Gå til innhold

Synes du sex med samme person i lang tid er kjedelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært sammen med samboer i 10 år, 2 barn.

Kjenner på at jeg synes sexen er kjedelig.. blir ikke spesielt tent lenger, eller oppgiret. 

Så frustrerende. Savner virkelig den følelsen man har i starten

Andre?

Anonymkode: 21935...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvert imot. Sex med samme person over tid er nøyaktig det motsatte av kjedelig. Da har man mulighet til å forstå hverandre, prøve ting uten at det er kleint (og til og med gøy). Snakke. Lite/mindre prestasjonsforventninger og langt større mulighet for spenning i en ellers rutinepreget hverdag. Syns det er mye mer spennende å utfordre partner, og at hun utfordrer meg, enn at man har et innholdsløst seksuelt forhold til en tilfeldig person i et øyeblikk. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bedre, kjenne hverandre.  Prøve ting med en man kjenner

Anonymkode: 0340a...3b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant man er gode på å utfordre hverandre innimellom, kommuniserer og tilpasser seg hverandre så er det ikke så mye som er kjedelig 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tvert i mot. Men det er bare alt for sjelden.

Anonymkode: 16df1...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg tenner på den første intense forelskelsen og når den går over går også lysten over.

Anonymkode: 6157a...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare bedre og bedre. 

Anonymkode: 97b03...746

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diafragma skrev (2 timer siden):

Tvert imot. Sex med samme person over tid er nøyaktig det motsatte av kjedelig. Da har man mulighet til å forstå hverandre, prøve ting uten at det er kleint (og til og med gøy). Snakke. Lite/mindre prestasjonsforventninger og langt større mulighet for spenning i en ellers rutinepreget hverdag. Syns det er mye mer spennende å utfordre partner, og at hun utfordrer meg, enn at man har et innholdsløst seksuelt forhold til en tilfeldig person i et øyeblikk. 

100% enig!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidligere forhold har jeg ikke gått lei, alt fra 3 - 7 år. Nå er vi bare inne i vårt andre år, men tross enorm forelskelse og deilig sex, så kan jeg nesten se for meg at han blir for snill på en måte. Jeg har spurt mange ganger hva han liker, hva han tenner på osv. Svaret er at han kun vil jeg skal ha det godt. Han synes alt er deilig så det er ikke så viktig hva vi gjør så lenge jeg liker det. 

Selvfølgelig topp med en uselvisk og oppmerksom elsker, men når det kommer til tenning over mange år kan kanskje dette bli kjedelig. 

Vi skal være sammen uansett, og jeg ønsker sex hver dag slik det er nå, kanskje flere ganger også om muligheten byr seg. Så vi tåler nok at jeg roer meg litt 😄

Anonymkode: 1bf7b...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjedelig etterhvert, ja. 

Anonymkode: eb046...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diafragma skrev (3 timer siden):

Tvert imot. Sex med samme person over tid er nøyaktig det motsatte av kjedelig. Da har man mulighet til å forstå hverandre, prøve ting uten at det er kleint (og til og med gøy). Snakke. Lite/mindre prestasjonsforventninger og langt større mulighet for spenning i en ellers rutinepreget hverdag. Syns det er mye mer spennende å utfordre partner, og at hun utfordrer meg, enn at man har et innholdsløst seksuelt forhold til en tilfeldig person i et øyeblikk. 

Tror ikke hun mente en tilfeldig person på gata😅🙈 MEN følelsen når man er nyforelska,lite slår den. Etter mange år kan det være fantastisk på en dypere måte men kommunikasjon og dele fantasier kreves 100% .

Anonymkode: 55e6c...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen dør alltid med tiden..helt vanlig det. Største tabben mange gjør er å ha sex ofte, altfor mye....brenner ut lysten. Hold heller tilbake lyst, spar på kruttet! Jeg er snart 40år, kåt og lysten....men begrenser meg til 1 gang i uken ca...utover dette onani og deilige fantasier :)

Min siste elsker møtte jeg hver 14.dag...perfekt timing. Samtidig bruker jeg uken etter mens som sexuken noen ganger...

Anonymkode: 42e66...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er kjedelig. Det er fint, trygt og godt.

Jeg har hatt kun hatt en sexpartner i mitt liv og hun har jeg vært sammen med i 26 år. Fordelen med å ha erfaring med bare en sexpartner, er at man har ikke noe å sammenlikne med, og den man har nå er derfor den beste sexpartneren man vet om. 🙂 

Mange tror at "gresset er grønnere på den andre siden" og de må stadig bytte partner i jakten på noe bedre til tross for at det de har kanskje er veldig bra. Jeg tror mer på at "gresset er grønnest der du vanner det". Ta godt vare på hverandre som partnere, gi hverandre oppmerksomhet og omsorg, utfordre hverandre og utforsk hverandre og dere selv, så blir det ofte vanskelig å finne noe bedre.

Anonymkode: d0d8a...da5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Sammen i 12 år. Synes sex med mannen er ren nytelse. Bare han kysser meg blir jeg tent. Han er bare så jævla deilig🤣🤤

Anonymkode: ee9b7...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror ikke hun mente en tilfeldig person på gata😅🙈 MEN følelsen når man er nyforelska,lite slår den. Etter mange år kan det være fantastisk på en dypere måte men kommunikasjon og dele fantasier kreves 100% .

Anonymkode: 55e6c...0d8

Deg om det. Jeg føler heldigvis fremdeles på både spenning og forelskelse. Det morsomme nå er jo at vi vet veldig mye om hverandres fantasier, og kan bygge på dette i nytelsen og spenningen mellom oss. 

Så ts, dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Vi får aldri nok av hverandre, og det er en grunn til at vi har sex 1-3 ganger daglig. ;)

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Spenningen dør alltid med tiden..helt vanlig det. Største tabben mange gjør er å ha sex ofte, altfor mye....brenner ut lysten. Hold heller tilbake lyst, spar på kruttet! Jeg er snart 40år, kåt og lysten....men begrenser meg til 1 gang i uken ca...utover dette onani og deilige fantasier :)

Min siste elsker møtte jeg hver 14.dag...perfekt timing. Samtidig bruker jeg uken etter mens som sexuken noen ganger...

Anonymkode: 42e66...cf7

Helt, helt uenig. Faktisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg singel, og det som er skikkelig kjedelig med det, er at jeg en dag må begynne på dag èn igjen.

Jeg synes sex bare blir bedre og bedre desto lenger man har kjent hverandre. Nå har jeg stort sett bare lange forhold bak meg (rundt 10 år i hvert), og jeg vil nesten si at det tar minst et år før det tar ordentlig av 😅. Nyforelsket sex er selvfølgelig utrolig digg, men måten man kommuniserer, leker og utvikler seg sammen i et forhold er uvurderlig i mine øyne.

Når det er sagt, vil det selvfølgelig være perioder hvor ting kanskje føles litt rutinemessig og tamt. Men da har man tryggheten og kjærligheten på plass, og det er rom for å vokse videre. Det forutsetter selvfølgelig at man tar tak i det og snakker sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er man monogam eller så er man multigam. Det er vel strengt talt dette det koker ned til. Har sett noen kjedelige tv serier opp gjennom årene men slår ikke av tv'en av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (22 minutter siden):

Helt, helt uenig. Faktisk. ;)

Det er jo lov, alle har forskjellig sexbehov og lyster. Utenom sex onanerer jeg nesten hver dag, men å ha sex hver dag ville jeg blitt lei :) Er kåtest etter mens, da kunne jeg nok hatt sex hver dag en ukes tid....men liker å spare på kruttet. Da blir det såå mye bedre 🥰 Etter 2 uker uten sex får jeg så deilig og lett orgasme...

Anonymkode: 42e66...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har opplevd i samme forhold på nå 24 år at det kan variere - og at man kan snu en hverdagslig skute.

Det er litt timing, men også litt innsats. 
 

For meg er eksterne faktorer som «sexy undertøy» ikke løsningen - man må finne litt den indre driven for nytelse.

For noen er det visuelle alt, men sjeldent det hjelper for kvinner tror jeg. Og endel menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...