AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Jeg har i d siste lagt merke til at jeg snakker med meg selv. Tenker høyt, og diskuterer/ lufter ting… med meg selv… Er d rart, eller er d flere som gjør d? (Er ikke ruset eller psykisk ustabil) Anonymkode: 6c9a4...4b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Ja, snakker ofte med meg selv. Men nå har jeg fått meg hund, og snakker sjeldnere med meg selv, men desto oftere til hunden 😄 Anonymkode: db4bf...2be 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september (endret) Snakker med hunden, og ikke alltid jeg forstår Hedmark dialekten hans 😆 Hær ska vi ha tæ mædda i morra? Skæ vi ha midda hælgon tvælv? Endret 19. september av Margit777 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har i d siste lagt merke til at jeg snakker med meg selv. Tenker høyt, og diskuterer/ lufter ting… med meg selv… Er d rart, eller er d flere som gjør d? (Er ikke ruset eller psykisk ustabil) Anonymkode: 6c9a4...4b9 De fleste snakker jo ikke med seg selv, men i imiterer en sosial setting. Smaker på setninger og diskusjoner. Stor forskjell på det og feks snakke med seg selv i form av flere personligheter feks. Anonymkode: ae403...893 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, snakker ofte med meg selv. Men nå har jeg fått meg hund, og snakker sjeldnere med meg selv, men desto oftere til hunden 😄 Anonymkode: db4bf...2be Jeg har katt, snakker masse med katten, og meg selv…😅 ts Anonymkode: 6c9a4...4b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har katt, snakker masse med katten, og meg selv…😅 ts Anonymkode: 6c9a4...4b9 Hva sier du til deg selv da? Anonymkode: ae403...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sier du til deg selv da? Anonymkode: ae403...893 Jeg må ringe til mamma så hun kan oversette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september Aldri snakket med meg selv, men jeg har heller aldri en stemme i hodet. Anonymkode: 6f3a8...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september Nesten hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Haha, jeg snakker med kattene😅 Det jeg snakker om varierer veldig, alt ettersom hva som ramler inn i hodet og hva jeg holder på med🤷♀️😅 Det "verste" er at de svarer, eller to av dem, den siste holder alltid kjeft, utenom om vi er for treg med å slippe henne inn, da klager og kjefter hun litt🙈😂 Anonymkode: ae77f...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september Absolutt! Prater ofte til meg selv, og ler av det. Har null dårlig samvittighet, og har ikke stemmer i hodet Tror de fleste gjør det av og til. Går selvsagt ikke ute blant folk og snakker med meg selv, det foregår veldig diskret!! Anonymkode: c885c...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Hvis jeg tenker på noe- så snakker jeg, ser for meg situasjoner eller personer- også er samtalen igang😅 Ts Anonymkode: 6c9a4...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september Ja. Måtte skjerpe meg litt da jeg oppdaget at jeg gjorde det i butikken og på bussen også ...for så gammel er jeg ikke ennå. Kjempefint å lufte ting og få kloke svar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september Nesten hele tiden. MÅ si tankene mine (de er mange og påtrengende) høyt til meg selv, klarer ikke å "holde igjen". Foreldrene mine er lik. Mistenker at jeg har adhd Anonymkode: ead20...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #15 Del Skrevet 20. september Prater med meg selv og med hunden. Ellers går jeg rundt å nynner/synger på forskjellige fraser 😂 Er veldig stille sosialt, er nok helt utslitt av hvordan jeg driver på alene 😅 Anonymkode: f687a...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #16 Del Skrevet 20. september Konsekvent. Kommenterer ting jeg glemmer, sukker og stønner over tabber, nynner når jeg skal konsentrere meg, og prater meg dessverre gjennom handlelisten på butikken også. Tar meg selv i det og stopper, men fortsetter igjen så snart jeg faller i andre tanker. Pytt pytt tenker jeg, så lenge jeg blir enig 😅 Anonymkode: ca81d...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #17 Del Skrevet 20. september På en måte: banner. Møter et problem? Når noe veldig fint, uventet eller spesielt skjer så kan jeg kommentere det høyt. Anonymkode: cc6ea...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #18 Del Skrevet 20. september Bare når jeg blir irritert, og det kommer noen stygge gloser. Snakker med kattene da, men da er jeg ikke irritert. Anonymkode: 1d371...39e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): De fleste snakker jo ikke med seg selv, men i imiterer en sosial setting. Smaker på setninger og diskusjoner. Stor forskjell på det og feks snakke med seg selv i form av flere personligheter feks. Anonymkode: ae403...893 Jeg snakker til meg selv… "Navn husk å legg bilnøklene der" "Bra jobba navn" "Det der gjorde du bra navn" "Oj, det kunne du gjort annerledes navn" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september Ja, veldig ofte. Har gjort det i mange år. Litt flaut når andre hører det, men klarer ikke å slutte med det heller 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå