AnonymBruker Skrevet 21. september #21 Del Skrevet 21. september Bare vent til den ungen du har født begynner i barnehagen. Ingen av oss ble syke etter barseloppholdet. Men etter barnehagestart er det som å ha en zombie i hus. Jeg jobber på skole og her har vi hatt lus, skabb, forkjølelser og til og med tuberkulose. Her har vi absolutt ikke noe godt renhold, da vaskepersonalet kun vasker gulvet. Bakterier og sykdommer møter vi på overralt. Vaksiner deg, vask hendene og dra til legen hvis du blir veldig syk. Har du vært nærkontakt, eller det er en mistanke om at du kan være smittet med en alvorlig sykdom, enten på sykehus eller skole, bhg o.l, så skal du ha beskjed. Vanlige basselusker er kjedelig, men det er ikke farlig. Anonymkode: a6ae7...dea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #22 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Bare vent til den ungen du har født begynner i barnehagen. Ingen av oss ble syke etter barseloppholdet. Men etter barnehagestart er det som å ha en zombie i hus. Jeg jobber på skole og her har vi hatt lus, skabb, forkjølelser og til og med tuberkulose. Her har vi absolutt ikke noe godt renhold, da vaskepersonalet kun vasker gulvet. Bakterier og sykdommer møter vi på overralt. Vaksiner deg, vask hendene og dra til legen hvis du blir veldig syk. Har du vært nærkontakt, eller det er en mistanke om at du kan være smittet med en alvorlig sykdom, enten på sykehus eller skole, bhg o.l, så skal du ha beskjed. Vanlige basselusker er kjedelig, men det er ikke farlig. Anonymkode: a6ae7...dea Enig! Og i forhold til nyfødt så er det ingen som ønsker at en nyfødt skal få alt mulig i fleisen før det har blitt en uke, men derfor passer man litt ekstra på rundt barnet. Det er noe helt annet enn å brenne sandalene som mor har brukt i dusjen. Anonymkode: f5dc9...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #23 Del Skrevet 21. september Jeg hadde så ekstremt hovne føtter at jeg ikke hadde sjangs til å få på meg noen sandaler. Gikk bra det og ✌🏼 hadde dog bad på rommet, ikke felles. Jobber på sykehus (annen avd) og der kommer det renholdsoperatører og vasker gulv og andre overflater hver morgen før vi starter på jobb. Anonymkode: 28767...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #24 Del Skrevet 21. september Blir ikke dusjen på barsel vasket mellom gjestene? Badet, doen? Er det ikke viktig at det er rent rundt den nyfødte? Anonymkode: b46cd...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå