Gå til innhold

Hva synes dere om Kattnakken sine nye vinterregndresser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de har kommet med ny og forbedret utgave, er det noen som har kjøpt denne og kan si hva dere synes?

Kan bare dømme ut i fra fargen og må si de var veldig lite pene, den neon gule fargen alle har på glidelås og detaljer var mildt sagt helt forferdelig😅

Like at den forrige var så enkel og "ren", nå har den fått lomme forran og glidelås på siden. 

Anonymkode: e8a8d...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt den, men ikke tatt i bruk pga temperatur.

Ser ikke helt hva som er forbedret med den rent funksjonelt. Er også enig med deg i at den er mye styggere nå.

Men det er til barnehagebruk og jeg vil anta den innehar alle tidligere kvaliteter utover det rent estetiske😊

Anonymkode: efd30...99c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de var helt ok. Smaken til folk er så forskjellig, jeg liker sterke farger og kontrastfarger. Vil man ha duse, mer av dempende farger kan man jo bare kjøpe noe annet eller se om man finner et annet mønster brukt.

Kjøper stort sett Kattnakken brukt, men hadde ikke hatt noe imot å kjøpe disse heller.

Anonymkode: e1f37...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye dressene var ikke særlig pene, nei. Kjedelige, blasse farger og upraktisk med glidelås på siden. Både jeg og barna liker fargesprakende klær. Det er hovedgrunnen til at vi har likt Kattnakken så godt. Heldigvis kan lillesøster arve en del etter storesøsknene sine :) 

Anonymkode: fbd27...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de ikke gått opp veldig mye i pris fra i fjor? 

1.400 er grufullt mye for regntøy som man egentlig ikke må ha selv om det er kjekt, man kan bruke vanlig regntøy/regndress med ulldress under.

Mener å huske de kosta 1000 kr i fjor?

Anonymkode: e8a8d...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvem er Kattnakken? 

Anonymkode: 83ebe...b7b

Regntøymerke.

Anonymkode: e8a8d...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor de måtte endre så mye. Lomme foran, lang glidelås på sida, knapper og halser. . Det ser så rart ut og passer mer på en jakke enn enn dress 

elsker kattnakken og kvaliteten. Brukt regndressen i mange år på barna mine. Men må er den stygg. Jeg blir likevel å kjøpe den om ungene trenger ny i løpet av sesongen grunnet den gode kvaliteten . Men vil da se om jeg finner rest lager av tidligere års print 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidelås på siden, og lomme på brystet, får den til å ligne på de typiske småbarnsdressene. Hadde funket opp til størrelse 104 kanskje, men på de større størrelsene burde de være som før. Dressen blir etter min mening alt for «barnslige» til at eldre barn vil ha det. Gutten min på 8år feks, hadde jeg planer om å kjøpe i str.128 nå i vinter. Men dressen blir nok alt for barnslig i utseende, også de ensfargede, til at han ville brukt det, helt forståelig. Skrev også inn min mening til Kattnakken, at de burde endre på dette til neste år. Spesielt i de større størrelsene.

Anonymkode: f772a...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Synes de var helt ok. Smaken til folk er så forskjellig, jeg liker sterke farger og kontrastfarger. Vil man ha duse, mer av dempende farger kan man jo bare kjøpe noe annet eller se om man finner et annet mønster brukt.

Kjøper stort sett Kattnakken brukt, men hadde ikke hatt noe imot å kjøpe disse heller.

Anonymkode: e1f37...303

Utseende på dressene er jo veldig lik småbarnsdressene man får kjøpt, altså glidelås på siden, lomme på brystet. For et barn som bruker størrelse 6år og oppover, vil nok denne utgaven oppleves ganske «barnslig». Likte mye bedre den vanlige glidelåsen, passet for alle aldre. Min 8åring ville aldri brukt denne dressen, dumt, for har elsket de på vinterstid frem til nå. Spesielt på skolen, hvor de aldri har på seg flere lag under regntøy. Da er det godt med ekstra for.

Anonymkode: f772a...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvem er Kattnakken? 

Anonymkode: 83ebe...b7b

Regntøymerke. Oppkalt etter fjell på Stord med samme bavn.

Anonymkode: 0c391...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...