AnonymBruker Skrevet 20. september #61 Del Skrevet 20. september Åse, Åselie, Bertine Sofie, Ingeborg, Kristine Anonymkode: 234c5...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #62 Del Skrevet 20. september Bestemødre Irene og Else, oldemødre het Synneva, Petra, Ingrid og Inger Kristine Anonymkode: 1697d...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 20. september #63 Del Skrevet 20. september Edna, Petrine, Anna og Synneve er navn på mine kvinnelige forgjengere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #64 Del Skrevet 20. september Lizzie, Inge, Inga og Anna. Maj-Britt. Anonymkode: c114c...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #65 Del Skrevet 20. september Oldemødre, Hilma Mathilde, Dagmar, Tora Marie og Camilla. Bestemødre, Bjørg Klara og Inger Elisabeth. Veldig mye dobbelnavn i slekta vår når jeg tenker meg om.. Anonymkode: cc06f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #66 Del Skrevet 20. september Teardrop skrev (9 timer siden): Jepp, jakter på navn Mor : Tone Josefine Bestemødre : Iris Josefine og Inger Gerd Oldemødre : Inga og Marte Tipp oldemødre : Selma Josefine og Nina Oline Anonymkode: 3fbe6...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #67 Del Skrevet 20. september Helga Anonymkode: 724cd...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #68 Del Skrevet 20. september Anna Anne Ann 😊 Anonymkode: 06f1e...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #69 Del Skrevet 20. september Ingeborg og Sigrid vurderte de selv som navn til barn, men samboer var negativ. Anonymkode: 4ae8a...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. september #70 Del Skrevet 20. september (endret) Aminda Synnøve Margit Joachime Astrid Lilla Anne Endret 20. september av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 20. september #71 Del Skrevet 20. september Bestemoren min het Ingrid. Moren min heter Anne, og oldemoren min het Karen. Håper det gir deg noen ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #72 Del Skrevet 20. september Dagny, Martha, Gunhild, Herly, Klara, Borghild, Johanne, Arna, Anonymkode: ed8bb...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #73 Del Skrevet 20. september Sina Anonymkode: cb743...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DoorKnob Skrevet 20. september #74 Del Skrevet 20. september Gunvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #75 Del Skrevet 20. september Jeg vil anbefale å gå en tur på gravlunden, der har jeg funnet mange fine navn tidligere. Selv om jeg kun lette etter navn til kjæledyr 😅 Anonymkode: d12df...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 20. september #76 Del Skrevet 20. september Marit Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #77 Del Skrevet 20. september Grethe Jeg synes det er fint navn, samme sjanger som Astrid og Solveig. Anonymkode: 340f9...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. september #78 Del Skrevet 21. september Mormor-Brit Farmor-Signe Oldemor-Sigrid Mor-Margit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #79 Del Skrevet 21. september Mor: Hilde Mormor/Farmor: Kari og Eva Oldemor: Else, Brynhild, Karoline Tippoldemor: Hansine Anonymkode: 1c792...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #80 Del Skrevet 21. september Ruth, Berit, Astrid, Oliva Anonymkode: f744c...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå