Gå til innhold

Singel kvinne, hvordan finne sexpartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nyskilt kvinne i begynnelsen av 40-årene. Sexlivet har vært helt dødt i flere år, men jeg kunne tenkt meg å gjøre et forsøk på å ta tilbake seksualiteten min. Men hvordan komme i gang? Hvordan finne partner(e)?

Jeg er ikke ute etter noe forhold, kun sex. Jeg er forholdsvis attraktiv og veltrent, men er ikke i et miljø hvor det er naturlig å møte andre i samme situasjon. 
 

Bor i en av Norges største byer om det er relevant. Har ingen erfaring med dating eller apper.

Anonymkode: eea48...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er nesten like vanskelig å sile ut en god elsker som det er å finne kjæreste. Lager man en profil om dette vil man drukne i henvendelser. Det hjelper ingenting å skrive hvem som kan la være å ta kontakt. De det treffer prøver seg likevel. 

Anonymkode: 92e9a...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man sand i Sahara? 
Du vil nok få tusenvis av henvendelser om du lager deg profil et sted og skriver hva du søker.

Selv har jeg hatt og har noen deilige elskere som virkelig har vekket seksualiteten min etter årevis med dvale. Jeg har blitt skuffet i perioder over elskerne at de ikke tok hyppig nok kontakt, men de vender alltid tilbake heldigvis. Og noen av de er jevnt på.

k50

Anonymkode: 6ae7c...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

 Jeg har blitt skuffet i perioder over elskerne at de ikke tok hyppig nok kontakt, men de vender alltid tilbake heldigvis. Og noen av de er jevnt på.

k50

Anonymkode: 6ae7c...8eb

Ja, for det er selvfølgelig opp til mannen å både ta kontakt og initiere til seksuell kontakt. Alt annet ville vært latterlig. Eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Single kvinner kan finne sex partnere overalt.

 

Anonymkode: 9b706...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prebs skrev (1 minutt siden):

Her på KG!😜🤭

Det er ikke så dumt faktisk. Skriver menn en del under nick får man jo et bra inntrykk av dem. 

Cupido sier en venninne. Hun fant sine der, men hadde ikke noe bilde av seg og i teksten sto det kun "Vil du ha en å være utro med er det ikke meg." (Hadde barn, ville ikke risikere å havne i drama.)

I starten hadde hun lengre tekst, med det inni, og det respekterte INGEN. Så tok hun i hovedsak kontakt med menn som virket ok. Sikkert ganske smart, uansett nettsted. 

Anonymkode: 92e9a...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så dumt faktisk. Skriver menn en del under nick får man jo et bra inntrykk av dem. 

Cupido sier en venninne. Hun fant sine der, men hadde ikke noe bilde av seg og i teksten sto det kun "Vil du ha en å være utro med er det ikke meg." (Hadde barn, ville ikke risikere å havne i drama.)

I starten hadde hun lengre tekst, med det inni, og det respekterte INGEN. Så tok hun i hovedsak kontakt med menn som virket ok. Sikkert ganske smart, uansett nettsted. 

Anonymkode: 92e9a...9d6

Jeg tenkte det er dumt, for det er kjempe skummelt å dele identiteten med noen du ikke kan ha bekreftet om er dem de utgir seg for å være. På en side hvor du ikke ser den andre, min radar sier nei ikke gjør det.

Har godt intrykk av bare en enkelt mann her inne, som ikke er gift.

Anonymkode: 9c2af...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte det er dumt, for det er kjempe skummelt å dele identiteten med noen du ikke kan ha bekreftet om er dem de utgir seg for å være. På en side hvor du ikke ser den andre, min radar sier nei ikke gjør det.

Har godt intrykk av bare en enkelt mann her inne, som ikke er gift.

Anonymkode: 9c2af...767

Jeg regner jo med at man melder først, blir litt kjent, sender bilder og SÅ deler sin identitet. 

Det er folk som har blitt par her på kg. 

Anonymkode: 92e9a...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg regner jo med at man melder først, blir litt kjent, sender bilder og SÅ deler sin identitet. 

Det er folk som har blitt par her på kg. 

Anonymkode: 92e9a...9d6

Det er sannt, har selv blitt kontaktet å jeg tror jo den personen sikkert er den en utgir seg for. 

Tror kanskje jeg bare syns denne siden er litt for negativ for min del. Men det blir bare min personlige mening, så beklager negativiteten som kunne vært unngått 😅 Du kan sikkert finne noen her. 

Men vær forsiktig, for det er mye snålt her inne og mye seksuelt helsefarlig.

Anonymkode: 9c2af...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (29 minutter siden):

Ja, for det er selvfølgelig opp til mannen å både ta kontakt og initiere til seksuell kontakt. Alt annet ville vært latterlig. Eller?

Absolutt ikke, men jeg hadde behov for hyppigere treff enn disse mennene en periode.

Anonymkode: 6ae7c...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke, men jeg hadde behov for hyppigere treff enn disse mennene en periode.

Anonymkode: 6ae7c...8eb

Og, da regner med jeg med at du kommuniserte det til de og ikke satt og ventet på at DE skulle kontakte deg for seksuell kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imagineme skrev (4 minutter siden):

Og, da regner med jeg med at du kommuniserte det til de og ikke satt og ventet på at DE skulle kontakte deg for seksuell kontakt?

Selvsagt, jeg brøt med et par av de pga dette. Synes du jeg høres ut som en dame som sitter ventende ved telefonen?

Anonymkode: 6ae7c...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min mening som mann.

Sånn for å stikke fingeren litt i jorden.

Det ER faktisk vanskeligere enn hva man skulle tro.

Hvis du ser bort i fra de fleste flåsete kommentarer om å opprette en bruker på forum som NT eller Tinder.

Som de fleste skriver, joda, det står ikke på tilbudene fra Gud og Hvermansen, og sex vil du nok få om du tar hva som helst fra diverse forum.

Joda, det finnes oppegående hyggelig menn på forum (og damer) bare så synd det er så himla langt i mellom.

Jeg for mitt vedkommende (Mann) trenger faktisk å like personen og personligheten, da blir det langt i mellom når det går 40 høns på en svane.

 

Jeg ville nok heller ordnet meg en profil på Lystclub fremfor NT, dog så er det jo veldig seksualisert der, så blyg bør du jo ikke være.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt, jeg brøt med et par av de pga dette. Synes du jeg høres ut som en dame som sitter ventende ved telefonen?

Anonymkode: 6ae7c...8eb

Det har jeg ingen formening om, siden du poster som anonym 🙂

Du skrev følgende: 

Sitat

Jeg har blitt skuffet i perioder over elskerne at de ikke tok hyppig nok kontakt

Ergo tok jeg utgangspunkt i at du satt og ventet på at de tok kontakt fordi DU hadde lyst på pulings, istedet for at du kontaktet de og initierte.

Så, ja - du satt vel tidvis og ventet ved telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stillalive skrev (11 minutter siden):

Dette er min mening som mann.

Sånn for å stikke fingeren litt i jorden.

Det ER faktisk vanskeligere enn hva man skulle tro.

Hvis du ser bort i fra de fleste flåsete kommentarer om å opprette en bruker på forum som NT eller Tinder.

Som de fleste skriver, joda, det står ikke på tilbudene fra Gud og Hvermansen, og sex vil du nok få om du tar hva som helst fra diverse forum.

Joda, det finnes oppegående hyggelig menn på forum (og damer) bare så synd det er så himla langt i mellom.

Jeg for mitt vedkommende (Mann) trenger faktisk å like personen og personligheten, da blir det langt i mellom når det går 40 høns på en svane.

 

Jeg ville nok heller ordnet meg en profil på Lystclub fremfor NT, dog så er det jo veldig seksualisert der, så blyg bør du jo ikke være.

 

Hva er NT?

Anonymkode: 24768...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NT (Nakentid), Lyst club, spicy match, Cupido etc. Du må betale overalt, og da kan du like gjerne betale på Tinder. Da får du muligheten til å kun vises for dem du gir likes til. Det vil filtrere bort uante mengder. 

Hvis du vil eksperimentere med damer, par, grupper, og diverse tilstelninger, så er det de første nettstedene du bør henge på. Jeg heier på deg.

Anonymkode: 87b61...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...