AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Var på tur forrige helg til et populært turområde. Folk har tent på på de rareste steder. Uten steiner rundt. Og sot er smurt utover store områder skogbunn. Teltet ble helt sotete i bunn. Og likens med liggeunderlaget jeg hadde ved bålet. Prøvde å få tent opp bål et sted det hadde vært bål før, men et stort område rundt var nedfrosset i kull og skoene og alt ble sotet. Anonymkode: a5d4f...055 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Ok Anonymkode: 7a560...74a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Jeg har alltid med meg en kanne bensin på tur. Funker som juling. Blir fyr i bålet med engang. Anonymkode: ce095...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september (endret) AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 14.33): Jeg har alltid med meg en kanne bensin på tur. Funker som juling. Blir fyr i bålet med engang. Anonymkode: ce095...4ad Æi, det burde du virkjelig ikke gjøre, flammen som skapes ved tenning av bensin er skadelig for deg og det rundt deg. Røyken er giftig og når du puster den iflere ganger over lang tid så øker det sjansen for kreft. Det er også dårlig å gjøre det bare en gange iblamt og vil svekke konsentrasjonen din uansett hvor mange ganger du gjør det. Anbefaler tennveske eller never istedenfor bensin. Det er også skadelig for naturen om du søler litt. Endret 23. september av enhjørningfitte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september Selvsagt kan ikke alle tenne bål, men de gjør sine forsøk. Ilden i bålet er viktigere enn fremgangsmåten. Det nytter ikke å oppdra alle. Anonymkode: 48683...c31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september enhjørningfitte skrev (2 timer siden): Æi, det burde du virkjelig ikke gjøre, flammen som skapes ved tenning av bensin er skadelig for deg og det rundt deg. Røyken er giftig og når du puster den iflere ganger over lang tid så øker det sjansen for kreft. Det er også dårlig å gjøre det bare en gange iblamt og vil svekke konsentrasjonen din uansett hvor mange ganger du gjør det. Anbefaler tennveske eller never istedenfor bensin. Det er også skadelig for naturen om du søler litt. Avsporing, men; hvordan i all verden fikk du lov av Kvinneguiden å kalle deg dette? Anonymkode: 3ce9f...d2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Avsporing, men; hvordan i all verden fikk du lov av Kvinneguiden å kalle deg dette? Anonymkode: 3ce9f...d2f Jeg tipper hun betalte med sin evne til å forstå ironi..... Anonymkode: daf3e...0e5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september enhjørningfitte skrev (På 23.9.2024 den 11.52): Æi, det burde du virkjelig ikke gjøre, flammen som skapes ved tenning av bensin er skadelig for deg og det rundt deg. Røyken er giftig og når du puster den iflere ganger over lang tid så øker det sjansen for kreft. Det er også dårlig å gjøre det bare en gange iblamt og vil svekke konsentrasjonen din uansett hvor mange ganger du gjør det. Anbefaler tennveske eller never istedenfor bensin. Det er også skadelig for naturen om du søler litt. Klarer ikke å lese det du skriver, Lo så fælt av navnet ditt. Syke jævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september enhjørningfitte skrev (På 23.9.2024 den 11.52): Æi, det burde du virkjelig ikke gjøre, flammen som skapes ved tenning av bensin er skadelig for deg og det rundt deg. Røyken er giftig og når du puster den iflere ganger over lang tid så øker det sjansen for kreft. Det er også dårlig å gjøre det bare en gange iblamt og vil svekke konsentrasjonen din uansett hvor mange ganger du gjør det. Anbefaler tennveske eller never istedenfor bensin. Det er også skadelig for naturen om du søler litt. Se om du får frem enda flere ting som betyr 0. Anonymkode: d262b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september Var det så mange som hadde tent bål der du teltet burde du som faktisk er mer erfaren finne et litt mindre populært sted å kose deg. Anonymkode: 00617...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september Lur Venn skrev (På 25.9.2024 den 8.51): Klarer ikke å lese det du skriver, Lo så fælt av navnet ditt. Syke jævel det e fordi jeg skriver så fort som lynet, din friske jævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september enhjørningfitte skrev (5 timer siden): det e fordi jeg skriver så fort som lynet, din friske jævel Jeg er da ikke frisk, nå må du ikke misforstå frøken fabeldyr genitalis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #13 Del Skrevet 26. september Absolutt ikke alle som kan det, nei. Jeg må alltid tenne bål/tenne opp i peisen på telt- eller hytteturer med venner, fordi jeg er den eneste som klarer det uten å bruke masse avispapir... Anonymkode: 4f31e...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. september #14 Del Skrevet 26. september (endret) Noen tar ikke dette her seriøst, men naturen får rett og slett sår av måten vi behandler den på. Disse sårene forsvinner ikke med det første. Så under korona hvor kreative folk var, som jo var artig, samt flott folk kom seg ut, men flere år senere er skadene der som igår, og det vil det være i mangfoldige år til. Skjønner også at noen ikke bryr seg, men jeg kjenner i hvert fall på det selv. Turistforeningen har et «Ferskingkurs i friluftsliv» som de har over hele landet. Ikke tatt der selv, men har tross jeg har fått friluftsliv inn med morsmelken og er gammel speider, vurdert å ta det. Er nyttig med kunnskap om blant annet dette med bål. Ikke bare hvordan få det til å ta fyr, men hvor plasserer du best et bål for å både tenke på sikkerheten, og minst mulig sår i naturen. Jeg skjønner godt TS her. Endret 28. september av Daisy-love 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 28. september #15 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 14.35): Avsporing, men; hvordan i all verden fikk du lov av Kvinneguiden å kalle deg dette? Anonymkode: 3ce9f...d2f Det har jeg ikke peiling på, men den gangen jeg legte det brukernavnet var jeg ung og dum, nå som jeg er litt mere moden så prøver jeg å finne ut av hvordan man kan endre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 28. september #16 Del Skrevet 28. september Lur Venn skrev (På 26.9.2024 den 15.49): Jeg er da ikke frisk, nå må du ikke misforstå frøken fabeldyr genitalis Det ser jeg, jeg prøvde bare å bruke et antonym for å få teksturen til å bli mer struktert og sikkret. Men nå ser jeg jo at jeg er den friske jævelen og du er den syke. Enkel missforståelse fra min side, mister luring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #17 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 22.01): Prøvde å få tent opp bål et sted det hadde vært bål før, men et stort område rundt var nedfrosset i kull og skoene og alt ble sotet. Anonymkode: a5d4f...055 Du kan jo ikke å tenne bål selv. Anonymkode: 90cbb...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. september #18 Del Skrevet 28. september enhjørningfitte skrev (4 timer siden): Det ser jeg, jeg prøvde bare å bruke et antonym for å få teksturen til å bli mer struktert og sikkret. Men nå ser jeg jo at jeg er den friske jævelen og du er den syke. Enkel missforståelse fra min side, mister luring Nei.nei. Vi er begge syke jævler. Aksepter hvem du er, og vær deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #19 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 19.35): Absolutt ikke alle som kan det, nei. Jeg må alltid tenne bål/tenne opp i peisen på telt- eller hytteturer med venner, fordi jeg er den eneste som klarer det uten å bruke masse avispapir... Anonymkode: 4f31e...dd5 Neida, alle klarer dette om de vil. Anonymkode: d262b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #20 Del Skrevet 3. oktober TS, opprettet du tråden kun for å hovere og klage, eller har du tenkt å forklare hvordan man tenner et godt bål? Anonymkode: 35292...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå