AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg? Anonymkode: 323bb...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg? Anonymkode: 323bb...3d7 Hvis det er et forhold kun basert på sex, kan du ikke forvente at han er bare sammen med deg. Veldig sløvt av dere å droppe kondom når det er så mye kjønnssykdommer i omløp om dagen. Sjansen for at du er smittet er stor, for jenter har ofte ikke symptomer, så 1. test deg asap! 2. Bruk kondom fram til dere er eksklusive og du kan gå over på annen prevensjon! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg? Anonymkode: 323bb...3d7 hvorfor lar du fremmede sprute sæd inn i fitten din? Anonymkode: 2346a...de1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg? Anonymkode: 323bb...3d7 Bruker du ikke kondom med tilfeldige menn? Æsj Anonymkode: ee20b...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september like spesielt å ligge med folk man ikke har et fast forhold med og er trygg på uten kondom.... Du aner jo ikke hvor mange han har ligget med /ligger med og hvilke sykdommer han evt. har... Anonymkode: 1eac1...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvorfor lar du fremmede sprute sæd inn i fitten din? Anonymkode: 2346a...de1 Fitten? Om å gjøre å få det kvinnelige kjønnsorgan til å høres mest mulig kleint ut. Bergensere ass... Burde vært utskilt fra Norge. Anonymkode: 00de8...43c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Fitten? Om å gjøre å få det kvinnelige kjønnsorgan til å høres mest mulig kleint ut. Bergensere ass... Burde vært utskilt fra Norge. Anonymkode: 00de8...43c Klart, heter jo glufsa Anonymkode: 96534...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september Synes «fitten» er et digg ord jeg 🤷♂️ Anonymkode: c9721...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå