AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Jeg er nyskilt kvinne i begynnelsen av 40-årene. Sexlivet har vært helt dødt i flere år, men jeg kunne tenkt meg å gjøre et forsøk på å ta tilbake seksualiteten min. Men hvordan komme i gang? Hvordan finne partner(e)? Jeg er ikke ute etter noe forhold, kun sex. Jeg er forholdsvis attraktiv og veltrent, men er ikke i et miljø hvor det er naturlig å møte andre i samme situasjon. Bor i en av Norges største byer om det er relevant. Har ingen erfaring med dating eller apper. Anonymkode: eea48...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Min erfaring er at det er nesten like vanskelig å sile ut en god elsker som det er å finne kjæreste. Lager man en profil om dette vil man drukne i henvendelser. Det hjelper ingenting å skrive hvem som kan la være å ta kontakt. De det treffer prøver seg likevel. Anonymkode: 92e9a...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Tinder🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september Hvor finner man sand i Sahara? Du vil nok få tusenvis av henvendelser om du lager deg profil et sted og skriver hva du søker. Selv har jeg hatt og har noen deilige elskere som virkelig har vekket seksualiteten min etter årevis med dvale. Jeg har blitt skuffet i perioder over elskerne at de ikke tok hyppig nok kontakt, men de vender alltid tilbake heldigvis. Og noen av de er jevnt på. k50 Anonymkode: 6ae7c...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har blitt skuffet i perioder over elskerne at de ikke tok hyppig nok kontakt, men de vender alltid tilbake heldigvis. Og noen av de er jevnt på. k50 Anonymkode: 6ae7c...8eb Ja, for det er selvfølgelig opp til mannen å både ta kontakt og initiere til seksuell kontakt. Alt annet ville vært latterlig. Eller? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Single kvinner kan finne sex partnere overalt. Anonymkode: 9b706...9c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september imagineme skrev (29 minutter siden): Ja, for det er selvfølgelig opp til mannen å både ta kontakt og initiere til seksuell kontakt. Alt annet ville vært latterlig. Eller? Absolutt ikke, men jeg hadde behov for hyppigere treff enn disse mennene en periode. Anonymkode: 6ae7c...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke, men jeg hadde behov for hyppigere treff enn disse mennene en periode. Anonymkode: 6ae7c...8eb Og, da regner med jeg med at du kommuniserte det til de og ikke satt og ventet på at DE skulle kontakte deg for seksuell kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september imagineme skrev (4 minutter siden): Og, da regner med jeg med at du kommuniserte det til de og ikke satt og ventet på at DE skulle kontakte deg for seksuell kontakt? Selvsagt, jeg brøt med et par av de pga dette. Synes du jeg høres ut som en dame som sitter ventende ved telefonen? Anonymkode: 6ae7c...8eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Dette er min mening som mann. Sånn for å stikke fingeren litt i jorden. Det ER faktisk vanskeligere enn hva man skulle tro. Hvis du ser bort i fra de fleste flåsete kommentarer om å opprette en bruker på forum som NT eller Tinder. Som de fleste skriver, joda, det står ikke på tilbudene fra Gud og Hvermansen, og sex vil du nok få om du tar hva som helst fra diverse forum. Joda, det finnes oppegående hyggelig menn på forum (og damer) bare så synd det er så himla langt i mellom. Jeg for mitt vedkommende (Mann) trenger faktisk å like personen og personligheten, da blir det langt i mellom når det går 40 høns på en svane. Jeg ville nok heller ordnet meg en profil på Lystclub fremfor NT, dog så er det jo veldig seksualisert der, så blyg bør du jo ikke være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt, jeg brøt med et par av de pga dette. Synes du jeg høres ut som en dame som sitter ventende ved telefonen? Anonymkode: 6ae7c...8eb Det har jeg ingen formening om, siden du poster som anonym 🙂 Du skrev følgende: Sitat Jeg har blitt skuffet i perioder over elskerne at de ikke tok hyppig nok kontakt Ergo tok jeg utgangspunkt i at du satt og ventet på at de tok kontakt fordi DU hadde lyst på pulings, istedet for at du kontaktet de og initierte. Så, ja - du satt vel tidvis og ventet ved telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Stillalive skrev (11 minutter siden): Dette er min mening som mann. Sånn for å stikke fingeren litt i jorden. Det ER faktisk vanskeligere enn hva man skulle tro. Hvis du ser bort i fra de fleste flåsete kommentarer om å opprette en bruker på forum som NT eller Tinder. Som de fleste skriver, joda, det står ikke på tilbudene fra Gud og Hvermansen, og sex vil du nok få om du tar hva som helst fra diverse forum. Joda, det finnes oppegående hyggelig menn på forum (og damer) bare så synd det er så himla langt i mellom. Jeg for mitt vedkommende (Mann) trenger faktisk å like personen og personligheten, da blir det langt i mellom når det går 40 høns på en svane. Jeg ville nok heller ordnet meg en profil på Lystclub fremfor NT, dog så er det jo veldig seksualisert der, så blyg bør du jo ikke være. Hva er NT? Anonymkode: 24768...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september NT (Nakentid), Lyst club, spicy match, Cupido etc. Du må betale overalt, og da kan du like gjerne betale på Tinder. Da får du muligheten til å kun vises for dem du gir likes til. Det vil filtrere bort uante mengder. Hvis du vil eksperimentere med damer, par, grupper, og diverse tilstelninger, så er det de første nettstedene du bør henge på. Jeg heier på deg. Anonymkode: 87b61...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september NT er gratis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er nyskilt kvinne i begynnelsen av 40-årene. Sexlivet har vært helt dødt i flere år, men jeg kunne tenkt meg å gjøre et forsøk på å ta tilbake seksualiteten min. Men hvordan komme i gang? Hvordan finne partner(e)? Jeg er ikke ute etter noe forhold, kun sex. Jeg er forholdsvis attraktiv og veltrent, men er ikke i et miljø hvor det er naturlig å møte andre i samme situasjon. Bor i en av Norges største byer om det er relevant. Har ingen erfaring med dating eller apper. Anonymkode: eea48...2de Jeg synes det er bra du tar opp "Jakten på Nytelsen", for likesindige mennesker har stor glede av hverandre🙈 For et slikt vennskap er absolutt spennende, gledelig, deilig og masse gøy å finne på. Så det er kjempeviktig å sosialisere seg, så slipper man frustrasjon med å ligge alene å onanere. En kvinne i 40 årene er inne i sine beste år, så de sitter egentlig på ei gullgruve.. de trenger bare en mann, som kan borre frem livskvaliteten deres. Så ja.. jeg forstår deg meget godt🥰 "Sexlivet har vært helt dødt i flere år" Woow.. der fikk jeg momentant empati og omsorg for deg.. for jeg vet hvordan det føles, men da vet jeg også hva du trenger. En fast elsker er bestandig best, fordi sexen blir deiligere jo lengre vi holder sammen. Men med god sex, kan jo følelser komme, fordi det er egentlig slik vi vil ha det i et forhold. Betyr det da at du kutter kontakten? Eller er det en mulighet, for at du vurder han som den nye mannen i hjemmet ditt? Jeg tror det blir vanskelig å kvitte seg med god seksuell kjemi, men enklere å kvitte seg med dårlig kjemi i hverdagen. Så totalpakken av god og dårlig kjemi er vel avgjørende, for begge parter? Apper og nettsider ferdig med.. Jeg treffer mine "elskerinner" IRL når jeg ikke dater, da er sjansene større for å lykkes😆Vi har vanlige samtaler som vekker lyst, og nysgjærrighet er stikkordet. Flørting pågår ja.. men ikke sånn sexfiksert som mange tror. Jeg får hjertebank av slike opplevelser, jeg føler at jeg lever.. Da blir Tinder noe helt annet, fordi vi klarer ikke å oppleve den samme gode stemningen. Så f.eks. Tinder er som Temu.. Du scroller og finner noe du liker ja.. men når du åpner pakken hjemme blir du både litt skuffet og irritert, for pakken stemte ikke med den gode omtalen den fikk😅 Mitt tips: Finne deg en mann med følelser og egenskaper til en hund.. han kan få følelser for deg ja, men han hører jo på hva du sier og ønsker deg. Han lar omsorgen og følelsene overføres til lidenskap og begjær, i form nytelsen til deg og kroppen din. Det blir da hans måte å vise omsorg, respekt, takknemlighet, som en kjærlighets bekreftelse for at vi er venner.. Ikke så ulik en hengivende hund vel?😅 Du finner han hvor og når som helst, men ikke si at du dater.. Si heller at du kunne tenke deg nærhet, omsorg og vennskap. Da åpner du porten for nysgjærrighet, og ikke direkte veien til gullgruven din. Har forresten hørt at det er sunt hjertet å få hjertebank av kåthet i ventetiden, men også at deilig og kjenne når hjertet har roet seg ned etter nytelsen.. så jeg vil at du skal leve lenge TS❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er nyskilt kvinne i begynnelsen av 40-årene. Sexlivet har vært helt dødt i flere år, men jeg kunne tenkt meg å gjøre et forsøk på å ta tilbake seksualiteten min. Men hvordan komme i gang? Hvordan finne partner(e)? Jeg er ikke ute etter noe forhold, kun sex. Jeg er forholdsvis attraktiv og veltrent, men er ikke i et miljø hvor det er naturlig å møte andre i samme situasjon. Bor i en av Norges største byer om det er relevant. Har ingen erfaring med dating eller apper. Anonymkode: eea48...2de For deg som er dame så bør det være forholdsvis lett å finne noen om du ikke har veldig strenge krav. jeg er på chat og ser at det er veldig mange menn det som søker treff med ei dame. og jeg er sikker på at mange av de ønsker kon kos og sex. jeg må innrømme at jeg er en av de. må ha flaks om å finne ei som vil. Og på chat kan du først prate lenge og flere ganger å bli kjent for å finne ut om det snakker med en som du ønsker mer kontakt med. Finne du en så ikke møt han hjemme hos deg men på et offentlig sted først. Er dessverre flere du ikke kan stole på. jeg har møtt flere damer men lenge siden sist gang og vil si alle har vert fint møte. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september Enni skrev (19 timer siden): Tinder🤷🏼♀️ Ja, for damer er det lettest i verden å finne seg en elsker, spesielt om man er "attraktiv" og "veltrent". Ti ganger lettere enn for menn... Anonymkode: 2d4a7...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #18 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, for damer er det lettest i verden å finne seg en elsker, spesielt om man er "attraktiv" og "veltrent". Ti ganger lettere enn for menn... Anonymkode: 2d4a7...ea0 Trenger ikke være veltrent heller. Alle kvinner jeg kjenner som har lyst finner seg sexpartnere eller en date for de mer seriøse når de måtte ønske. Som veltrent mann klarer jeg normalt sett å finne bare én date i året om jeg legger ned mye arbeid i det. Ikke en sexpartner i året altså, for det er stort sett 0, men en ordinær date for å bli kjent. Som regel er man jo ikke en match. Anonymkode: 868e1...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. september #19 Del Skrevet 21. september Dersom man ønsker en god elsker fremfor å bli utnyttet, kysse hundre frosker ol, er det vel best å bli kjent med folk før man får en seksuell relasjon. Da utgår datingapper. Andre apper, fritidsinteresser og Daygame er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trenger ikke være veltrent heller. Alle kvinner jeg kjenner som har lyst finner seg sexpartnere eller en date for de mer seriøse når de måtte ønske. Som veltrent mann klarer jeg normalt sett å finne bare én date i året om jeg legger ned mye arbeid i det. Ikke en sexpartner i året altså, for det er stort sett 0, men en ordinær date for å bli kjent. Som regel er man jo ikke en match. Anonymkode: 868e1...129 Det er synd det er så vanskelig for deg, men hva legger du i mye arbeid? Anonymkode: 9c2af...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå