Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #21 Skrevet 22. februar 2006 De som tenker (og observerer) det samme som meg, vet hva jeg mener. ← Kjenner seøvsagt igjen det du beskriver. Og desverre kan jeg bekrefte at det er altfor mange som ikke bare tømmer seg på forum for dette maset, men som snakker kontinuerlig om disse tingene i RL også. Kjenner flere som stresser fært med å rekke å finne kjæreste, gifte seg, produsere barn og i siste instans skille seg, alt dette skal rekkes før de er 23 år
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #22 Skrevet 22. februar 2006 Kan bare snakke for meg selv, men jeg synes det er MYE mer spennende å lese når folk skriver om sine egne liv og ikke bare kommenterer andre.
Leo Skrevet 22. februar 2006 #23 Skrevet 22. februar 2006 Døh, nå tar du snerten av alle de trådene jeg hadde tenkt skulle skåne samboeren min for PMS'en min fremover Jeg har også undret meg mye over disse damene. Først spekulerer de hardt og lenge på hvordan de i all verden skal få kjæresten til å fri, så arrangerer de et bryllup de ikke har råd til for deretter nærmest sparke beina unna mannen og hive seg under så det kan bli barn. Deretter er det masse syting og klaging over den egoistiske dusten som ikke forstår sin kvinnes behov. Etter å ha frekventert dette forumet i mange år, forstår jeg utmerket godt hva trådstarter mener!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #24 Skrevet 22. februar 2006 Kan bare snakke for meg selv, men jeg synes det er MYE mer spennende å lese når folk skriver om sine egne liv og ikke bare kommenterer andre. ← Har ikke sagt det ikke kan være spennende. Et fenomen er det like fullt. Lurer på hvor mange som synes det hadde vært så kult å vite at de faktisk brukes som underholdning til tider.
Arwen Skrevet 22. februar 2006 #25 Skrevet 22. februar 2006 Nesten så jeg ikke tør bli prøver i frykt for hva dere skal tro om meg
Susan Sto Helit Skrevet 22. februar 2006 #26 Skrevet 22. februar 2006 Døh, nå tar du snerten av alle de trådene jeg hadde tenkt skulle skåne samboeren min for PMS'en min fremover Jeg har også undret meg mye over disse damene. Først spekulerer de hardt og lenge på hvordan de i all verden skal få kjæresten til å fri, så arrangerer de et bryllup de ikke har råd til for deretter nærmest sparke beina unna mannen og hive seg under så det kan bli barn. Deretter er det masse syting og klaging over den egoistiske dusten som ikke forstår sin kvinnes behov. Etter å ha frekventert dette forumet i mange år, forstår jeg utmerket godt hva trådstarter mener! ← Hmmm. Er ganske ny her på forumet, frekventerer vel ganske hyppig på bryllupsdelen, for å skåne venninner, men har da vært i prøveforumet også. (Har ikke lov å prate med venninner om dette ennå.) Lurte litt på om jeg kanskje var en av de som skulle føle meg truffet her, men etter å ha lest dette innlegget forstår jeg mer hva slags personligheter det siktes til. Føler meg derfor ikke særlig truffet lenger. Håper ALDRI jeg blir som beskrevet heller, for jeg vet om mange nok slike i RL. Slitsomme som fy, og ikke for mange andre tanker enn giftemål, bryllup og den perfekte kjæreste i hodet.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #27 Skrevet 22. februar 2006 Sensommer brud: du var ikke i mine tanker da jeg startet tråden. So sagt; normal bruk av forumene er jo fair enough. Det jeg har hengt meg opp i, er at de samme som diller og daller med frieri, forlovelse og bryllupp, er de nøyaktig samme som så diller og daller med el, ul, ikm, tr, ff, og deretter diller og daller med alt annet som følger naturlig på. Dill og dall, dill og dall. Aldri naturlig prat.
Replica Skrevet 23. februar 2006 #28 Skrevet 23. februar 2006 Veldig bra.... Du er ikke alene om å ha observert den tendensen.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #29 Skrevet 23. februar 2006 Kan bare snakke for meg selv, men jeg synes det er MYE mer spennende å lese når folk skriver om sine egne liv og ikke bare kommenterer andre. ← Hmmm. Er ganske ny her på forumet, frekventerer vel ganske hyppig på bryllupsdelen, for å skåne venninner, men har da vært i prøveforumet også. (Har ikke lov å prate med venninner om dette ennå.) ← Nå går jeg forøvrig over på en annen debatt, men jeg undrer meg over at folk legger ut så mye personlig uten tanke på at de kan bli gjenkjent. hvis det fortsatt er hemmelig å være prøver ville jeg vært forsiktig med å skrive om det her under ett nick. man kan enkelt koble all infoen som legges under ett brukernavn og dermed gjenkjenne folk. Jeg har gjenkjent en som var hemmelig prøver på den måten. Og til temaet for debatten her: Var ikke grunnleggeren av dette forumet en slik bridezilla, siden hun startet et nettsted som het bryllupsguiden. Så uten bridezillaene hadde vi vel ikke hatt dette forumet
Gjest Sexy Sadie Skrevet 23. februar 2006 #30 Skrevet 23. februar 2006 Jeg har tenkt tankene som forfatter av hovedinnlegg skriver. Jeg tror det kan ha noe med det at det er dobbelt press på kvinner, vi skal se bra ut, vi skal ha en karriere, og vi skal være gode mødre også. Aller helst må vi være som det berømte kinderegget, det bør være en overraskelse inni også. Vi må gjøre alt fantastisk, og det er ikke lov å si at man kanskje ikke gidder sine barn bestandig, men vil ha ei uke fri i ny og ne fra alt. Jeg så dokumentaren om regissøren Ingmar Bergman forleden, der kom de innpå at han hadde sviktet sine ni barn til fordel for sine filmprosjekter. Bergman selv forklarte det med at han var "familielat", og det ble godtatt av dokumentarmakerne. Jeg vil vel heller si at han er et familiesvin, men meg om det, det er ikke poenget her; poenget her er at hadde det vært en kvinnelig ekvivalent til Ingmar Bergmann, en kvinnelig regissør som sviktet sine ni barn, så hadde alt det gode hun haddde gjort på filmfronten vært sett i lys av det at hun hadde sviktet som mor. Hun hadde blitt et familiesvin i alles øyne.
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #31 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Denne tråden var god. Jeg må innrømme at jeg av og til blir litt rystet over eks-bridezillaer som STRAKS hopper over i prøverforumet,og som gjerne ikke heeeeelt har orientert partneren sin om planer om familieforøkelse. Endret 23. februar 2006 av lillelou
Seigdama Skrevet 23. februar 2006 #32 Skrevet 23. februar 2006 Litt på siden men, hva betyr egentlig dette? Er ikke så god på slike koder jeg. "jakter på IKM, EL, UL "
Gjest Sexy Sadie Skrevet 23. februar 2006 #33 Skrevet 23. februar 2006 De som tenker (og observerer) det samme som meg, vet hva jeg mener. ← Jeg observerer det samme som deg, men jeg spør meg selv hvorfor, og prøver å komme med en forklaring.
Gjest piaf Skrevet 23. februar 2006 #34 Skrevet 23. februar 2006 Nå er jeg aldri inne på forumene tråden sikter til, men synes nok jeg kan kjenne igjen kvinner jeg har møtt i bildet som tegnes, ja. Ellers vil jeg bare legge til at det utmerket godt går an å være minst like ensporet, detaljorientert perfeksjonist på andre områder i livet - slik jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #35 Skrevet 24. februar 2006 Litt på siden men, hva betyr egentlig dette? Er ikke så god på slike koder jeg. "jakter på IKM, EL, UL " ← IKM = ikke-mens EL = eggløsning UL = ultralyd NB! Jeg er ikke prøver.
Seigdama Skrevet 24. februar 2006 #36 Skrevet 24. februar 2006 Haha takk for svar Gjest. Skjønner at det er mye jeg ikke vet.
Caramba Skrevet 6. mars 2006 #37 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Bra innlegg, trådstarter. Jeg har merket meg at de mest ivrige et-eller-annet-zillaene også er meget raske til å skrike "gledesdreper" på Bryllupsforumet hvis noen våger å være litt kritisk, eller "barnemishandler" hvis noen drister seg på en 2-timers flytur med barna sine, ELLER lar tenåringene sine være hjemme alene i 5 minutter... Hvis noen våger å pirke på deres perfekte verden på et eller annet vis så rotter de seg sammen i felles henrettelse av stakkaren Derfor er det jo også litt morsomt å tirre dem, he he.. Endret 6. mars 2006 av Caramba
Nabodama Skrevet 17. mai 2006 #40 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Døh, nå tar du snerten av alle de trådene jeg hadde tenkt skulle skåne samboeren min for PMS'en min fremover Jeg har også undret meg mye over disse damene. Først spekulerer de hardt og lenge på hvordan de i all verden skal få kjæresten til å fri, så arrangerer de et bryllup de ikke har råd til for deretter nærmest sparke beina unna mannen og hive seg under så det kan bli barn. Deretter er det masse syting og klaging over den egoistiske dusten som ikke forstår sin kvinnes behov. Etter å ha frekventert dette forumet i mange år, forstår jeg utmerket godt hva trådstarter mener! ← Godt skrevet! Jeg har lagt merke til det samme! Jeg lurer på hvordan mennene har det oppi det hele.... Endret 17. mai 2006 av Nabodama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå