Gå til innhold

Dere med Borderline og litt flere diagnoser i tillegg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lever du med barn? Mann? Kjæreste?

Hvordan klarer du deg i livet?🌺

Anonymkode: caea2...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en skilsmisse bak meg med barnefar, vi har 50/50 fordeling. Ett veldig godt samarbeid om barna.

Jeg er i behandling nå og har hovedfokuset mitt der. Jeg trenger å få litt mer orden i hodet mitt før jeg går inn i ett nytt forhold. 

Ellers klarer jeg meg godt i livet. Dyktig og engasjert i jobben, har hus og bil, hund og stakittgjerde. Alt er på stell sånn egentlig.

Det er selvfølelsen og problemer i kjærlighets relasjoner som jeg sliter mest med.  

Anonymkode: d5258...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lever du med barn? Mann? Kjæreste?

Hvordan klarer du deg i livet?🌺

Anonymkode: caea2...d8f

Får man ikke generelt kun diagnoser om man HAR problemer i livet?

Anonymkode: 85190...c9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelse

For å utdype litt. Jeg jobbet med ei som har Borderline. Det var veldig problematisk. Ting falt litt på plass da hun fortalte at hun har Borderline. Men så sa hun at hun ikke hadde noen problemer med det... (manglende selvinnsikt er jo en av symptomene)

Anonymkode: 85190...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fortsettelse

For å utdype litt. Jeg jobbet med ei som har Borderline. Det var veldig problematisk. Ting falt litt på plass da hun fortalte at hun har Borderline. Men så sa hun at hun ikke hadde noen problemer med det... (manglende selvinnsikt er jo en av symptomene)

Anonymkode: 85190...c9b

Jeg er samboer med en som har borderline, blandet pf og adhd. Det er vanskelig!

Anonymkode: 16f84...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tante som har borderline og adhd. Hun har et kaosliv uten like. Ufør og alltid i konflikt med familie og venner. Store rusproblemer. Veldig synd at hun ikke fikk hjelp som ung. 

Anonymkode: 07525...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To hunder og gift med verdens mest tålmodige mann. Han har gjort meg til et bedre menneske, og jeg har måtte ta tak i meg selv og bli bedre for livet vårt sammen :) 

Anonymkode: 9be57...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn. Godt samarbeid med barnefar. Noen, men ikke mange venner. Funker best med så lite input i livet som mulig. Barna er veltilpassede, sosiale og glade barn.  Må være ekstremt forsiktig med dating og menn. Er ikke så attraktiv heller   så det løser seg selv.

Anonymkode: 81062...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har diagnostisert borderline. Har trøbbel i kjærlighetslivet, som i at de forholdene jeg har hatt (og har) er mye opp og ned og dramatiske. Det er en grunn til at jeg ikke har barn enda, selv om jeg veldig gjerne ønsker meg det og nærmer meg 40. Har imidlertid tatt diagnosen høyst på alvor nå og går i terapi hver uke. Så det er pri én før barn (bestemt sammen med samboer).

Har ellers en fast jobb jeg trives i, to hunder, noen få, men nære venner og fremstår nok for alle andre enn kjæresten min/FP som helt «normal». Og det er jeg også, mot alle andre enn kjærester, hvor jeg blir langt mer svart-hvitt, uempatisk til tider osv. Men har aldri hatt problem å ha kjærester til tross, alle har vart i flere år, tross turbulens. Tror det positive med min store glede, impulsivitet osv veier noe opp for de jeg har hatt. 

Men ja. På utsiden «normal», inni meg full av usikkerhet, tidvis selvhat og eksempelvis atypisk bulimi.

Anonymkode: 37612...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...