AnonymBruker Skrevet 20. september #61 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo det er de, på gruppenivå. Anonymkode: b4ab7...dba Fordi de blir BEHANDLET på gruppenivå! Anonymkode: 10f38...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #62 Del Skrevet 20. september 14 mnd. Uhell 😄 Anonymkode: e7720...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #63 Del Skrevet 20. september Det er 20 mnd. mellom våre to. Vi hadde tenkt oss litt større aldersforskjell. Men fordi vi ikke trodde vi kunne få barn uten assistert befruktning, og så plutselig kunne vi visst det likevel, så ble det sånn. Og det ble veldig fint det, med akkurat våre to var den aldersforskjellen helt topp. Vi ønsket oss ca. 3 år mellom nr. 2 og nr. 3. Men da gikk det ikke uten assistert befruktning igjen, og det orker vi ikke, så vi stoppet med to barn. Anonymkode: b98e0...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #64 Del Skrevet 20. september 14 mnd. Anonymkode: e7720...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #65 Del Skrevet 20. september Har 3 barn. 16 mnd mellom nr 1 og 2, 4 år mellom 2 og 3. Det bare ble sånn, ingen av de var planlagt. Anonymkode: 039d3...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #66 Del Skrevet 20. september Hos oss satt begge spirene på 2. forsøk, noe jeg er ekstremt glad for ❤️ Ble 23 mnd mellom to brødre, planen var 2 år, og vil si det var innafor 😀 Anonymkode: bfcb1...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. september #67 Del Skrevet 20. september Har 2 gutter, 9 år mellom dem. Ble bare sånn, tok lang tid før jeg ønsket et barn til. Syntes aldersforskjellen er greit, storebror er så flink med lillebror og de har masse glede av hverandre. Personlig syntes jeg at tett alder mellom søsken virker utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #68 Del Skrevet 21. september jeg har 5 , ønsket nr 4,men fikk tvillinger, veldig koselig. Mellom de 3 eldste er er ca 18 mnd mellom hver, de var 16,14 og halvt og 13 når tvillingene kom. Jeg ønsket meg en appåklatt så derfor ble det så stor forskjell og jeg ønsket 3 tette ,så føler meg veldig heldig Nå er Tvillingene 4 og de 3 andre nesten voksne Anonymkode: b36d5...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #69 Del Skrevet 21. september Maleficenta skrev (19 timer siden): Men det er jo ikke nødvendigvis slik at jenter alltid er mer modne enn gutta Ikke alltid nei, men ofte😊 Anonymkode: b4ab7...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #70 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fordi de blir BEHANDLET på gruppenivå! Anonymkode: 10f38...dba Det er nok både sosiologi og biologi det er snakk om her. Og om du skulle ha rett i din påstand at det KUN er måten de blir behandlet på så endrer det ikke faktum. Barn oppdras ikke i et vakuum. Anonymkode: b4ab7...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #71 Del Skrevet 21. september Nesten 5 år mellom våre. Vi slutta på prevensjon da eldste var to, men det skjedde ikke noe før. men er egentlig veldig glad for det. Storebror er selvstendig og gjør myr selv, etter at lille ble født. Hvis alt går fint, så blir det under 3 års forskjell mellom de yngste. 😅 er veldig spent på det.. straks 12 uker på vei. Anonymkode: 8a3d7...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #72 Del Skrevet 21. september 2 år og 3 mnd. Fikk en sen MA når yngste var litt over et år og akkurat hadde begynt i barnehagen, men ble gravid igjen noen måneder senere. Tok 5 år og tre MA/SA før jeg sluttet med prevensjon til første ble født. Jenta er yngst, men oppfattes i perioder mest som storesøster. Anonymkode: 17456...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #73 Del Skrevet 21. september 5 år. Ville ha litt tettare men barnet i mellom dei to eg har døde seint i magen min. Sleit og med å bli gravid "fort". Det finnest ikkje eit perfekt mellomrom. Men føler litt på at eg har "to kull". Blir kanskje litt feil måte å beskriva det på da. 5 åringen blir snart 6 år, går på skule. Mens 1 åringen er i tumlefasen ❤️. Største blir meir ein lavterskel "barnevakt" i kvardagen. Største viser ting og tuller, passer på og hjelper. Dei leike ikkje saman. Dei er veldig glade i kvarandre 🥰. Anonymkode: 0bbe6...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #74 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): 2 år og 3 mnd. Fikk en sen MA når yngste var litt over et år og akkurat hadde begynt i barnehagen, men ble gravid igjen noen måneder senere. Tok 5 år og tre MA/SA før jeg sluttet med prevensjon til første ble født. Jenta er yngst, men oppfattes i perioder mest som storesøster. Anonymkode: 17456...82b og det er IKKE på grunn av ulik oppdragelse… Jenta griset seg aldri ut/spiste pent vs gutten som alltid har hatt skitne klær, jenta ville bestemme klær tidlig, gutten på 16 vil det knapt enda. Jenta begynte å lage seg frokost selv ved rundt 3 års alder, gutten kan fortsatt droppe frokost om det er litt jobb, dvs tomt for favorittpålegget (men ikke sagt fra det er tomt). Jenta begynte å gjøre lekser selv med engang, gutten åtte lirkes med å gjøre lekser. Så matlaging, hygiene, klær, lekser, huslige ting, idrett har hun vært milevis foran. Anonymkode: 17456...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå