Gå til innhold

Dro med barna til krisesenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og barna mine dro til krisesenter i går.. Far har oppført seg fryktelig mot meg og min eldste sønn hele sommeren og til nå. Han sliter psykisk med depresjon og angst, men nekter å gå til legeforening hjelp. Han klarer seg selv... gjentatte ganger har jeg gitt han beskjed at slik skal det ikke være hjemme, opplyst Han om alt som betegnes som vold av det han gjør. Men tar det ikke til seg. Kaller meg for de styggeste ting. Sover, drikker, deltar ikke med barna eller noe. I går eskalere det, han skremte og skjelte ut sønn vår for siste gang! Jeg pakket usynlig en sekk, tok med min sønn som da nettop var kommet fra skolen til bilen, hentet lillesøster i barnehagen og dro uten et ord hit. Føler jeg skylder han ingenting! På kvelden skrev jeg at jeg blir borte med barna en periode, orker ikke mer av det som foregår hjemme

 

 Har blitt bombardert av skyld og dårlig samvittighethet meldinger.. men barna er trygge, de koser seg virkelig. De som jobber her er fantastiske og skal hjelpe oss i hele prosessen. Jeg ser frem til et bedre liv uten dette som har vært. Men det gjør så fryktelig vondt at det endte slik.. 

 

Ville bare lufte dette❤️

 

Anonymkode: 30808...387

  • Hjerte 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sterkt gjort av deg! ❤️ Håper dere alle får det bedre etter hvert! 

Anonymkode: e39e9...42a

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos! Så jævla rå du er. Det måtte ha vært innmari vanskelig. Husk også det hvis fristelsen for å gå tilbake skulle blomstre. Han blir ikke å endre seg. Og hjernen har en utrolig evne til å søke trygghet i det kjente - uavhengig om «tryggheten i det kjente» faktisk er den som utøver vold i en eller annen grad. Håper du melder videre til BV og politi slik at far nå ikke skal prøve å komme med represalier som stiller deg i et negativt lys. Snakker av erfaring akkurat på det området.

Varm klem 

Anonymkode: 85b03...a87

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sterk og flink du har vært ❤️❤️. Kan ikke komme med noe råd eller hjelp, men en styrkeklem sender jeg deg❤️❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Endret av Aya94
Anonym
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg nå har glemt den siste kommentaren som anonym.. går vell fint. Er en anonym bruker i seg selv..

Anonymkode: 30808...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du rekker vel evt å slette og skrive på nytt som anonym. Er tidlig på morgenen, så ikke alle som får det med seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (13 minutter siden):

Du rekker vel evt å slette og skrive på nytt som anonym. Er tidlig på morgenen, så ikke alle som får det med seg

Får det ikke til...

Anonymkode: 30808...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får det ikke til...

Anonymkode: 30808...387

Du bare fjerner (edit) teksten med brukernavn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert posten det gjelder sånn at en moderator hjelper deg snart ts ☺️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...