AnonymBruker Skrevet 20. september #41 Del Skrevet 20. september 1 Anonymkode: 04d4c...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #42 Del Skrevet 20. september Har kuttet ut et par, nå kun 2. Begge kunne jeg tenkt meg seriøst forhold med. Kun den ene vet om den andre. M41 Anonymkode: a7349...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 20. september #43 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har kuttet ut et par, nå kun 2. Begge kunne jeg tenkt meg seriøst forhold med. Kun den ene vet om den andre. M41 Anonymkode: a7349...77a Kjempe dårlig gjort og du er neppe forelsket i noen av dem. Fortell henne det så hun har et valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #44 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): To. Kun sex ikke noe mer. Ingen av de har sex med noen andre er jeg ganske sikker på. Dog begynner jeg å få følelser for han ene så må nok snart ta praten… Anonymkode: 6af1e...dde Du må være ærlig om at du har knullet en annen samtidig da, så skal du se du sitter der alene temmelig fort. Ingen, absolutt ingen menn med selvrespekt vil ha en sånn som deg. Det gjelder også hun som ligger med et halv fotballag over her. Anonymkode: 2c611...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #45 Del Skrevet 20. september Ligger kun med én, og det er eksen jeg har tilbragt de siste 3 årene med. Vi fikk ikke forholdet til å funke i hverdagen, men har det deilig sammen de gangene vi treffes. På et vis hindrer det nok oss begge å gå videre, men på den annen side er det helt greit. Jeg vil gjerne la det gå litt tid imellom forhold, så dette funker i mellomtiden. (Han datet litt i sommer, da kuttet vi selvfølgelig ut dette ;)). Anonymkode: 8a2a8...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #46 Del Skrevet 20. september Kun 1. Anonymkode: 67d41...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #47 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, men er foreløpig ingen grunn til det. Har møtt alle 2-3 ganger siste par månedene- Anonymkode: 4e85f...9ab namm namm sæd på tungen Anonymkode: ef254...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #48 Del Skrevet 20. september 1 samme opptatte mann siste 3 år Anonymkode: c4a2c...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #49 Del Skrevet 20. september Aldri hatt ons, har vært i to forhold og hatt sex med de jeg var sammen med så 2. Det var selvsagt ikke samtidig. ☺️ Anonymkode: abb15...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 20. september #50 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Da tenker jeg på alt annet en ONS. Anonymkode: 4e85f...9ab Da blir det bare en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #51 Del Skrevet 22. september Jeg har som oftest bare ONS nå som single. Kunne gjerne hatt en fast elsker, men har ikke hatt noe hell med det. Jeg føler meg ganske ferdig med dem etter en natt. Velger nok litt bevisst menn jeg ikke vil få forelska-føleleser for til random ligging. Vil ikke ligge så raskt med folk jeg liker genuint. Anonymkode: 2e3c9...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #52 Del Skrevet 22. september Det vet jeg faktisk. Men det er noen år siden forrige gang. Anonymkode: 4716e...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #53 Del Skrevet 22. september Jeg ligger ikke med noen, håper det snart endrer seg. Fikk spørsmål om sex idag, fra en som jeg hadde sex med en gang. Men jeg tåler ikke tilfeldig sex, må stenge av følelser og kjenner ikke noe 😭🙈 Anonymkode: b3655...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #54 Del Skrevet 23. september Får bare til å ha sex med en person om gangen, synes sånn deling blir ekkelt... Anonymkode: 69ea1...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #55 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 0.04): 0. Vil ikke ha livmorhalskreft, herpes, gonoré, klamydia eller annet dritt menn sprer rundt seg med. Anonymkode: 97f8d...697 Tror de får det av kvinner. Anonymkode: d68c9...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #56 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 11.27): Du må være ærlig om at du har knullet en annen samtidig da, så skal du se du sitter der alene temmelig fort. Ingen, absolutt ingen menn med selvrespekt vil ha en sånn som deg. Det gjelder også hun som ligger med et halv fotballag over her. Anonymkode: 2c611...684 Jeg er singel. Ikke ekslusiv med noen. Hvorfor skal jeg kringkaste til en FF at jeg har hatt sex med andre ? Synes nå det er værre å ha ONS titt å ofte som jo mange har enn å ha to faste man holder på med. Anonymkode: 6af1e...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #57 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er singel. Ikke ekslusiv med noen. Hvorfor skal jeg kringkaste til en FF at jeg har hatt sex med andre ? Synes nå det er værre å ha ONS titt å ofte som jo mange har enn å ha to faste man holder på med. Anonymkode: 6af1e...dde Tja, selvrespekt og integritet ? Må du absolutt nødt til å ligge med noen hele tiden ? Du forstår vel at det trekker ned i vurderingen om du er forholdsmateriale ? Du holder det vel hemmelig du , er en av dem. Hvor blir det av romantikken ? Kanskje du treffer en det klaffer med, og han utbryter til deg "åh, du er det deiligste menneske jeg vet om, jeg har lengtet slik etter sex og kos siden jeg ble skilt for fire år siden ", og du bare "tja, jeg ligger med to andre jevnlig og har ikke akkurat savna sex🍆💦 😂, er vi eksklusive egentlig "? 0/10 - 🤮 Anonymkode: 2c611...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #58 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er singel. Ikke ekslusiv med noen. Hvorfor skal jeg kringkaste til en FF at jeg har hatt sex med andre ? Synes nå det er værre å ha ONS titt å ofte som jo mange har enn å ha to faste man holder på med. Anonymkode: 6af1e...dde Om dere ikke bruker beskyttelse må du det, for husk at kjønnssykdommer finnes. Anonymkode: 62827...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 24. september #59 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tja, selvrespekt og integritet ? Må du absolutt nødt til å ligge med noen hele tiden ? Du forstår vel at det trekker ned i vurderingen om du er forholdsmateriale ? Du holder det vel hemmelig du , er en av dem. Hvor blir det av romantikken ? Kanskje du treffer en det klaffer med, og han utbryter til deg "åh, du er det deiligste menneske jeg vet om, jeg har lengtet slik etter sex og kos siden jeg ble skilt for fire år siden ", og du bare "tja, jeg ligger med to andre jevnlig og har ikke akkurat savna sex🍆💦 😂, er vi eksklusive egentlig "? 0/10 - 🤮 Anonymkode: 2c611...684 At noen vil vente betyr ikke at alle må. Å ha preferanse for at noen ligger rundt eller ikke er jo opp til hver enkelt, men å bli fortvilet over at andre har hatt sex mens en selv ikke har er jo ikke noe andre sikkert kommer til å bry seg om like mye som en selv vil. Du kunne jo funnet noen på de 4 årene du også? Det er jo ikke andre sin feil at du eller denne personen ikke gjorde. Jeg ligger ikke rundt og finner neppe en mann som har vært foruten flere partnere nå når jeg er 30 år. De fleste har kjærester og møter folk på byen, app, andre steder. Livet går fremover og en vet aldri når en møter noen som betyr mer, heller skal man ikke unngå å leve i mellomtiden. Ikke at en må ligge om en ikke vil. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om dere ikke bruker beskyttelse må du det, for husk at kjønnssykdommer finnes. Anonymkode: 62827...283 Var uheldig og var anonym. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #60 Del Skrevet 24. september Orker ikke quote. Hvis jeg finner en mann jeg vil ha forhold med kutter jeg ut fuckfriendsa lett. Om en potensiell mann for forhold ikke har hatt sex på 4 år er nå virkelig ikke mitt problem. Hvis vi bare ligger med hverandre er vi jo eksklusive. Jeg liker sex, så da har jeg sex. Men jo, jeg har sagt fra til de jeg har data at jeg har hatt mye sex etter jeg ble skillt. Kan ikke si at noen har reagert negativt på det. Har foressten holdt meg litt unna forhold osv pga en litt psyko ex. Forde forhold og offentlighet vil føre drama med seg desverre. Anonymkode: 6af1e...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå