bunny princess Skrevet 19. september #21 Del Skrevet 19. september "If the shoe fits" er min første tanke om samboers reaksjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #22 Del Skrevet 19. september Du bør ta kontakt med barnevernet eller politiet og få råd om hva du skal gjøre, mtp om det skal etterforskes om barnet har blitt utsatt for overgrep. Barnevernsvakten kan du ringe allerede nå i kveld. Anonymkode: 00803...667 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #23 Del Skrevet 19. september Uansett hva som har skjedd, så reagerer han jo på en veldig rar måte. Og jeg hadde nok vært vel så redd for at det har klikket for han som overgrep. Men NOE har skjedd siden gutten ble så redd og siden samboer setter opp kamera. Du må aldri ta noen sjanser med barnet ditt. Her virker det som kommunikasjon er vanskelig, som er et gigantisk rødt flagg, for da skjuler de noe. Han kunne slått, blitt sint..og mange ting. Men er det liksom meningen at du skal sitte og se på kameraer? Tillit må det være, kommuner og har er det ikke det. I tillegg til en redd gutt, og en redd mor som ikke tør snakke med samboeren sin. ..og kameraer. Det høres bare sykt ut. Anonymkode: 84958...9bd 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #24 Del Skrevet 19. september Så dette skjedde i går, og i løpet av natten har han satt opp kamera i hele huset som han tilfeldigvis hadde liggende? Hvis dette er sant så må han ha planlagt å sette opp kameraene en stund. Du kan jo undre på hvorfor. Nå som han har satt de opp kan han følge med på deg, hvem du forteller dette videre til og om du ringer myndighetene. Du MÅ dra til legen med barnet i morgen. Jeg holder en knapp på trolling .. Anonymkode: fe2c7...62d 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #25 Del Skrevet 19. september Jeg tenker det at i et forhold der noen overvåker den andre hadde jeg aldri blitt. Det er jo psykopat tendenser. Og med et barn oppi det hele, løp så fort du kan. Ellers synes jeg det hørtes veldig alarmerende ut med gutten din, jeg hadde ikke kunnet sove trygt noe mer. Men klart det er mulig det er urinveisinfeksjon også. Anonymkode: 651eb...8a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 19. september #26 Del Skrevet 19. september Ta med deg sønnen din og dra vekk et sted, og prøv å få han til å fortelle hva som har skjedd❤️ Den filmen på NRK-super som flere nevner kan også være fin å se på. Deretter ring politiet på 02800, og be om å få snakke med noen som jobber med seksuelle overgrep mot barn, for å få hjelp og råd videre. Håper dere får hjelp, dette høres ikke normalt ut. Evt ringe politiet med en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #27 Del Skrevet 19. september At han reagerer sånn når du bare spurte hva som skjedde og da mener han at du har anklaget ham for overgrep? Ble overgrep nevnt av deg? Barnet ditt vil heller ikke være alene med ham? Her hadde jeg fått sjekket om det kan være overgrep. Ta barnet på alvor. Kamera i hele huset? Ja, da hadde jeg flyttet. Uakseptabelt. Og veldig merkelig oppførsel. Anonymkode: 95a22...771 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 19. september #28 Del Skrevet 19. september (endret) caroline.s skrev (3 timer siden): Ta med deg sønnen din og dra vekk et sted, og prøv å få han til å fortelle hva som har skjedd❤️ Den filmen på NRK-super som flere nevner kan også være fin å se på. Deretter ring politiet på 02800, og be om å få snakke med noen som jobber med seksuelle overgrep mot barn, for å få hjelp og råd videre. Håper dere får hjelp, dette høres ikke normalt ut. Evt ringe politiet med en gang. Tenker også at et legebesøk så snart som mulig er lurt, for å få bekreftet eller utelukket en urinveisinfeksjon. Legen kan også oppdage skade eller smitte ved et eventuelt overgrep. Feberfantasier har jeg hatt. Man kan hallusinere og se, høre og oppleve ting som ikke stemmer. Da jeg hadde feberfantasier og hallusinerte var jeg veldig redd og lettskremt, jeg skvatt til av den minste ting fordi jeg så unormale, ekle ting rundt meg hele tiden og hadde mareritt på natta. Dette trenger derfor ikke å være veldig alvorlig. Håper det løser seg og at dere finner ut av dette. ❤️ Caroline.s Endret 19. september av caroline.s 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. september #29 Del Skrevet 19. september Veldig - VELDIG - unormal og spesiell reaksjon fra samboeren din med disse kameraene. Det hele lukter muffens. Og veldig spesiell reaksjon fra sønnen din når han kom opp, selv om det visstnok kan være feberfantasier. Ikke godt å si hva som har foregått, men noe helt klink uskyldig virker det ikke siden han smekker opp kameraer i hytt og pine hjemme i sitt eget hus for å bevise sin uskyld enda ingen har anklaget han for noe... 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #30 Del Skrevet 19. september Jeg hadde tatt med barnet og dratt nå i dag. Få litt pause, tenke seg om, la barnet få ro og se om barnet sier noe mer. Men den reaksjonen der er faktisk så syk at det er alle røde flagg på en gang. Anonymkode: 37871...89a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #31 Del Skrevet 19. september Først ville jeg dratt til legen. Svie på penis, tisseuhell og feber? Det kan være urinveisinfeksjon. Hvordan var barnet utover kvelden? Hadde barnet feberfantasi da? Jeg hadde feberfantasi når jeg var 5-6 år. Det var en skremmende opplevelse. Husker det fortsatt over 35 år etterpå 😲 Du må snakke med gutten din og høre mer om hva som skjedde i kjelleren. Men ikke legg føringer på samtalen. Da kan du plante historie i gutten. Er du usikker på hvordan, kan du kanskje få hjelp til å snakke med gutten . Anonymkode: 25ddb...889 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. september #32 Del Skrevet 19. september Om ikke det skjedde noe mellom dem som gjør at du burde gå fra han, så burde du gå fra han mtp måten han håndterte dette på. Psykisk vold å reagere sånn, og veeeeeldig lite voksent. Hva skjer neste gang? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #33 Del Skrevet 19. september Han hadde kamera til hele huset liggende? Anonymkode: 0c15d...2d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #34 Del Skrevet 19. september Hei TS Først av alt, barn som endrer oppførsel helt uten noen forklaring, tisser på seg og virker skremt, ja de er ofte nettopp det. Om din sambo har sagt noe om at han vil skade deg eller lignende er det ofte nok det til å få ungen til å lukke seg fullstendig. Tenker at du ikke har noe annet valg enn å reise vekk med ungen, eventuelt ta inne på hotell for å gi han en litt spesiell opplevelse hvor du og han kommer tett nok til at dere får pratet ordentlig. Kamera i huset har vi også, men dette er overvåkningskamera som aktiveres når vi er ute av huset. Anonymkode: 56a91...e35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #35 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han (ikke biologisk far) og barnet mitt var i underetasjen og lekte, mens jeg var oppe på kontoret i andre etasje en time. Jeg hørte de lekte lenge, men plutselig blir det stille, så hører jeg barnet mitt gråter og roper på mamma. Jeg svarer og han kommer opp. Han forteller meg ut av det blå at han er sliten, han orker ikke å leke mer, han føler seg redd og ikke trygg alene med samboer. Vi har bodd sammen siden juni, og kjent hverandre i fem år. Han har aldri sagt noe om dette tidligere. Han sier videre at han kun vil være med to voksne, og ikke alene med en voksen. Jeg snakker med samboer som sier de hadde lekt, så hadde han begynt å lage middag, og at det virker som om sønnen min har feberfantasier. Han ble syk med feber og forkjølelse i går, og var ikke helt i form. I løpet av kvelden tisser han på seg fem ganger, har vondt i magen og sier det svir på penis. Han er litt rød på penishodet, som jeg vasker og smører med salve. Jeg legger meg med sønnen min, og dagen etter har samboer satt opp kamera i HELE huset da han mener jeg ikke stoler på han og har anklaget han for overgrep, men det har jeg ikke gjort. «Hva skjedde der nede?» var alt jeg spurte om. Dette ble skikkelig ubehagelig for meg, og jeg turte nesten ikke å si eller gjøre noe i dag. Jeg ble helt satt ut, da han ikke en gang har snakket med meg om dette, men har gått «berserk». «Hvorfor er det kamera her på kjøkkenet?» spurte også sønnen min. Det stod og blinket grønt mens vi spiste frokost, og jeg er helt sjokkert over en slik reaksjon fra samboer. Vi har ikke pratet i hele dag, men nå orker jeg ikke å leve slik lengre. Dette må vi prate om, men jeg føler meg så forvirret nå… Anonymkode: 2177b...1c7 For en gjeng med idioter her inne! Ja løp, kom deg bort, osv, osv. Uten å klare å ha én eneste logisk tankegang inne i hodet i det hele tatt 🤯🤦♀️ Man kaster seg bare på den indirekte påstanden om at her måå det være en fæl fæl mann inne i bildet 🤦♀️ Hvor, og hvorfor skulle mannen tilfeldigvis ha 3, 4, 7 kameraer, også tilfeldigvis helt klare til montering og tilpasning på et par timer? Er folk her inne, og da tydelig i denne tråden, heelt idioter!!?? 🤦♀️🤦♀️ Kanskje ikke så rart det sitter litt hardt igjen for feks. noen religioner å mene at damer ikke er helt på samme «høye» nivå som menn….🙄🤷♀️ Dere ødelegger, og beviser bare at de har rett, med disse rare innleggene og påstandene 🙇♀️ Anonymkode: 36109...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #36 Del Skrevet 19. september Til Ts. Slike alvorlig ting skal ikke trolles med! Anonymkode: e7971...e68 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 20. september #37 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): For en gjeng med idioter her inne! Ja løp, kom deg bort, osv, osv. Uten å klare å ha én eneste logisk tankegang inne i hodet i det hele tatt 🤯🤦♀️ Man kaster seg bare på den indirekte påstanden om at her måå det være en fæl fæl mann inne i bildet 🤦♀️ Hvor, og hvorfor skulle mannen tilfeldigvis ha 3, 4, 7 kameraer, også tilfeldigvis helt klare til montering og tilpasning på et par timer? Er folk her inne, og da tydelig i denne tråden, heelt idioter!!?? 🤦♀️🤦♀️ Kanskje ikke så rart det sitter litt hardt igjen for feks. noen religioner å mene at damer ikke er helt på samme «høye» nivå som menn….🙄🤷♀️ Dere ødelegger, og beviser bare at de har rett, med disse rare innleggene og påstandene 🙇♀️ Anonymkode: 36109...a45 Det er noe veldig veldig feil med et menneske som installerer kameraer i hjemmet for å overvåke en familie. Slik at de sitter å ser på et blinkende kamera mens de spiser frokosten. Som om dette er normalt å gjøre mot folk man er glad i? Fyren må ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 20. september #38 Del Skrevet 20. september den responsen er jo helt sinnsyk. minner meg om min egen fosterfar som overreagerte så raskt hans ego var blitt såret. dette er ustabile mennesker som trenger hjelp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #39 Del Skrevet 20. september caroline.s skrev (8 timer siden): Tenker også at et legebesøk så snart som mulig er lurt, for å få bekreftet eller utelukket en urinveisinfeksjon. Legen kan også oppdage skade eller smitte ved et eventuelt overgrep. Feberfantasier har jeg hatt. Man kan hallusinere og se, høre og oppleve ting som ikke stemmer. Da jeg hadde feberfantasier og hallusinerte var jeg veldig redd og lettskremt, jeg skvatt til av den minste ting fordi jeg så unormale, ekle ting rundt meg hele tiden og hadde mareritt på natta. Dette trenger derfor ikke å være veldig alvorlig. Håper det løser seg og at dere finner ut av dette. ❤️ Caroline.s Å ta med et evt traumatisert barn til lege dvs nok en voksen skal se på tissen hans.. er risikabelt!! Min sønn hadde "bare" trang forhud, og måtte ha et lite snitt i narkose. Harn var vel 5 da han og pappan dro til lege, og det var grusomt for han.. uten noen som helst opplevelser av traume. Så for denne gutten kan jeg ikke forestille meg at det bringer noe som helst godt med seg! Anonymkode: 2c4e1...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #40 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): For en gjeng med idioter her inne! Ja løp, kom deg bort, osv, osv. Uten å klare å ha én eneste logisk tankegang inne i hodet i det hele tatt 🤯🤦♀️ Man kaster seg bare på den indirekte påstanden om at her måå det være en fæl fæl mann inne i bildet 🤦♀️ Hvor, og hvorfor skulle mannen tilfeldigvis ha 3, 4, 7 kameraer, også tilfeldigvis helt klare til montering og tilpasning på et par timer? Er folk her inne, og da tydelig i denne tråden, heelt idioter!!?? 🤦♀️🤦♀️ Kanskje ikke så rart det sitter litt hardt igjen for feks. noen religioner å mene at damer ikke er helt på samme «høye» nivå som menn….🙄🤷♀️ Dere ødelegger, og beviser bare at de har rett, med disse rare innleggene og påstandene 🙇♀️ Anonymkode: 36109...a45 Jeg har lest flere ganger, men forstår bare ikke hva du vil si. Avsnitt nr to virker å forsvare mannen. Deretter kritiserer du mannen. "Dere ødelegger og beviser bare at de har rett" gir overhodet ingen mening. Anonymkode: 2c4e1...8bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå