Grüner Skrevet 21. september #21 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 19.16): Jeg er så i tvil. Men: Datteren min begynte i 1. klasse i august. Det går forsåvidt greit. Men disse grunnene tenker jeg litt på: - Hun begynte i klasse med nesten hele skolestartergjengen fra avdelingen i barnehagen. Dette var ikke en velfungerende gjeng i barnehagen, og datteren min opplevde episoder med utestenging. Dette er 5 barn av 25. - Av 25 barn er det kun 9 jenter. Av disse igjen er det 1 jente fra avdelingen i barnehagen, som bare er ulik min datter (snakk om kjemi), og 1 fra den andre avdelingen i barnehagen. Disse to er veldig tette i vennskap. 1 jente er tvilling og leker mye med datteren min. Så er det 4 jenter som ikke snakker norsk, men som jeg regner med vil lære dette ganske fort. Den siste jenta og min datter har tydeligvis noe i mot hverandre. Hvem som har gjort hva er litt vanskelig å si, men det er snakk om småerting og vising av bannefingeren. Datteren min sier at denne jenta gjør det, hun andre jenta sladrer til andre om datteren min gjør det… Det jeg grunner over, er om dette kan bli en dårlig dynamikk i lengden, der datteren min kan ende opp med litt få andre i klassen å spille på. Og da lurer jeg på om det er like greit å bytte klasse litt raskt, før dynamikken i de andre klassene har «satt» seg. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 04959...a52 Hun får nok ikke bytte klasse pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå