Gå til innhold

Hvorfor er folk så frekke på kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke hverandre og blir mega lei.

Anonymkode: 15371...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor er folk så frekke her? Ser flere skriver på sinte måter og med frekke komuntarer , folk som retter og rakker ned på andre. Skjønner ikke poenget. Personelig kunne jeg ikke ha skrevet på måten folk skriver her til andre. Ikke ville jeg snakket sånn heller. Man ser det jo ikke andre plasser så da lurer jeg jo på om det er sånn vanelige folk tenker om andre og bare later som de 

Pass på så du ikke blir miljøskadd

Anonymkode: d0267...66c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pass på så du ikke blir miljøskadd

Anonymkode: d0267...66c

Veldig sannt, vi blir det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig sannt, vi blir det. 

Kan bli det. Men jeg tror som sagt de færreste av de som er frekke her er sånn mot familien sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor er folk så frekke her? Ser flere skriver på sinte måter og med frekke komuntarer , folk som retter og rakker ned på andre. Skjønner ikke poenget. Personelig kunne jeg ikke ha skrevet på måten folk skriver her til andre. Ikke ville jeg snakket sånn heller. Man ser det jo ikke andre plasser så da lurer jeg jo på om det er sånn vanelige folk tenker om andre og bare later som de er hyggelige offentlig? 

Anonymkode: 91fc5...7d8

Mange med mye aggresjon de ikke får ut noe sted... de holder det nok inne blant andre ja, men tastatur og skjerm er jo vist å senke vår menneskelighet. 

Anonymkode: 38360...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (2 minutter siden):

Kan bli det. Men jeg tror som sagt de færreste av de som er frekke her er sånn mot familien sin

Den er jeg enig i. Tenkte mer her inne. Jeg har definitivt blitt litt miljøkadd, har ikke like mye tålmodighet på nett som på ekte. Men så kommer jeg sjeldent over noen frekke folk på ekte heller og på nett er det så mange frustrerende samtaler og meninger, så kanskje ikke rart at busta fyker mer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er jeg enig i. Tenkte mer her inne. Jeg har definitivt blitt litt miljøkadd, har ikke like mye tålmodighet på nett som på ekte. Men så kommer jeg sjeldent over noen frekke folk på ekte heller og på nett er det så mange frustrerende samtaler og meninger, så kanskje ikke rart at busta fyker mer.

Enig. Jeg har også blitt sintere her, enn jeg er irl😌

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (8 minutter siden):

Enig. Jeg har også blitt sintere her, enn jeg er irl😌

Var det du som var ufin i tråden om lommepenger og..? 

Anonymkode: bdc32...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det du som var ufin i tråden om lommepenger og..? 

Anonymkode: bdc32...0c6

Den tråden har jeg aldri diskutert i. Er ganske ny her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 20.9.2024 den 23.21):

Jeg tror svaret på dette er sammensatt. Det er selvsagt noen som opplever alt som angrep og mener at andre er frekke om de er uenige med dem, men i hovedsak tror jeg det handler om forskjellen på hvordan vi oppfører oss anonymt og med fullt navn og hvordan vi oppfører oss digitalt og ansikt-til-ansikt. Når det gjelder anonymt tror jeg en del brukere liker oppmerksomhet uansett om det er negativ oppmerksomhet, så de sier ting for å skape en reaksjon. De vil heller opprøre folk enn å bli ignorert. Når det gjelder Internett tror jeg det både handler om at vi på Internett ikke får med oss gråtonene i et budskap. For eksempel kan man svare kort på en melding eller mail og det kan bli oppfattet som at man er sur, når man kanskje egentlig er sliten eller stressa - men det ser ikke mottageren. Digital sosial kompetanse burde være et skolefag. Jeg tror også det er mye lettere å være frekk skriftlig. Jeg tror jeg ikke er den eneste som har mailet med en som virker sur og slem, men som er hyggelig når dere møtes ansikt til ansikt. Jo mer digitale vi blir, jo viktigere er det å tenke på at hvordan vi snakker til andre mennesker - først og fremst fordi det skaper mer konstruktive debatter og dialoger. 

-Digital Sosial Kompetanse- 

Burde vært ett eget fag ja!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, man spør om uskyldige ting og ber om råd, så kommer surpompene på rekke og rad klare til å rive deg i filler.

Anonymkode: 15811...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv i fåreklær. Mange fæle mennesker rundt oss, og her viser de seg

Anonymkode: 64b3d...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 21.37):

Hvorfor er folk så frekke her? Ser flere skriver på sinte måter og med frekke komuntarer , folk som retter og rakker ned på andre. Skjønner ikke poenget. Personelig kunne jeg ikke ha skrevet på måten folk skriver her til andre. Ikke ville jeg snakket sånn heller. Man ser det jo ikke andre plasser så da lurer jeg jo på om det er sånn vanelige folk tenker om andre og bare later som de er hyggelige offentlig? 

Anonymkode: 91fc5...7d8

Det er ikke noe spesielt for KG, bare å følge med i kommentarfeltet til f.eks Dagbladet så ser du det. Gjerne med fullt navn også…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om de er som "tøffest" her inne er like "tøffe" med egne familie og barn eller om det er nettopp disse som har barn som "ikke gjør noe galt" irl.. 

Anonymkode: 26786...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 22.21):

Kvinneguiden er det eneste stedet jeg kan være mitt etniske selv. En 56 år gammel mannehatende kjerring. 

Anonymkode: 4e9c0...f9f

Hverken mannehater eller kjerring er noen etnisitet.  

Anonymkode: d0b84...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco skrev (21 minutter siden):

Det er ikke noe spesielt for KG, bare å følge med i kommentarfeltet til f.eks Dagbladet så ser du det. Gjerne med fullt navn også…

Tror du kan ta en del av de kommentarfeltnavnene med en klype salt. 

Når det gjelder hvorfor folk er frekke på KG så er det en kombinasjon av anonfunksjonen og det faktum at det er en god del med ulike diagnoser og personlighetsforstyrrelser.  

Anonymkode: d0b84...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt seriøst: fordi jeg ikke tror veldig mange kg-folk er virkelige. Alt overdrives og speiler i den virkelige verden. Da gidder ikke jeg være seriøs heller og gir litt F...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...