AnonymBruker Skrevet 20. september #21 Del Skrevet 20. september For meg er det tilfredsstillende å ha sex med hun jeg er sammen med, selv om vi kommer inn i en tralt. Heldigvis er hun ganske seksuell av seg, og den mentale effekten av at vi har lekt sammen med andre, og sikkert kommer til å gjenta det, er en boost for oss begge. Anonymkode: 03d23...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #22 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vært sammen med samboer i 10 år, 2 barn. Kjenner på at jeg synes sexen er kjedelig.. blir ikke spesielt tent lenger, eller oppgiret. Så frustrerende. Savner virkelig den følelsen man har i starten Andre? Anonymkode: 21935...32c Så gjør noe med det da, gjør det mer spennende. Anonymkode: cc4d5...8b9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #23 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, egentlig ikke. Sammen i 12 år. Synes sex med mannen er ren nytelse. Bare han kysser meg blir jeg tent. Han er bare så jævla deilig🤣🤤 Anonymkode: ee9b7...dac Samme her😊😍 Anonymkode: cc4d5...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #24 Del Skrevet 20. september Ikke kjedelig, man utforsker og erfarer nye ting seksuelt sammen. Sexen blir bedre og bedre når manner trygge på hverandre. Jeg tror desverre at mange dreper sexlysten i forholdet, når man utfører pliktsex i perioder man virkelig ikke har lyst.. Man tror kanskje at man har mistet all lyst, og derfor står i det med å ha sex som vanlig. Og der dør sexlysten for alltid med den personen. Anonymkode: e67cd...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 20. september #25 Del Skrevet 20. september Om det er "kjedelig" eller ei handler nok om hvor god seksuell kjemi man har, om man er trygg - og om man elsker partner. Om man kan opprettholde litt spenning, og føle på noen "blaff" med forelskelse gjennom årene. Tror det er oppskriften for min del. Dessuten er det en nytelse i seg selv bare det å være nær den du elsker. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #26 Del Skrevet 20. september Diafragma skrev (5 timer siden): Tvert imot. Sex med samme person over tid er nøyaktig det motsatte av kjedelig. Da har man mulighet til å forstå hverandre, prøve ting uten at det er kleint (og til og med gøy). Snakke. Lite/mindre prestasjonsforventninger og langt større mulighet for spenning i en ellers rutinepreget hverdag. Syns det er mye mer spennende å utfordre partner, og at hun utfordrer meg, enn at man har et innholdsløst seksuelt forhold til en tilfeldig person i et øyeblikk. Her er jeg totalt uenig. Anonymkode: 2be20...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #27 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke kjedelig, man utforsker og erfarer nye ting seksuelt sammen. Sexen blir bedre og bedre når manner trygge på hverandre. Jeg tror desverre at mange dreper sexlysten i forholdet, når man utfører pliktsex i perioder man virkelig ikke har lyst.. Man tror kanskje at man har mistet all lyst, og derfor står i det med å ha sex som vanlig. Og der dør sexlysten for alltid med den personen. Anonymkode: e67cd...a31 Eller så er bare repetisjon kjedelig. Nye ting er spennende. Nye partnere er spennende. Det blir ikke spennende bare av å prøve en ny stilling eller kjøpe noe sexy undertøy med en partner du har knulla 700 ganger før. Mulig dere som ikke har andre valg velger å kjøpe denne moralistiske sosialt konstruerte historien for å forsvare egen eksistens og liv, men det ER kjedeligere enn alternativet. Anonymkode: 2be20...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sveits Skrevet 20. september #28 Del Skrevet 20. september Nei, det synes jeg ikke er kjedelig i det hele tatt. Jeg forsøker å være kreativ, tenke ut noe artig på forhånd og gir et lite hint. Min mann gir ingen hint og jeg blir skikkelig overrasket nesten hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 20. september #29 Del Skrevet 20. september Hmm, det var kanskje enda mer lidenskapelig i nyforelskelsen men det er fortsatt veldig lidenskapelig etter fem år. Så ikke noe stort problem. Tenner veldig på mannen min. Eneste er at det av og til blir litt mye av det samme og at jeg tar litt for mye regien, men det får jeg si til ham og ikke dere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #30 Del Skrevet 20. september Nei. Over tid tør man å utforske mer. Anonymkode: 76a48...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. september #31 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo lov, alle har forskjellig sexbehov og lyster. Utenom sex onanerer jeg nesten hver dag, men å ha sex hver dag ville jeg blitt lei Er kåtest etter mens, da kunne jeg nok hatt sex hver dag en ukes tid....men liker å spare på kruttet. Da blir det såå mye bedre 🥰 Etter 2 uker uten sex får jeg så deilig og lett orgasme... Anonymkode: 42e66...cf7 Dette er heldigvis ikke en problemstilling for meg, siden jeg kommer svært lett. Det er ikke nødvendig å spare seg. Man er skapt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #32 Del Skrevet 20. september SPOCA skrev (41 minutter siden): Dette er heldigvis ikke en problemstilling for meg, siden jeg kommer svært lett. Det er ikke nødvendig å spare seg. Man er skapt forskjellig. Samme her 😅 Trenger ikke to uker for å bygge opp verken spenning eller orgasme. Anonymkode: 1bf7b...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #33 Del Skrevet 20. september Overhodet ikke. Mitt største ønske er å finne ei som blir min siste sexpartner. Anonymkode: 81f69...2c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 20. september #34 Del Skrevet 20. september Ja, blir kjedelig etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #35 Del Skrevet 20. september Ja jeg kjeder meg av samme partner. Ikke veldig fort men etter 20+++ år, absolutt. Anonymkode: 9a27d...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #36 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, egentlig ikke. Sammen i 12 år. Synes sex med mannen er ren nytelse. Bare han kysser meg blir jeg tent. Han er bare så jævla deilig🤣🤤 Anonymkode: ee9b7...dac Du lever drømmen! 🥲😊 Anonymkode: 19dce...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #37 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vært sammen med samboer i 10 år, 2 barn. Kjenner på at jeg synes sexen er kjedelig.. blir ikke spesielt tent lenger, eller oppgiret. Så frustrerende. Savner virkelig den følelsen man har i starten Andre? Anonymkode: 21935...32c Jeg har aldri samme partner lengre eller 3 år,da er det tid for å finne noe nytt. Anonymkode: 36127...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #38 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri samme partner lengre eller 3 år,da er det tid for å finne noe nytt. Anonymkode: 36127...cf1 Bruk og kast, veltilpasset nordmann. Ikeamøbler eller partner, samme greie. Anonymkode: f7f0b...ef1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #39 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruk og kast, veltilpasset nordmann. Ikeamøbler eller partner, samme greie. Anonymkode: f7f0b...ef1 Fint med noe "nytt" Anonymkode: 36127...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. september #40 Del Skrevet 20. september Nei. Har vært delansvarlig angående at to forholdet endte på grunn av at det seksuelle gikk rett vest, så har vært veldig bevisst på å ikke styre dette forholdet samme vei. Blant annet ved å erkjenne at jeg kjeder meg såpass dersom det oppstår rutiner at jeg har passet på fra starten at det ikke skjedde. Også denne mannen ville vært fornøyd angående å gjøre det vante som fungerer for begge, med få variasjoner. Det har jeg notert meg, men slikt får han ikke sjansen til, utover det jeg kan leve med. 😁 Fungerer fint det. Over 20 år og ennå ikke kjedelig, så da regner jeg med at jeg har funnet en oppskrift som fungerer for meg. Fungerer heldigvis for ham også. Han er vant med fra starten av at jeg kan finne på mye rart. Han liker det, selv om han ikke har samme kreativitet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå