Gå til innhold

Hvor mange ligger du med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Orker ikke quote.

Hvis jeg finner en mann jeg vil ha forhold med kutter jeg ut fuckfriendsa lett. Om en potensiell mann for forhold ikke har hatt sex på 4 år er nå virkelig ikke mitt problem. Hvis vi bare ligger med hverandre er vi jo eksklusive. Jeg liker sex, så da har jeg sex. Men jo, jeg har sagt fra til de jeg har data at jeg har hatt mye sex etter jeg ble skillt. Kan ikke si at noen har reagert negativt på det. 

Har foressten holdt meg litt unna forhold osv pga en litt psyko ex. Forde forhold og offentlighet vil føre drama med seg desverre. 

Anonymkode: 6af1e...dde

Tja, forholdsmateriale er du jo ikke da 😉

Anonymkode: 2c611...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke for usikre menn som graver i fortiden i hvert fall 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger med en. Hun er min første og eneste sexpartner hittil i mitt 50-årige liv. Trenger ikke noe annet så lenge jeg har henne.

Anonymkode: 32d0d...c8f

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når jeg treffer en dame, spør jeg ikke om hvor mange hun ligger med nå/har ligget med tidligere. Det er ikke det man bygger et forhold på.

Når det er sagt, utelukkende basert på fordommene mine (og min relativt lille erfaring), vil jeg heller ha et forhold med en dame som har et aktivt seksualliv enn ei som synes dette er så lite viktig at hun sparer seg til den rette.

Men som sagt, dette vet jeg ikke når jeg treffer en dame og det interesserer meg heller ikke voldsomt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er da vel ingen som har noe med hvor mange jeg har ligget med de siste årene ? For alt man vet så er det disse to da… Jeg spør heller ikke om sånnt når jeg møter noen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er da vel ingen som har noe med hvor mange jeg har ligget med de siste årene ? For alt man vet så er det disse to da… Jeg spør heller ikke om sånnt når jeg møter noen. 

Jo, hvor mange du har ligget med sier alt om hvordan du er som menneske, og hvordan du verdsetter kjærlighet/romantikk og hvilken selvrespekt du har. Kanskje din nye partner ønsker et menneske han kan dele sine innerste følelser med og sine mest intime sider. Kanskje han ikke vil ha en partner som ser på sex som gjensidig onani eller en enkel ikke-emosjonell transsaksjon mellom to samtykkende voksne. For noen betyr sex noe, de deler det mest intime de har. Kanskje de ikke er som hunder som humper den nærmeste foten eller ballen de kan finne, hver gang kjønnsorganet klør ;) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 21 årene har jeg ligget med hun som i dag er min kone.

I årene før jeg ble sammen med henne, så lå jeg med mange, ofte.

Anonymkode: c021a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 22.36):

Jeg ligger med 5 stk akkurat nå, hvorav to viser litt seriøse tegn (men ikke nok ennå til at jeg kutter ut de andre)

De andre er kun sex. 

Anonymkode: 4e85f...9ab

Kan garantere deg at alle hadde dumpet deg om de fikk vite sannheten

Anonymkode: 8da18...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvor mange du har ligget med sier alt om hvordan du er som menneske, og hvordan du verdsetter kjærlighet/romantikk og hvilken selvrespekt du har. Kanskje din nye partner ønsker et menneske han kan dele sine innerste følelser med og sine mest intime sider. Kanskje han ikke vil ha en partner som ser på sex som gjensidig onani eller en enkel ikke-emosjonell transsaksjon mellom to samtykkende voksne. For noen betyr sex noe, de deler det mest intime de har. Kanskje de ikke er som hunder som humper den nærmeste foten eller ballen de kan finne, hver gang kjønnsorganet klør ;) 

Ja vel men da er det kanskje ikke rett mann for meg ? Jeg er vel kanskje over snittet intressert i sex å det må også en partner være…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, hvor mange du har ligget med sier alt om hvordan du er som menneske, 

Jøss. Her vanker det nobelpris! Du må få publisert forskningen din som ledet til denne konklusjonen.

Anonymkode: c021a...260

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel men da er det kanskje ikke rett mann for meg ? Jeg er vel kanskje over snittet intressert i sex å det må også en partner være…

Jeg er også over snittet interessert i sex, men jeg stikker ikke pikken min i hvert høl som byr seg frem av den grunn 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (På 20.9.2024 den 8.22):

Ingen - må ha en følelsesmessig tilkobling til vedkommende jeg skal ligge med. Flere ting som må være på plass. Order ikke datinggamet ergo styrer jeg unna 🙂

Samma her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er også over snittet interessert i sex, men jeg stikker ikke pikken min i hvert høl som byr seg frem av den grunn 😘

Du trenger ikke være bitter over at noen ikke bryr seg like mye som deg heller, så fremt det ikke skader noen.

Anonymkode: 62827...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke være bitter over at noen ikke bryr seg like mye som deg heller, så fremt det ikke skader noen.

Anonymkode: 62827...283

Anonym med uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 22.36):

Jeg ligger med 5 stk akkurat nå, hvorav to viser litt seriøse tegn (men ikke nok ennå til at jeg kutter ut de andre)

De andre er kun sex. 

Anonymkode: 4e85f...9ab

Lyst på fler ell? Har 2 kompiser som syter over at det er hele 3 timer siden dem pulte. 

🤦‍♂️🤦‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde ikke det var så galt at voksne mennesker har fuck friends. Jeg vurderer å "starte opp" med èn, men vil i grunn ha en til. Ikke samtidig altså. Og det må være en slags emosjonell tilknytning der også. Uansett, han jeg vurderer å ha fast sex med - selvsagt har vi snakket om antall partnere, kjønnssykdommer etc. Så vi er begge nylig testet og ingen tar sjanser som kan gå utover den andre. 

Anonymkode: 57792...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...