AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Skal på en ukes charterreise, drar i morgen, og jeg aner ikke hva jeg må ha med😳🙈🤯😂 Så hva pakker dere med dere på utenlandsturer?🙏😄 Anonymkode: d2948...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Så lenge du har med pass, biletter og kort så kan alt annet ordnes 😊 Men ellers- husk badetøy, klær til hverdags og litt finere antrekk hvis du skal ut å spise på kvelden. Solkrem, en bok å lese på stranda hvis du liker det og gode sko å gå i i tillegg til sandaler. Toalettsaker og en lett jakke til kveldene hvis det er litt kjølig. Solbriller. Anonymkode: c08c3...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Og undertøy da 😅 Anonymkode: c08c3...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september Lader til telefonen og strandbag ☀️ Anonymkode: fdeb4...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september Her er hva jeg pakker (reiser om en uke): Headset til flyturen, tablet for å se film på flyet, lesebrett eller et par bøker, pass, solkrem, makeup, ladere til tlf etc, et par kjoler, shorts, badedrakt, bikini, gode sko, sandaler, bag til stranda, solhatt eller caps, solbriller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Pakker: Badetøy, bade/strandhåndduker, solkrem og solbriller Litt klær (shorts, skjørt, kjole, t-shorter og undertøy) Sandaler og sokker (bruker de ikke samtidig;) Shampo, balsam, dusjsåpe og hygieneprodukter som deo, ansiktskrem, bodylotion, tannbørste, tannkrem og linseveske etc. mobilladere, bøker og litt snacks til flyet Pass, bankkort og kredittkort, og en liten ‘reiseveske’ som passer fint under armen Anonymkode: bf944...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg