Gå til innhold

Hvordan vise at man vil bli fingret/ha mer foreplay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan selvfølgelig si det rett ut, men er ikke alltid så lett hvis det er en one night stand eller noen man ikke kjenner så godt. Hva gjør jeg hvis jeg har sex med en fyr og han bare putter den rett inn og det etter hvert blir tørt der nede fordi han/vi gikk for fort frem. Har opplevd det flere ganger. Er det rart å føre hånda hans ned? Opplevd at flere har gjort det og har også hørt fra venninner at det skjer ofte,  så burde ikke være noe feil at damer gjør det samme. Hva gjør dere når dere merker at dere ikke er våte nok og han ikke skjønner helt hva han skal gjøre/eventuelt ikke bryr seg? Hvordan kan man som dame si det/vise at man trenger mer foreplay uten at det oppfattes som kritikk eller at det blir kleint? Kan man begynne å fingre seg selv eller oppfattes det som rart å gjøre? Skjønner selvfølgelig at man kan det, men vet ikke hva som er «normalt» å gjøre.

Anonymkode: 910bb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si rett ut at du må ha mer tid for å bli klar og føt hånden hans dit du vil ha den. Det kan gjøres på ons også. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si «nei nei, ikke ennå» med en veldig sexy lokke de stemme når han vifter med penisen… Litt om om du leker med ham. Øv deg foran speilet. Den som venter på noe godt må være litt tålmodig.

Anonymkode: 60e9d...848

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbuebarn skrev (17 minutter siden):

Si rett ut at du må ha mer tid for å bli klar og føt hånden hans dit du vil ha den. Det kan gjøres på ons også. 

Ja, skal begynne å gjøre det

Anonymkode: 910bb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hånda hans nedover helt naturlig, det er så mange som gjør det, så det blir ikke rart i det hele tatt. Har ofte gjort det selv når jeg merker at han er for rask, og det blir tørt. Å begynne å fingre seg selv foran en fyr er egentlig ganske hett, og de fleste menn blir tent av det, så det kan også være en måte å vise på at du vil ha mer lek før det går videre. Jeg har gjort det flere ganger, og stemninga har bare blitt bedre av det. Det handler om å ta kontroll på en måte som ikke føles som kritikk – du viser hva du liker. Hvis han ikke skjønner det med en gang, så før han tilbake, liksom, ikke vær redd for å vise hva du vil ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca30 skrev (12 minutter siden):

Før hånda hans nedover helt naturlig, det er så mange som gjør det, så det blir ikke rart i det hele tatt. Har ofte gjort det selv når jeg merker at han er for rask, og det blir tørt. Å begynne å fingre seg selv foran en fyr er egentlig ganske hett, og de fleste menn blir tent av det, så det kan også være en måte å vise på at du vil ha mer lek før det går videre. Jeg har gjort det flere ganger, og stemninga har bare blitt bedre av det. Det handler om å ta kontroll på en måte som ikke føles som kritikk – du viser hva du liker. Hvis han ikke skjønner det med en gang, så før han tilbake, liksom, ikke vær redd for å vise hva du vil ha! 

Ja, menn fører jo hånda dit de vil og jeg tenker ikke at det er noe rart så blir det samme når det er motsatt. Og de har jo tross alt valgt å ligge med meg så regner med at det meste jeg gjør vil være deilig for dem, så får prøve å tenke på det

Anonymkode: 910bb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...