeg tenker på er om jeg liker den og om den funker til det jeg skal bruke den til. Det er jo bare en ubetydelig ting som en veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #27 Del Skrevet 21. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Til dere som tenker søren, jeg har nettopp kjøpt og nå er det "ut".. Hva med å ha disse kriteriene? - Materiale - Din stil og noe du synes er fint -Bærekraft og etisk produksjon -Bruksområde Da spiller det jo ingen rolle om det er ut eller inn? Anonymkode: b1ab9...37b Skal bare være med å kverke kua. Anonymkode: 67401...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #28 Del Skrevet 21. september 2024 https://supernerds.no/products/harry-potter-skulderveske-gryffindor-har107695?variant=42500182048941&gad_source=1&gbraid=0AAAAABT-KLDALNfQt_MH66xDRJgsUwO4j&gclid=Cj0KCQjw3bm3BhDJARIsAKnHoVXhARDQOD4LodggDJO1oHM4qXTZfXFW5GiDF1Vg7rIt6Js52piNvzMaAt05EALw_wcB Anonymkode: 3dee5...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #29 Del Skrevet 23. september 2024 Alle luksusmerker er harry. Du fremstår som en usikker person som prøver å få andres godkjenning. Dessuten er det jo teit å kaste penger ut av vinduet. Anonymkode: 134e5...2f9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryam.Maryam Skrevet 24. september 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 24. september 2024 Hva tenker dere om Malene birger og Chloé? Jeg er litt usikker mellom de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #31 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 13.28): Til dere som tenker søren, jeg har nettopp kjøpt og nå er det "ut".. Hva med å ha disse kriteriene? - Materiale - Din stil og noe du synes er fint -Bærekraft og etisk produksjon -Bruksområde Da spiller det jo ingen rolle om det er ut eller inn? Anonymkode: b1ab9...37b Dette. Jeg har en Michael Kors veske som er over ti år gammel. Jeg har brukt den i syrtregn og solskinn, den er fortsatt fin. Anonymkode: a1b28...f01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #32 Del Skrevet 25. september 2024 Alle vesker som koster en middels husleie kun fordi de er fra * merke * er dritharry og jeg syns oppriktig talt synd på de som føler de har behov for sånt Anonymkode: edbba...29b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #33 Del Skrevet 25. september 2024 Jutesekk. Anonymkode: 77a62...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #34 Del Skrevet 25. september 2024 For min del handler det mest om hvordan man viser frem vesken. Husker jeg jobbet i en butikk som solgte mat og utstyr til kjæledyr. Jeg husker ikke en gang merket, men ei dame kom og skulle kjøpe noe, og hun plasserte bagen sin på disken slik at logoen var fullt synlig mot meg. Jeg ble ikke det minste imponert. Jeg ble bare pinlig berørt på hennes vegne. Hvis du føler behov for å flaunte din dyre veske på en dyrebutikk, så har du et problem. Anonymkode: 5a9df...a25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 25. september 2024 #35 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): For min del handler det mest om hvordan man viser frem vesken. Husker jeg jobbet i en butikk som solgte mat og utstyr til kjæledyr. Jeg husker ikke en gang merket, men ei dame kom og skulle kjøpe noe, og hun plasserte bagen sin på disken slik at logoen var fullt synlig mot meg. Jeg ble ikke det minste imponert. Jeg ble bare pinlig berørt på hennes vegne. Hvis du føler behov for å flaunte din dyre veske på en dyrebutikk, så har du et problem. Anonymkode: 5a9df...a25 Eller hun "bare satt veska si på disken"? Jeg ønsker heller ikke å bruke mange tusen på en veske, men jeg kan forstå at noen gjør det. På samme måte som at noen svir av tusenlapper på klokker, interiør, sminke, klær, bil, sykkel etc. Det er noe de interesserer seg for. Over til saken, så synes jeg også at vesker med flashy logo er harry. Om det så er MK, LV eller annet. Jeg forstår heller ikke de som går med de baggene/posene med "Arnie says" eller "The tote bag" fra Marc Jacobs. Men igjen så føler jeg meg mye bedre med en fin Celine veske enn en fra Hm, selv om den fra HM gjør samme nytten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #36 Del Skrevet 25. september 2024 Maryam.Maryam skrev (På 24.9.2024 den 8.31): Hva tenker dere om Malene birger og Chloé? Jeg er litt usikker mellom de Dette synes jeg er harry. Anonymkode: f5fe4...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #37 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg har arvet en stor, mørkebrun skinnveske etter min mor. Fikk reparert et par sømmer hos skomaker. Aner ikke hvilket merke det er. Elsker den! Anonymkode: 7d847...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #38 Del Skrevet 25. september 2024 Alt fra Hest. Anonymkode: ed264...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #39 Del Skrevet 25. september 2024 Chanel synes jeg er harry 🥹 Anonymkode: 4a072...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl22 Skrevet 25. september 2024 #40 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 23.33): Haha, dette har jeg også sett! Angrer nesten på at jeg solgte mine for noen år siden. 😂 Hva blir det neste? Skinny jeans og ankelsokker inn igjen? Anonymkode: 8944c...d60 Jeg går med begge deler🫣😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå