Gå til innhold

Hvordan få kontakt med han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For rundt 6 måneder siden begynte jeg å følge en mann på Instagram. Han fulgte meg overraskende nok tilbake, og følger meg (også overraskende nok) fortsatt.

Ingen av oss er spesielt aktive på Instagram, vi begge legger ut en story noen ganger i halvåret.  Jeg har ikke skrevet noe til han, og han ikke til meg.  Han er «C (?)-kjendis», så det føles også rart å kontakte han.  

Og sant nok, så er han en attraktiv og god mann (inntrykket jeg har i alle fall) som helt sikkert kan velge på øverste hylle. Så hvorfor gidder jeg i det hele tatt å tenke på dette? 

Men samtidig tenker jeg at det skader jo ikke å prøve🫣 Jeg så han i et program for noen år siden, og han virket aldeles skjønn. Jeg er klar over at man kan være en helt annen person på tv enn man er privat. Han er ikke mye i media, og som sagt ikke spesielt aktiv på sosiale medier. Vi bor i samme by såvidt jeg vet, men kommer nok aldri til å møtes tilfeldig.

Men vi følger hverandre på Instagram (han er sikkert ikke klar over at han følger meg🫠). Jeg kan jo ikke bare ut av det blå sende melding. Vente til han legger ut en story, og kommentere den? Noen tips?🥰

Anonymkode: a2cf8...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driter i om noen er kjendiser eller ei. Jeg ser på mennesket og utstrålingen. Ble sjekket opp av en kjendis i 20 årene og 🤮🤢🤮 Han var så full av seg selv. Stalket meg halvveis på jobb og prøvde å få nr mitt fra kollegaer etter jeg avviste han.

Om denne fyren virker fin så send en mld. Det verste som skjer er at han ignorerer deg 🤷🏻‍♀️ 

Send et «Hei! Begynte å følge deg fordi du virker som en kul fyr. Kunne du tenke deg å møtes for en kaffe?» 

 

Anonymkode: a1922...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeez. Forklar meg hva problemet er? Send en melding og fortell hvilket godt inntrykk han gjorde, skap en lett dialog, og spør om han han har lyst til å møtes. Så sårbar er du vel ikke?

Anonymkode: e1ca2...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøffe dere er som foreslår rett ut å sende melding. Jeg vet ikke om jeg tør! Jeg tør i hvertfall ikke å spørre om kaffe/møtes i første melding.

Jeg tar i mot flere tips til hva jeg kan skrive :)  

Jeg bryr meg forsåvidt heller ikke om han er kjendis eller ikke, jeg ønsker selv ikke et liv i offentligheten. Men det er jo hans posisjon som gjorde at jeg så han på tv. Dette er faktisk 5-6 år siden, så det er litt rart å nevne det nå så lenge etterpå. 

Anonymkode: a2cf8...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 Jeg kan jo ikke bare ut av det blå sende melding

Anonymkode: a2cf8...4e0

du kan det hvis du er kvinne

Anonymkode: 0f69f...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For rundt 6 måneder siden begynte jeg å følge en mann på Instagram. Han fulgte meg overraskende nok tilbake, og følger meg (også overraskende nok) fortsatt.

Ingen av oss er spesielt aktive på Instagram, vi begge legger ut en story noen ganger i halvåret.  Jeg har ikke skrevet noe til han, og han ikke til meg.  Han er «C (?)-kjendis», så det føles også rart å kontakte han.  

Og sant nok, så er han en attraktiv og god mann (inntrykket jeg har i alle fall) som helt sikkert kan velge på øverste hylle. Så hvorfor gidder jeg i det hele tatt å tenke på dette? 

Men samtidig tenker jeg at det skader jo ikke å prøve🫣 Jeg så han i et program for noen år siden, og han virket aldeles skjønn. Jeg er klar over at man kan være en helt annen person på tv enn man er privat. Han er ikke mye i media, og som sagt ikke spesielt aktiv på sosiale medier. Vi bor i samme by såvidt jeg vet, men kommer nok aldri til å møtes tilfeldig.

Men vi følger hverandre på Instagram (han er sikkert ikke klar over at han følger meg🫠). Jeg kan jo ikke bare ut av det blå sende melding. Vente til han legger ut en story, og kommentere den? Noen tips?🥰

Anonymkode: a2cf8...4e0

Jo, du kan bare sende han en melding. Med jevne mellomrom dukker det opp en dm på insta eller en snap forespørsel fra kvinner. Jeg forstår ikke hvordan dere finner meg, så privat og godt gjemt jeg er

Anonymkode: c82c0...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, du kan bare sende han en melding. Med jevne mellomrom dukker det opp en dm på insta eller en snap forespørsel fra kvinner. Jeg forstår ikke hvordan dere finner meg, så privat og godt gjemt jeg er

Anonymkode: c82c0...b78

De fleste kvinner kunne jobbet i FBI😎

Hva skriver de til deg i dm? 

Anonymkode: a2cf8...4e0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste kvinner kunne jobbet i FBI😎

Hva skriver de til deg i dm? 

Anonymkode: a2cf8...4e0

Typisk vil de bli kjent og ha en date. Enkelte vil komme hjem til meg. Noen mer direkte enn andre. Men aldri hvordan de fant meg

Anonymkode: c82c0...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så tøffe dere er som foreslår rett ut å sende melding. Jeg vet ikke om jeg tør! Jeg tør i hvertfall ikke å spørre om kaffe/møtes i første melding.

Jeg tar i mot flere tips til hva jeg kan skrive :)  

Jeg bryr meg forsåvidt heller ikke om han er kjendis eller ikke, jeg ønsker selv ikke et liv i offentligheten. Men det er jo hans posisjon som gjorde at jeg så han på tv. Dette er faktisk 5-6 år siden, så det er litt rart å nevne det nå så lenge etterpå. 

Anonymkode: a2cf8...4e0

Hvorfor ikke? Du spør om en kaffe, ikke giftemål🤷🏻‍♀️

Anonymkode: a1922...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...