AnonymBruker Skrevet 22. september #121 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg synes fødebagen din ser fin ut. Husker ikke alt som sto, men ammeinnlegg, airpods eller lignende og vannflaske med drikketut fremfor skrukork. Pinsett og neglefil. Tror jeg ville tatt med tynn morgenkåpe som det er mulig å ligge med i sengen. Den kan du amme med og er «kledd» når du er på rommet. Kan jo bli varmt å ha på joggebukse i sengen? Pinsetten til hvis du oppdager hår på brystvortene når du skal amme - helt naturlig det altså, men litt mer delikat uten🤣 Lykke til med fødsel og barseltiden, verdens deiligste «helt i bobla»-tid❤️ (Jeg brukte sykehusets nettingtruser og bind fordi skiftet hele tiden.) Anonymkode: 638b6...62f For veldig mange er barseltiden helt jævlig. Og alt for mange spesielt her inne ser ut til å gå i kjelleren når de innser at det ikke er rosenrødt. Så kanskje ikke skrive sånne ting? For fryktelig mange er barseltiden bare noe man kjemper seg igjennom Anonymkode: f25ff...560 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #122 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (På 21.9.2024 den 11.33): Er ikke mannen med da? Er det ikke slike ting han er der for? Mannen er vel der også fordi han har fått barn og, han er vel ikke tjener? På fødsel nr 2 må ham kanskje være hjemme med barn nr 1 og. Maleficenta skrev (På 21.9.2024 den 11.23): Men mange av tingene ts lister opp er jo ting mannen kan stikke hjemom og hente med mindre de bor veldig langt unna sykehuset Er det ikke bedre å pakke det man vet/tror man trenger i stede for å stresse og hente det? Bedre å ha roen for alle tre. AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 11.49): Men uansett om han kan sove der eller ikke kan jo han dra hjem og hente ting Anonymkode: f25ff...560 Noen har lang veg, vi har bomringen til over 300kr hver vei! Maleficenta skrev (På 21.9.2024 den 13.08): Good heavens du er high maintenance Good heavens du er skikkelig slem. Anonymkode: 3aeac...9c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #123 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mannen er vel der også fordi han har fått barn og, han er vel ikke tjener? På fødsel nr 2 må ham kanskje være hjemme med barn nr 1 og. Er det ikke bedre å pakke det man vet/tror man trenger i stede for å stresse og hente det? Bedre å ha roen for alle tre. Noen har lang veg, vi har bomringen til over 300kr hver vei! Good heavens du er skikkelig slem. Anonymkode: 3aeac...9c6 Ikke alle som rekker å pakke fødebagen hvis ungen plutselig kommer to uker før i hurten og sturten. Newsflash. Det pleier å gå bra likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #124 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mannen er vel der også fordi han har fått barn og, han er vel ikke tjener? På fødsel nr 2 må ham kanskje være hjemme med barn nr 1 og. Er det ikke bedre å pakke det man vet/tror man trenger i stede for å stresse og hente det? Bedre å ha roen for alle tre. Noen har lang veg, vi har bomringen til over 300kr hver vei! Good heavens du er skikkelig slem. Anonymkode: 3aeac...9c6 Jeg er ikke slem. Men les nå over hva du skriver. Du høres sykt krevende ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #125 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (4 minutter siden): Ikke alle som rekker å pakke fødebagen hvis ungen plutselig kommer to uker før i hurten og sturten. Newsflash. Det pleier å gå bra likevel Klart det, men når man kan planlegge hvorfor ikke gjøre det? Hvorfor har dere andre et problem med det? Anonymkode: 65944...de1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #126 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke slem. Men les nå over hva du skriver. Du høres sykt krevende ut Hvordan påvirker det deg? Anonymkode: 65944...de1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #127 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (5 minutter siden): Ikke alle som rekker å pakke fødebagen hvis ungen plutselig kommer to uker før i hurten og sturten. Newsflash. Det pleier å gå bra likevel Jeg evner å pakke i god tid. Legger ikke opp til at mannen, og enda mindre sykepleiere, skal kompensere for egen latskap. Anonymkode: 4fbae...3fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #128 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke slem. Men les nå over hva du skriver. Du høres sykt krevende ut Det å forvente at stressa sykepleiere skal gå på jakt etter en gjenglemt mobillader, og at mannen skal kjøre skytteltrafikk hjem for å hente ting, er vel hva som er krevende oppførsel... Anonymkode: 4fbae...3fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #129 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det å forvente at stressa sykepleiere skal gå på jakt etter en gjenglemt mobillader, og at mannen skal kjøre skytteltrafikk hjem for å hente ting, er vel hva som er krevende oppførsel... Anonymkode: 4fbae...3fe Herregud jeg er sykepleier. Så jævla stressende er det ikke hele tiden at man aldri har tid til sånt. Og mannen trenger da ikke kjøre skytteltrafikk. Han kan kjøre en gang hjem og pakke med seg de tingene man glemte eller kom på man trengte etterpå i en bag. Makan til krisemaksimering 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #130 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (1 minutt siden): Herregud jeg er sykepleier. Så jævla stressende er det ikke hele tiden at man aldri har tid til sånt. Og mannen trenger da ikke kjøre skytteltrafikk. Han kan kjøre en gang hjem og pakke med seg de tingene man glemte eller kom på man trengte etterpå i en bag. Makan til krisemaksimering Så lenge det bare er deg har de sikkert tid. Som du ser ville alle vi andre i tråden selv pakket det vi trengte. Derfor fungerer det når den ene krevende pasienten kommer inn. For hvordan ville dagen din vært om alle 20 på korridoren trengte noe i kiosken, en lader, paracet jevnlig... Og alt mulig annet de egentlig bare burde plukke ut av egen reiseveske. Anonymkode: 4fbae...3fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #131 Del Skrevet 23. september Det de ikke hadde på sykehuset (som jeg stusset litt på) var ammeinnlegg. Er jo ikke sikkert man rekker å få så mye melk før man blir sendt hjem, men greit å ha med et par i tilfelle. Anonymkode: 39a4c...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #132 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (45 minutter siden): Ikke alle som rekker å pakke fødebagen hvis ungen plutselig kommer to uker før i hurten og sturten. Newsflash. Det pleier å gå bra likevel Det er et helt annet tilfelle enn det som er hovedpoeng i tråden. Skal vi strekke den enda lenger??? Hva om huset brenner ned rett før fødsel! Nei,vettu hva, hold deg til tema. De fleste legger klart en del før termin. Maleficenta skrev (45 minutter siden): Jeg er ikke slem. Men les nå over hva du skriver. Du høres sykt krevende ut Hva har jeg skrevet som høres krevende ut? Å pakke med seg alt? Det krever ikke noe fra noen. Anonymkode: 3aeac...9c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #133 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (40 minutter siden): Herregud jeg er sykepleier. Så jævla stressende er det ikke hele tiden at man aldri har tid til sånt. Og mannen trenger da ikke kjøre skytteltrafikk. Han kan kjøre en gang hjem og pakke med seg de tingene man glemte eller kom på man trengte etterpå i en bag. Makan til krisemaksimering Jobber du på en veldig rolig avdeling du kanskje. Maleficenta skrev (49 minutter siden): Jeg er ikke slem. Men les nå over hva du skriver. Du høres sykt krevende ut Du blander nok ab koder også. Anonymkode: 3aeac...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. september #134 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber du på en veldig rolig avdeling du kanskje. Du blander nok ab koder også. Anonymkode: 3aeac...9c6 Alle avdelinger har rolige perioder, travlere perioder og midt imellom perioder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #135 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det de ikke hadde på sykehuset (som jeg stusset litt på) var ammeinnlegg. Er jo ikke sikkert man rekker å få så mye melk før man blir sendt hjem, men greit å ha med et par i tilfelle. Anonymkode: 39a4c...96f Det syntes jeg og var rart at de ikke hadde. Fikk skikkelig brystspreng på dag to, så har aldri brukt flere ammeinnlegg enn jeg gjorde på sykehuset. Anonymkode: bb7ac...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #136 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (10 minutter siden): Alle avdelinger har rolige perioder, travlere perioder og midt imellom perioder Og hadde alle møtt opp på fødestua med halvpakket fødebag, ville det vært supertravelt hele tiden. For meg er det en selvfølge å ha paracett og litt snacks tilgjengelig, i stedet for å ringe på sykepleier gjennom natta. Såpass respekt har jeg for en lavtlønnet yrkesgruppe med alt for mye på seg. Anonymkode: 4fbae...3fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. september #137 Del Skrevet 23. september Store, myke truser, ammebh. Klorevotter kan du bare droppe, ikke anbefalt. Babyen trenger hendene sine for å navigere i ny verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamstil3 Skrevet 23. september #138 Del Skrevet 23. september Så flink du er! Husk ammetopp og puppeinnlegg til amme bh. Når ammingen er i gang da begynner det og lekke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #139 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 4.53): Jeg trodde først dette skulle være er tulle innlegg. For du trenger jo faktisk absolutt ingenting. Sykehuset har alt du trenger. klær til du skal reise hjem til deg og baby er det eneste hvis du skulle bo langt fra sykehuset. så du har med mer enn nok Anonymkode: f25ff...560 Snakk for deg selv, jeg fikk bruk for alt i min fødebag! Anonymkode: f8669...ec2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #140 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 5.39): Jeg forstår heller ikke disse lange listene. Bor dere veldig langt unna sykehuset så mannen ikke kan dra hjemom? Planlegger dere et langt opphold? Vannflaske, snacks og paracet. Et sett klær til baby når dere skal hjem. Anonymkode: c4758...f97 Jeg ønsket jo ikke at mannen min skulle forlate meg og baby rett etter fødsel! Da trengte jeg han veldig, han hadde ikke hatt lyst til å dra fra oss heller. Jeg planla et lengre opphold ja, glad for det. Det gjør da ingenting om noe ikke blir brukt? Anonymkode: f8669...ec2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå