AnonymBruker Skrevet 20. september #41 Del Skrevet 20. september Sigrid, Solveig, Hildur, Hannah Anonymkode: e6c2a...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 20. september #42 Del Skrevet 20. september Oline(står Olina i kirkeboken) og Bergny Amanda. Amanda etter onkelen hennes, som het Amandus og var fadder til henne ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #43 Del Skrevet 20. september Klara😄 Anonymkode: 38cf5...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 20. september #44 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har Ragnhild på begge sider , og en Rønnaug , ikke akkurat navn man ville brukt i dag 🙈 Anonymkode: 493e4...166 Ragnhild er jo et fint navn! ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. september #45 Del Skrevet 20. september Hjørdis, Josefine, Klara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #46 Del Skrevet 20. september Supersmurf skrev (6 minutter siden): Ragnhild er jo et fint navn! ❤️ Ja, Ragnhild er vakkert! Mine navn bakover i slekten er: Eva, Inga, Anny. Vet ikke navnet på flere, men jeg skal jammen finne det ut! Anonymkode: a0a44...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #47 Del Skrevet 20. september Jeg er så nysgjerrig- er slike navn" in" igjen? Åååå koselig da isåfall!! Anonymkode: fcdb4...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #48 Del Skrevet 20. september Kristiane, Margit, Karen Johanne, Berta Gurine, Gunvor Kristbjørg, Konstanse, Jensina Grete, Guri Både mine og mannen sine her, godt blanda. Anonymkode: 025dd...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #49 Del Skrevet 20. september Kristine & Halvor Anna & Olaf Anonymkode: 11e26...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 20. september #50 Del Skrevet 20. september Minda Fernanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #51 Del Skrevet 20. september Olise, Anne Marie og Hilbjørg. Anonymkode: 7cf6e...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #52 Del Skrevet 20. september Bestemødre : Lilly og Synneve Oldeforeldre Alvine, Mikalina, Sigrid og Kristine. Anonymkode: 38f01...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #53 Del Skrevet 20. september Elise. Mary, Anna og Else. Anonymkode: 2d1db...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #54 Del Skrevet 20. september Evy, Tale, Marit, Møyfrid Anonymkode: 4938a...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #55 Del Skrevet 20. september Marie, Edith og Nikoline, Anna Anonymkode: 3609e...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 20. september #56 Del Skrevet 20. september En av mine tippoldemødre het Cecilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #57 Del Skrevet 20. september Matilde,Solveig, Gunhild,Anna og Karen. Anonymkode: 53747...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 20. september #58 Del Skrevet 20. september Teardrop skrev (4 timer siden): Jepp, jakter på navn Min bestemor het Liv 🥰. Oldemoren min aner jeg ikke 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. september #59 Del Skrevet 20. september Anne, Sigrid, Birgit, Grete Amalie, Hella Andrea De jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #60 Del Skrevet 20. september Oleane, Henrikke, Anna og Nora Anonymkode: 77590...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå