Gå til innhold

Novelle – Trekant med par og ekstra mann til henne


Cor Cubiculum

Anbefalte innlegg

Siden det har vært så mye søkelys på trekanter og åpne forhold her i det siste, har jeg snekret en liten historie om hvordan det kan være i praksis. Selv om akkurat dette er fri diktning, er det ikke noe her som ikke er, eller har vært svært nært opp til noe jeg selv har opplevd. Jeg er en slags syntese av de to mennene og har vært på begge sider av slike forhold som beskrives. Ingen direkte utlevering av verken egne, eller andres partnere her. Bare inspirasjon fra ekte opplevelser og rollespill. Så bare ta det med ro dere som har klagd på utlevering i andre tråder.


Jeg har skrevet en del noveller av dette slaget før. Denne er ikke skikkelig bearbeidet. Har bare slengt ut noen ord. Så vær overbærende med meg.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Rolig par i 20(30/40)-åra søker mann» 

Min deilige Solveig sitter i sofaen bare ikledd en kort topp og et lite skjørt. Beina er litt spredt fra hverandre. Jeg kan skimte en hvit truse der innunder skjørtekanten. Brystvortene spenner mot det tynne stoffet. Hun puster dypt noen ganger. Nervøs. De fyldige, myke brystene duver svakt i takt med pusten. Jeg ba henne droppe BH-en etter dusjen. Hun er full av forventning. Spent, litt sjenert, men ikke så rent lite kåt allerede, tipper jeg.


Etter å ha stilt inn og startet GoPro-en, går jeg bort til henne og binder tørkleet for øynene hennes. Hun har prøvd noen forskjellige og funnet et som både er behagelig å ha på og som er helt lystett. Vi venter spent. Snart vil det ringe på døra. Vi har en avtale med Sverre.

 

Vi er et par i xx-åra (20/30/40, stryk det som ikke passer) som har vært sammen i mange år. Jeg heter Arvid og Solveig er kjæresten min. Sexlivet er glimrende, og vi deler av og til fantasier med hverandre. Det spriter opp og gjør oss ekstra kåte. Sexen blir saftigere og heftigere på den måten. Men fantasiene begrenset seg lenge til ting vi kunne gjøre med hverandre, bare oss to.

 

Vi er helt alminnelige folk. Greit utseende, kanskje noen små kg over trivselsvekt, men hvem er ikke det nå til dags. Fortsatt barnløse, men forhåpentligvis ikke for alltid. Gode jobber og et bra liv ellers. Vi har litt seksuelle erfaringer med andre før vi møttes. Men ikke så voldsomt mye. Kanskje jeg litt mer enn Solveig. Hun var litt sjenert og tilbakeholden med å utfolde seg på det området før vi ble et par. De fleste gangene ble det med kyssing og kjæling med de hun falt for. Skjønt noen jomfru var hun ikke. Og med meg er hun heit og hungrig. Elsker kos og masse sex.

 

Som så mange andre menn har jeg fantasert om at Solveig har sex med en annen enn meg. Ikke på en måte som ydmyker meg. Slett ikke, kun på et vis som får henne opp i himmelen av nytelse. Gjerne at en annen mann og jeg sammen gjør alt mulig godt for henne. Eller at jeg ser på mens han masserer, kjæler, kysser, pirrer og hisser henne opp. Bringer henne til orgasme med tunga, trenger inn i henne. At hun rir ham og stønner av vellyst. Kysser ham dypt og vått. Hikster vilt når orgasmene river i kroppen hennes. Jeg elsker å se henne nyte. Men hittil hadde det kun vært med meg. Jeg føler ikke den minste antydning til sjalusi verken av slike fantasier eller når hun av og til nevner noe fra sine tidligere erfaringer.

 

Jeg hadde i mitt stille sinn ofte lurt på hvorfor jeg opplevde så total mangel på sjalusi i forhold til slikt. Det at bare varme, gode følelser vellet opp i meg ved tanken på at Solveig opplevde noe godt i livet sitt. Dette var slett ikke begrenset til det erotiske og seksuelle. Nei, det gjaldt på alle områder i livet. Men at det også var slik når hun lyktes på jobb for eksempel og fikk positive tilbakemeldinger der, er jo ikke så underlig. Men at det var akkurat likt på områder andre snakker om svartsjuke og vonde følelser, syntes jeg var rart.

 

Etter hvert kom jeg over noe som kaltes «kompersjon». Et relativt nytt begrep som nøyaktig beskrev det jeg opplevde. En lykkemedfølelse som oppstår når en person opplever glede av sin kjærestes glede, lykke og nytelse sammen med andre mennesker. Og det helt uavhengig av hvilket område av livet det er knyttet til. Så selv på det seksuelle området kan dette emosjonelle fenomenet forekomme og gi intense følelser av glede og medtenning, erotisk opphisselse av at partneren opphisses. Selv om det er en annen person involvert.

 

Det tok litt tid før jeg turte å nevne slike fantasier for henne til tross for at jeg etter hvert hadde et navn på denne følelsen. Jeg var redd hun ville synes jeg var pervers eller noe. Da jeg endelig tok mot til meg, ble hun stille en lang stund før hun spurte om jeg virkelig mente det. Ville jeg ikke bli skrekkelig sjalu? Vil du ikke bli redd for at jeg skal like det så godt at jeg går fra deg og heller vil være med ham? At det skal oppstå følelser mellom ham og meg? At det ødelegger noe mellom oss?

 

Nei, jeg er ganske sikker på at det ikke vil skje. Det er du og meg. Kjærligheten vår er så mye dypere enn bare sex noen gang kan bli. Jeg tror ikke noe slikt vil true forholdet om vi gjorde alvor av det. Følelser er ikke farlige i seg selv. Kanskje til en viss grad nødvendige for å virkelig kunne nyte. Men det er et langt steg derfra til kjærlighet. Vi har jo begge hatt noen andre før vi traff hverandre. Og det var ofte bare for gøy, ikke noe mer. Og vi kan prøve oss forsiktig fram og stoppe når som helst om en av oss merker noe problematisk og ikke vil mere. Så fortalte jeg det jeg hadde funnet ut om kompersjon.

 

Hun grunnet litt på det og ba meg fortelle mer om mine fantasier. Fortelle hva en annen mann kunne gjøre med henne. Drive et lite rollespill hvor jeg var den andre, mens jeg, kjæresten, satt ved siden av og så på henne og denne andre. Eller kanskje deltok selv. Dette ble raskt vår favorittlek med hverandre. Ikke alltid når vi hadde sex, men av og til. Til å begynne med lukket hun bare øynene for å lettere kunne gi seg hen til denne «fremmede». Men etter hvert ble det en fast rutine at jeg bandt et tørkle for øynene hennes slik at hun liksom ikke skulle vite hvem det var. Bare leve seg inn i egen nytelse. Hvis jeg kom hjem om kvelden og hun hadde dette tørkleet dandert rundt halsen, skjønte jeg hva jeg kunne glede meg til den kvelden.

 

Etter en tid med denne leken vår, ymtet jeg frempå at vi kanskje skulle prøve den ut i virkeligheten. Overraskende fort kom det fra Solveig: «Ja, det kan vi godt om du fortsatt tror du håndterer det. Men da vil jeg fortsatt ha på bindet. I alle fall i begynnelsen. Og vi må finne en som absolutt ikke er noen kjærestekandidat. Ikke fordi jeg tror jeg kan bli fristet, men for at du skal være 100% trygg på meg. Du kan godt finne kandidater du. Siden vi ikke har prøvd før, er det viktigste at det er en du kan stole på. Men det må være noen du skjønner at også jeg vil like. Selv om dette bare er for leken vår og jeg vil ha på bindet mitt.»

 

Jeg ble litt himmelfallen over hennes raske og tydelige respons. Dette var nok noe som hadde modnet i henne over tid. Som bare hadde ventet på at jeg skulle komme med forslaget. Fantastisk! Det boblet over i meg. Den kvelden ble den heiteste på år og dag.

 

For å gjøre en lang historie kort, jeg prøvde å orientere meg litt online. Hvordan finne en trygg kar som ikke truer forholdet på noen måte? La inn et par annonser og ble oversvømt av svar. Det var langt mellom de jeg trodde kunne passe for oss. Til gjengjeld bøttevis av ekstreme superelskere av noen machomenn, alfahanner og monsterpeniser. Svært mange intime bilder som bare brakte fram vemmelse. Og når til og med jeg følte det slik, var jeg ikke i tvil om hva Solveig ville tenkt om dem.

 

Men til slutt fikk jeg silt ut en som virket allright. Han var en del eldre enn oss. Virket reflektert. Levde i et åpent forhold, uten å være hyperaktiv på den fronten. Partneren hans var enda mindre aktiv. Testet seg for sykdom hadde han gjort etter forrige eventyr som var for en god stund tilbake i tid. Han hadde også litt erfaring med trekant med to menn og en kvinne fra tidligere. Noen ganger med egen partner, andre ganger var han den ekstra mannen. Og så var han relativt slank og i god form. Ingen hengerompe eller dissemage. Så klart ble det utvekslet noen bilder etter hvert. Nedentil var han godt utstyrt, litt over snittet, spesielt på tykkelsen. Men ikke noen abnorm størrelse, heldigvis. Jeg fortalte at Solveig ville bruke bind for øynene og hvorfor. Dessuten at vi ønsket ha et GoPro-kamera gående for å kunne kose oss litt i ettertid. I alle fall jeg. Solveig var ikke så sikker på om hun trengte det, men var helt for likevel. Han virket litt betenkt over dette, men foreslo at han kunne bruke ansiktsmaske hvis det var greit for oss. Det var det.

 

Selvsagt traff jeg ham IRL før han ble invitert til å møte oss. Kjemien mellom oss var god. Jeg ble sikker i min sak. Denne karen var godt innenfor. Solveig ville like ham hun også. Deretter beskrev jeg disse rollelekene våre og foreslo at vi kunne starte slik. Jeg kunne være stemmen som beskrev, foreslo og fortalte slik jeg pleide. Så kunne han prøve å følge min fortelling og være samtidig det Solveig selv tok initiativ til. Stopp- og pauseord ble avtalt i tilfelle en av oss tre ikke ønsket å gå videre.

 

Tilbake til dagen for vårt første møte. Sverre kom presist som avtalt. Jeg lukket opp og han tok på seg en tynn, sort maske over hele hodet med åpninger bare for øyne og munn. Litt skummelt om man hadde truffet på denne karen i en mørk bakgate. Han presenterte seg for Solveig og spurte om han kunne sette seg ved siden av henne. Hun klappet bare på sofaen til venstre for seg og sa «kom du». Jeg satte meg på den andre siden og la armen rundt henne, klemte henne inntil meg og ga henne et varmt kyss.

 

Solveig famlet litt etter ham, hånden fant låret, strøk sjenert litt opp og ned. Var slett ikke klar for noen intim utforskning av ham ennå. Er fortsatt nervøs og kanskje litt anspent. Så jeg tenkte at nå er det opp til meg å ufarliggjøre dette. La det bli som i et av rollespillene våre som vi hadde tenkt. Jeg tok på meg «fortellerstemmen» og sa: 

 

«Sverre sitter ved siden av deg. Han beundrer de flotte formene dine. Ser på puppene dine som helt tydelig ikke har noen BH på under toppen. Nå strekker han hånden mot skulderen din. Kjæler med den, lar den skli mot nakken din, kinnet. Forsiktig. Ømt. Hånden beveger seg nedover, men unngår puppene. Han finner din nakne mage nedenfor toppen. Kjæler. Jeg ser øynene hans lyser. Han nyter det han ser. Han nyter å ta på den myke, deilige huden din. Han ser på knærne dine. Har nok lyst til å kjenne på dem også. Hvis du vil.» Solveig nikker lett. Hun vil. Pusten viser at hun nyter. Hun smiler salig. Det fortsetter slik lenge med forsiktig kjæling av naken hud. Men ikke inn under de sparsomme klærne hun har på. Jeg begynner å kjæle med henne jeg også. Han imiterer mine bevegelser på «sin» side av henne. Solveig slapper av. På tide å gå videre.
 Fortelleren starter opp igjen: «Han lener seg mot deg og kysser forsiktig på kinnet, øret, nedover mot halsen. Du kjenner leppene og så vidt tungen hans som leker med den nakne huden din. Den varme pusten hans. Hånd på kneet ditt stryker forsiktig litt oppover. Men stopper før skjørtekanten. Du har fortsatt beina litt samlet som seg hør og bør. Men du er kanskje litt kåt. Dersom du vil, kan du spre lårene litt og la ham stryke deg oppover på innsiden. Ja, du vil. Han stryker varsomt. Ikke for høyt. Bare erter deg. Kanskje du tenker at du vil ha mer? Da kan du vise det ved å bruke din egen hånd på hans lår, utenpå buksen, slik som du vil han skal gjøre med deg.»


Og hånden hennes våkner til liv. Stryker oppover og mot innsiden av lårene hans. Kjenner på bulen i skrittet. Klemmer. Hun smiler fornøyd og varmt. Fører hånden oppover magen hans. Opp mot brystet. Han matcher hennes bevegelser så godt han kan. Det sitrer i henne når han stryker utenpå trusen. Jeg ser det allerede er en våt flekk der. Han fortsetter sakte oppover magen. Kjæler. Kupper et bryst i hånden. Klemmer varsomt. Kommenterer hvor deilig det er. Solveig stønner svakt. Hun snur ansiktet mot ham. Søker etter munnen. Finner leppene hans som så vidt synes i masken. Gir ham en smask. Ler. Han bretter opp masken til oppunder nesen. Munnen er fri. Han tar hånden hennes og viser hva han har gjort. Hun nikker og søker på nytt mot leppene hans med lukket munn. Føler seg fram.

 

Solveig elsker å kysse. Hun sier et vått kyss kan gjøre henne sprengkåt ut av intet. Jeg er ikke det minste sjalu, merker jeg. La det skje. Så fortellerstemmen starter opp igjen: «Du åpner leppene dine ørlite. Lar tungespissen fukte dine egne lepper. Søker etter hans. Du merker at han åpner sine på gløtt han også. Du leter innover. Er det en tunge der? Ja, der merker du den. Den er litt sky og forsiktig. Kan du klare å lokke den fram?» Det er tydelig at det klarer hun. Hun blir heftig, legger høyrearmen om skulderen hans. Trykker seg mot ham. Jeg forestiller meg hvordan tungene deres leker med hverandre og hvordan kåtskap og begjær vokser i henne. Ser at hennes venstre hånd er innunder skjorten hans. Stryker oppover ryggen og ned igjen. Den andre prøver å åle seg inn under bukselinningen hans. Han famler etter knapp og glidelås for å gi henne plass. Stillingen ser litt ukomfortabelt ut.

 

Fortelleren kommer dem til unnsetning: «Han reiser seg fra sofaen mens hun klamrer seg til ham uten å bryte kysset. Endelig kommer hun skikkelig til og dytter buksen hans ned. Han hjelper til. Hun får hånden inn under boxeren. Tar et godt tak i ene rumpeballen hans med den andre. Den er fast og fin. Dette er en løperkropp, det er tydelig. Hånden foran famler fortsatt etter noe. Klarer hun å finne staken hans? Ja, det var ikke vanskelig, ser jeg. Den er nok stiv og hard og lengter etter henne.

 

Nå må klærne av. Han drar toppen din av og så sine egne klær. Du lar skjørtet falle. Står nå bare i trusen. Han beundrer kroppen din. Lar hendene utforske bryster, mage, rumpe, hofter og lår. Han setter seg på huk foran deg. Tar tak om det ene låret ditt med begge hender. Stryker langsomt oppover. Fører hodet inn mot skrittet ditt. Snuser inn de deilige duftene dine som strømmer mot ham gjennom trusen. Den er våt av kåtsafter. Du kan kjenne det og han ser det. Nesen hans masserer mot sprekken. Er det godt? Du kan trygt la ham høre det.» 

 

Solveig har allerede begynt å komme med godlydene sine for lenge siden, men mer forsiktig enn jeg vet hun kan. Jeg vil gjøre henne trygg på at det er lov. At hun ikke trenger å holde igjen og at jeg nyter hennes nytelse som om det var min egen. Hun blir straks mer som jeg kjenner henne. Det er deilig å høre.


«Så reiser han seg sakte opp mens han kysser den deilige, varme kroppen din. Du kjenner hendene hans på rompa. De sniker seg inn under trusekanten. Kanskje vil du ha den av? Da sier du bare «ja». Og det gjør hun. «Sakte, sakte uten hast trekker han trusen ned. Samtidig kysser han den deilige, følsomme magen din. Kjenner du det sitre i kroppen?» 

 

Uten at jeg helt har vært klar over hva det, har jeg strippet av meg det meste av klærne jeg også. Staken er stiv, nesten sprekkeferdig i boxeren. Det rykker i den av rein og skjer kåtskap/lidenskap. Det er en stor, våt flekk frampå boxeren. Den må av den også. Glans er glatt og våt av precum. Jeg griper om skaftet, drar den sakte, sakte.

 

Jeg står bak henne, Sverre foran, de kysser. Jeg hvisker henne i øret: «Jeg elsker deg!» Kysser henne i nakken, blåser lett på det våte, akkurat som hun liker det. Hun får gåsehud og sitrer henrykt til. Dette elsker hun. Hun smyger en hånd bak mellom oss. Griper begjærlig staken min. Klemmer, drar litt. Lydene fra kysset deres er tydelige… og opphissende. Hun maler nesten som en katt. Jeg ser over skulderen hennes at den andre hånden holder Sverre akkurat som hun holder meg. Fører tuppen hans mot skrittet sitt. Masserer seg selv med den. Jeg hvisker: «Vil du ha ham?» Hun nikker. Det kommer et hest «Jaaa..» fra henne. Jeg tar om og løfter det ene låret hennes. Fører den andre hånden mellom rumpeballene hennes og framover. Det er dyvått. Saftene renner ut av den varme sprekken. Finner hånden hennes. Kjenner at han alt er våt av saftene deres. Tar over grepet. Fører ham mot porten. Hun omfavner ham med begge hender nå som de er fri fra våre to staker, som i dag er hennes. Han sklir sakte litt inn, nesten ut, helt inn. Solveig skjelver. Stønner. Og jeg med. «Herrefred så godt!» Var det hun eller jeg som snakket?

 

Han tar over låret hennes og jeg kan kysse nakken og kjæle med rumpeballene som vibrerer for hvert støt. Jeg bøyer meg langsomt og kysser meg nedover ryggen. Rumpen. Bøyer og vrir meg litt slik at jeg kan se lemmet som rytmisk støter inn i henne. Det surkler. Godlåtene hennes er så deilige å høre. Det svulmer over inni meg. Staken min dirrer og banker. Vil dele dette frydefulle. Så jeg reiser meg opp, Plasser manndommen oppover rumpesprekken hennes. Merker hvordan rytmen deres forplanter seg og gjør godt også for min der bak. Bare nyter dette, lenge, lenge… 

 

Spør etter hvert om hun er klar for litt fra meg. «Men det haster ikke. Vi har hele kvelden foran oss», sier jeg. Men ganske snart strekker hun ene hånden inn mellom bena sine og sier «Kom». Jeg tar hintet og dytter den sprekkeferdige staken ned og fram. Sverre sklir ut og Solveig fører meg inn i sin dryppvåte og varme grotte. Så omfavner hun Sverre og trekker ham mot seg igjen. Kysser ham lidenskapelig. Han gnir seg mot henne. Kjenner nok støtene fra meg som jeg kjente hans for litt siden.

 

Jeg prøver å få ene hånden inn mellom dem. Vil massere klitten hennes. Kjenner hvor vått det er der nederst på magen og mot skrittet. Manndommen hans streifer hånden min. Det gjør meg ingen ting. Helt greit. Finner det jeg lette etter. Solveig kommer lett uten annen stimulering enn PIV. Ofte mange ganger i løpet av en hyrdestund. Denne kvelden skal bli en slik en. Jeg kjenner henne så godt og vet akkurat hva som skal til. I løpet av noen øyeblikk er hun der. Kroppen spenner seg, rykker, hun klynker, stønner, holder pusten. Det varer og varer. Denne var nok sterk. Omsider slapper hun av mellom oss. Hviler hodet mot brystet til Sverre. Takker oss. «Dette var bare såå herlig. Jeg må ha mer.»

 

Og det skal hun få. Dette var bare oppvarmingen. Fortellerstemmen min tar over. Jeg sier: «Og nå som Solveig har forsynt seg av første forrett, er det tid for resten av menyen. En 8-10 retter tenker jeg. Den neste er to tunger rundt hennes aller helligste. Den serveres straks på soverommet.» Hun leier oss i retning soverommet. Fortsatt med bind foran øynene.

 

To be contiued som det heter. Kanskje…. Om jeg ikke har gjort meg helt bort og bare møter fordømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Nok en runketråd............ Sørger i det minste for at 14-åringene som sitter på skolepcen bidrar til å holde antall daglige besøk på KG oppe.

Anonymkode: 872c1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...