Gå til innhold

Synes du sex med samme person i lang tid er kjedelig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi må innse at begge deler kan være sant. 

Kjedelig/dårlig sex går jeg lei av og mister lysten på så kort som etter noen måneder. Kanskje bare noen dater🙈 for hvem gidder 20+ år med inn ut og ferdig? 

Mitt lengste forhold så langt var på 18 år og jeg ble aldri lei, for det var alltid bra sex.  Den ble faktisk bare bedre med årene. 

Så jeg vil si det er svært lite sannsynlig man går lei av sexen så lenge begge er engasjert og opptatt av hverandres nytelse. 

Anonymkode: 964ce...e05

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Oi... 😅 vi har bikket flere tusen ligg sammen 😅 Nyter som aldri før 🤩🥰

Anonymkode: 1bf7b...426

Da er vi veldig forskjellige. Jeg liker jakten på noe nytt og ferskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 10.15):

Eller så er bare repetisjon kjedelig. Nye ting er spennende. Nye partnere er spennende. Det blir ikke spennende bare av å prøve en ny stilling eller kjøpe noe sexy undertøy med en partner du har knulla 700 ganger før. Mulig dere som ikke har andre valg velger å kjøpe denne moralistiske sosialt konstruerte historien for å forsvare egen eksistens og liv, men det ER kjedeligere enn alternativet.

Anonymkode: 2be20...31a

Her var du igjen…

For mange står seksuell nytelse sterkere enn seksuell spenning. Sex med samme partner trenger ikke å være kjedelig selv om det ikke er "nytt og spennende".

Jeg har flust av muligheter til å ha sex med andre, men jeg vet av erfaring at den sexen jeg har med min mann ikke er noe man finner overalt. 

Jeg tror at de som må ha "nytt og spennende" for å trives med sexlivet sitt rett og slett er lite seksuelle av seg, er noe avstumpet følelsesmessig eller er lite kreativ i senga (les: kjedelig i senga). Mine beste elskere er de som har ønsket en langvarig og seksuell eksklusiv relasjon. De dårligste elskerne har vært de som ligger rundt. 

Anonymkode: 77a19...e68

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baratheon skrev (11 timer siden):

Vel, du er fellesnevneren for alle forholdene dine.

Hun skriver jo også JEG blir lei så antar hun har skjønt det selv.

Anonymkode: 9eb00...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun skriver jo også JEG blir lei så antar hun har skjønt det selv.

Anonymkode: 9eb00...052

Det er på langt nær en selvfølgelig gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis der bare er sex man er ute etter, så blir det jo kjedelig etter en stund. Men er det kjærlighet så blir ikke jeg lei. Da er det jo så mye annet som er viktig, og da er nærheten ved sex viktigst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 7.44):

I tidligere forhold har jeg ikke gått lei, alt fra 3 - 7 år. Nå er vi bare inne i vårt andre år, men tross enorm forelskelse og deilig sex, så kan jeg nesten se for meg at han blir for snill på en måte. Jeg har spurt mange ganger hva han liker, hva han tenner på osv. Svaret er at han kun vil jeg skal ha det godt. Han synes alt er deilig så det er ikke så viktig hva vi gjør så lenge jeg liker det. 

Selvfølgelig topp med en uselvisk og oppmerksom elsker, men når det kommer til tenning over mange år kan kanskje dette bli kjedelig. 

Vi skal være sammen uansett, og jeg ønsker sex hver dag slik det er nå, kanskje flere ganger også om muligheten byr seg. Så vi tåler nok at jeg roer meg litt 😄

Anonymkode: 1bf7b...426

Menn som ikke har noen fetisjer/ fantasier er kjedelig ja. Men så lenge har er lærevillig går det bra

Anonymkode: 4bf13...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (1 time siden):

Hvis der bare er sex man er ute etter, så blir det jo kjedelig etter en stund. Men er det kjærlighet så blir ikke jeg lei. Da er det jo så mye annet som er viktig, og da er nærheten ved sex viktigst 

Jeg kan ikke si at kjærlighet hjalp noe på at egoistisk, dårlig og absolutt ikke tilfredsstillende sex var noe kroppen min konkluderte med at det var null vits i å trakte etter. 

Følelsene gikk jo også nedover av slikt etterhvert. 

Anonymkode: 811cf...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke si at kjærlighet hjalp noe på at egoistisk, dårlig og absolutt ikke tilfredsstillende sex var noe kroppen min konkluderte med at det var null vits i å trakte etter. 

Der ble jeg utilsiktet AnonymBruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det skjønner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...