Gå til innhold

Normalt at barn er så mye syke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi hadde svært lite sykdom da barna startet i barnehagen. Etter koronaen derimot har vi hatt mye sykdom. Barna er nå 10 og 13 år, og vi har aldri hatt i nærheten av så mye sykdom tidligere. Trodde det skulle bli roligere dette skoleåret, men har allerede hatt 2 runder med virus. Håper vi snart har fått herdet immunforsvaret igjen.

Anonymkode: 6030a...f04

Samme her, vi har hatt utrolig lite sykdom før korona. Etter oppstart på ungdomsskolen nå så har vi allerede hatt to runder med sykdom på en måned.

Anonymkode: 33f88...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i en liten barnehage (7 på småbarnsavdeling og 18 på storbarnsavdeling). Det er fryktelig lite sykdom. Vår på snart 2 startet i desember i fjor, og jeg kan vel telle på en hånd hvor mange sykedager vi har hatt til nå. Har et inntrykk av at de er flinke med hygienen i barnehagen, i tillegg er folk generelt flinke til å holde barn som først har blitt syke hjemme, som igjen fører til totalt sett få smitteutbrudd. 
Mitt generelle intrykk er at det er mer sykdom jo større barnehagen er. Ei venninne har barn i en større barnehage, hun snakker om at ungen er syk til stadighet. 

Anonymkode: 3c455...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig 

 

Jeg har tre barn under 5 år. De er syke så å si hele tiden fra høst til vår! Jeg er nesten ikke på jobb pga dette. 

Anonymkode: cc610...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt barn er brukt opp for lenge siden her og idag kom lillebror hjem fra bhg med stygg hoste og feber 🙈 Jeg prøver jobbe og bruker mye skjerm for å komme gjennom dagene uten å måtte ta ferie/ulønnet. Siden januar har vi vært gjennom spysjuka, streptokokker, vannkopper, mykoplasma og gudene vet hva som kom hjem idag. 10 sykedager pr forelder er en vits.

Anonymkode: 80703...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...