Trygdefrue Skrevet 20. september #21 Del Skrevet 20. september Tja ligger bare med hun jeg er sammen med. har ei jeg gjør det stående med, ei som foretrekker sittende… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #22 Del Skrevet 20. september Har vel 3-4 som jeg kan ha med. Vil egentlig ikke ha så mye sex om det ikke blir noe mer. Prøver og ikke ha fler enn 1 i hver syklus., Anonymkode: f4a26...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. september #23 Del Skrevet 20. september Ingen. Har kun sex i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. september #24 Del Skrevet 20. september Ligger med to puter og ei dyne i ei enkeltseng. Dette gjelder både MAN, TIR, ONS,TOR, FRE, LØR, SØN. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 20. september #25 Del Skrevet 20. september Enni skrev (Akkurat nå): Ligger med to puter og ei dyne i ei enkeltseng. Dette gjelder både MAN, TIR, ONS,TOR, FRE, LØR, SØN. 😂😄 Jeg ligger med 4 puter og en stor dyne i en dobbeltseng, med en åpnet, ignorert bok og en mobil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #26 Del Skrevet 20. september Fire stk, en som jeg er I forhold med og tre andre. Alle vet om hverandre 😉 Anonymkode: bcff2...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. september #27 Del Skrevet 20. september Enni skrev (1 time siden): Ligger med to puter og ei dyne i ei enkeltseng. Dette gjelder både MAN, TIR, ONS,TOR, FRE, LØR, SØN. 😂 beste innlegget i hele tråden! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #28 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da tenker jeg på alt annet en ONS. Anonymkode: 4e85f...9ab En. Kun et menneske i denne verden jeg noen gang har ligget med, og den personen har jeg tenkt å fortsette å ligge med. Trenger ikke noen andre. Anonymkode: 32d0d...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #29 Del Skrevet 20. september Ingen nå. Og aldri mer enn en om gangen. Må ha følelser for en person for å bli seksuelt tiltrukket. Og jeg ville aldri hatt sex med noen som har sex med flere samtidig. Tydelig at sex overhodet ikke er noe spesielt for folk lengre, da er det ikke rart at forhold ikke holder heller tenker jeg. Eller at folk aldri kommer seg i et forhold. Anonymkode: 98493...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #30 Del Skrevet 20. september 1 mann og slik har det vært et par år, har bare en partner når jeg er i forhold, med mindre han har lyst å ta med en/ei til 🙂 Var singel et par år før det, og da hadde jeg 3 menn som jeg besøkte/fikk besøk av iblant. Ingen grunn til å gå helt sexløs selv om man er singel. Men de visste at det bare var snakk om vennskap&sex, og at de ikke var den eneste jeg hadde sex med. Helt fair så lenge man er ærlig på det. Anonymkode: feab3...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #31 Del Skrevet 20. september En for hver dag, i snitt , altså 7. Jada, dere kan kalle meg det forbudte ordet. Jeg tenker ikke så mye på det. Anonymkode: 77323...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 20. september #32 Del Skrevet 20. september Ingen - må ha en følelsesmessig tilkobling til vedkommende jeg skal ligge med. Flere ting som må være på plass. Order ikke datinggamet ergo styrer jeg unna 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #33 Del Skrevet 20. september Ingen. Og slik har det vært i flere år, med noen få unntak. Og det er helt greit. Anonymkode: 9568c...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #34 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har tre damer jeg treffer jevnlig, to av de er ulykkelig gift og nylig blitt singel og trodde det skulle bli oss. Nå ønsker jeg ikke noe forhold og dette er jeg helt åpen og ærlig på til alle sammen. Anonymkode: fe64c...587 Da håper jeg du er ærlig om at du ligger med flere til alle tre. Det vil hjelpe dem til å forstå at det kun er sex og at de ikke egentlig fortsetter å bære på håp om noe mer. Ellers synes jeg du skulle holde deg unna folk som er i forhold selv om de sier de er ulykkelige, men det blir en annen diskusjon. Anonymkode: e28c7...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #35 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen, men det pleide å være tre. Jeg var mer lykkelig da. Anonymkode: 22a9e...69e Omvendt her, pleide å være 3 menn på rullering og var mer ulykkelig da 😄 Nå er jeg i et avstandsforhold og har ikke sex med noen men er lykkelig. Gleder meg til November så blir det slutt på avholdenhet 😀 Anonymkode: ba08a...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 20. september #36 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Minst mulig, er ikke et dyr så klarer fint å tøyle mine lystet. Kanskje begynne med spiral ts? Da blir man mer eller mindre kastrert. Anonymkode: f21f9...da4 Hæ? Jeg har spiral og det har ikke gjort noe med sexlysten min. Jeg ligger for øvrig ikke med noen akkurat nå. Har noen kompiser som har mast litt, men jeg trives godt med høyrehånda for tida 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #37 Del Skrevet 20. september Jeg ligger kun med en om gangen. Med ett lite unntak da jeg hadde trekant. Jeg har aldri hatt sex med flere om hverandre sånn at jeg sjonglerer flere menn. Det frister på ingen måte. Jeg har hatt ett ons. Det var ikke med vilje, for jeg kunne godt truffet han igjen, men kjemien var ikke helt på topp i senga så jeg skjønner det ikke ble noe mer. Jeg kunne truffet han noen ganger til for noen ganger blir kjemien bedre etterhvert, men pytt, man lærer så lenge man lever. Har ett sterkt libido og har gjerne sex mange ganger om dagen i perioder. Så det handler ikke om det. Det handler om at jeg har det best i ett monogamt forhold over tid. Trygghet, intimitet og nærhet langt overgår den høyest midlertidige spenningen ved en ny partner. Anonymkode: 51577...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #38 Del Skrevet 20. september Jeg ligger ikke med noen nå. Og når jeg gjør det er det kun en om gangen. Jeg vil ikke ha sex med noen som har sex med flere samtidig. Håper det ikke er like vanlig som det kan virke her, det gjør meg skeptisk til menn… Anonymkode: 9eaa3...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 20. september #39 Del Skrevet 20. september Ligger med to stykker. En kompis, og en venninne. De har jeg hatt fast i mange år. Trives å ha det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. september #40 Del Skrevet 20. september Jeg ligger alene i min gode og store 180x200 seng, med to puter og en dyne 😄 Kan ligge på tvers om jeg vil 😊 Er så glad i sengen min 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå