AnonymBruker Skrevet 20. september #21 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har kjørt tørketrommel mange ganger på natten. Bor i hus så forstyrrer ingen Anonymkode: f879a...00d Slikt kalles flaks og lite gjennomtenkte handlinger. Anonymkode: 0f38a...69f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 20. september #22 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slikt kalles flaks og lite gjennomtenkte handlinger. Anonymkode: 0f38a...69f Omtrent som å kjøre uten sikkerhetsbelte, det går sikkert bra store deler av livet også, helt til det ikke gjør det den ene gangen du frontkolliderer med en annen bil. Jeg har kjørt bil i over 40 år nå, og har aldri behøvd bilbeltet, men jeg kutter det ikke ut av den grunn. For den ene gangen det skjer, ender det ikke bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #23 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv Anonymkode: f57ad...448 Bråket og brannfaren, ikke greit! Heng det opp og tørk i trommelen imorgen tidlig! Anonymkode: 8808f...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 20. september #24 Del Skrevet 20. september Vasken har altså ikke egentlig startet enda? Eller begynte maskinen vasken, også forsvant vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #25 Del Skrevet 20. september Hadde ikke kjørt tørketrommel når jeg sov. Vår tok fyr i sommer, den kortsluttet og røyken sto ut av den og den var glovarm. Under 2 år gammel Anonymkode: ee8eb...c9f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #26 Del Skrevet 20. september Vadde naboen min brukt tørketrommel pp natta og detble brann slik at vi måtte evakuere ut redde unger midt på natta og potensielt opplevd røykskader, så hadde jeg blitt dritforbanna på naboen. Du hadde fått real voksenkjeft for å si det sånn. Anonymkode: 55251...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #27 Del Skrevet 20. september Ja, det kan du Anonymkode: a0f03...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #28 Del Skrevet 20. september Grüner skrev (55 minutter siden): Det er stilleregler i borettslag mellom 23-07! Shit. Det må være slitsomt . Fordelene med og bo i storby kanskje , at det finnes regler tilpasset også barnefamilier . Anonymkode: 81348...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #29 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv Anonymkode: f57ad...448 Hvor bor du, og hvordan er reglene der du bor? Nei, jeg hadde ikke brydd meg om og klage om du vekket ungene mine nå bare ringt rett til polititet , men det kommer jo an på om du bor i by eller på landet. Hva mener du med etter klokken 11? Hvis du mener etter 23 er vel reglene nasjonale . Hvorfor kan du ikke bare henge opp vasken? Anonymkode: 81348...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #30 Del Skrevet 20. september TomKrus skrev (23 minutter siden): Omtrent som å kjøre uten sikkerhetsbelte, det går sikkert bra store deler av livet også, helt til det ikke gjør det den ene gangen du frontkolliderer med en annen bil. Jeg har kjørt bil i over 40 år nå, og har aldri behøvd bilbeltet, men jeg kutter det ikke ut av den grunn. For den ene gangen det skjer, ender det ikke bra. Tror heller du skal sammenligne med fyllekjøring , for det er snakk om og sette andres liv i fare her. Anonymkode: 81348...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. september #31 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv Anonymkode: f57ad...448 Kanskje du kan vaske klærne på nytt i morgen og deretter sette på tørketrommelen, når du er våken og hjemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #32 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke innafor uansett. Vi hadde klikket om naboer satte den på. Vri klærne godt og heng de opp på stativ i dusjen. Og hiv de i tørketrommel i morgen. Klær blir ikke ødelagt av å henge og tørke, det er bare litt uvant dersom du er vant med å alltid bruke tørketrommel. Hvorfor hev du ikke klærne i tørketrommel tidligere, den er jo ikke avhengig av om du har vann eller ikke. Anonymkode: 5a4f5...a50 Jeg tipper fordi TS' vaskemaskin er avhengig av vann for å få vasket klærne ferdig før de kan tromles... TS: Bare skru av vaskemaskinen om vannet ikke er tilbake i rimelig tid til at den får gjort seg ferdig, så lar du hele greia ligge til i morgen. Start maskinen på nytt når vannet er tilbake. Anonymkode: b385f...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #33 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor bor du, og hvordan er reglene der du bor? Nei, jeg hadde ikke brydd meg om og klage om du vekket ungene mine nå bare ringt rett til polititet , men det kommer jo an på om du bor i by eller på landet. Hva mener du med etter klokken 11? Hvis du mener etter 23 er vel reglene nasjonale . Hvorfor kan du ikke bare henge opp vasken? Anonymkode: 81348...8f0 Du hadde ringt politiet om noen satte på tørketrommelen på natta? Kan love deg at politiet hadde bedt deg snakke med naboen selv... De rykker ikke ut på en fredags kveld for en tørketrommel... Spesielt ikke når innklager ikke har forsøkt snakke med naboen engang. Anonymkode: 0d9e7...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #34 Del Skrevet 20. september Tørketrommelen min begynte å brenne. Veldig glad det ikke skjedde på natten, da den ikke stoppet av seg selv. Anonymkode: 50eba...975 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #35 Del Skrevet 20. september Hvorfor tenker du at klærne dine blir ødelagte av å lufttørke, TS? Anonymkode: f46c7...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #36 Del Skrevet 20. september Men til spørsmålet ditt; jeg hadde sendt naboklage på deg, ja. For brannfare. Ikke for å høre trommelen kl 23, men om du hadde kjørt den på natta når man sover. Anonymkode: 50eba...975 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå