AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #21 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis jeg tar initiativ til sex så er det fordi jeg er kåt. Det er ikke verre enn det. Kvinner er ikke kompliserte med mindre man åpenbart tolker at det ligger noe helt annet bak enn det åpenbare. Anonymkode: b9c41...4ea Kanskje var det noe som "vekket liv i denne kåtheten" som du har vansker med å identifisere deg med. Menn får erigrert penis når de blir kåte, men menn får ikkje erigrert penis på komando rop , og omslag i veret, men det må oftast i smanheng med noen følelser. Noen ganger tolker både menn og kvinner det det sexuelle invitasjonen, og kroppspråket feil. Anonymkode: 86b08...511 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. september 2024 #22 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje er det noe bakenforliggende som vekker til live sexlysten hos deg eller er selysten en spontan reaksjon som du ikkje kan forklare. 😏 Anonymkode: 86b08...511 Ikke meg du spør, men jeg har ikke noe problemer med å forklare, og det finnes ikke noe skjult og bakenforliggende heller. Jeg blir helt jevnlig kåt, og det blir jeg mer eller mindre i temmelig jevn hyppighet uansett om jeg er med min mann, alene på fjellet eller da jeg var singel. Vi kvinner er også seksuelle og har behov for sex. Vi blir også kåte. Ganske så jevnlig i forhold til vårt individuelle behov gjerne. Unntak for det er vel de som har responsiv tenning. Altså som ikke tenker på sex før noen innleder. Menn kan forøvrig også ha responsiv lyst. Min selvgående og jevnlige lyst og regelmessige behov for sex kan også ødelegges. Uten at noe ødelegger for den virker den derimot jevnt og trutt. Såpass jevnt og trutt at dersom min mann oppførte seg som en idiot ville jeg ikke hatt lyst på ham, men jeg ville likevel blitt kåt. Bare ikke på ham. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #23 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje var det noe som "vekket liv i denne kåtheten" som du har vansker med å identifisere deg med. Menn får erigrert penis når de blir kåte, men menn får ikkje erigrert penis på komando rop , og omslag i veret, men det må oftast i smanheng med noen følelser. Noen ganger tolker både menn og kvinner det det sexuelle invitasjonen, og kroppspråket feil. Anonymkode: 86b08...511 Jeg kan bli kåt av å ligge på sofaen eller kåt hvis jeg er i et møte og kjeder meg litt og lar tankene vandre. Eller hvis jeg ser en tiltrekkende mann Det er ikke noe hokus pokus. Anonymkode: b9c41...4ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #24 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje var det noe som "vekket liv i denne kåtheten" som du har vansker med å identifisere deg med. Menn får erigrert penis når de blir kåte, men menn får ikkje erigrert penis på komando rop , og omslag i veret, men det må oftast i smanheng med noen følelser. Noen ganger tolker både menn og kvinner det det sexuelle invitasjonen, og kroppspråket feil. Anonymkode: 86b08...511 Er vel først og fremst du som er lit tkomplisert når du overtenler dette så mye. Anonymkode: b9c41...4ea 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #25 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det å føle at ein blir verdisatt, og få en bekreftelse på det er noe de aller fleste utvilsamt legg vekt på i kvardagen både i samlivet, og i jobbsamanheng. Det å gi ros og positive tilbakemeldinger, og føle at ein blir verdisatt som person er eit viktig del av hverdagen både hos menn,kvinner Kanskje noe som er blitt lite fokus på i en tid da det kan sjå ut som mange har lett for å kritisere, og fokusere på de negative sider hos partneren, arbeidskolegaer, venner etc. Kvinner er i motsettning til menn i større grad en menn avhengi av positive tilbakemeldinger, og bekreftelse på arbeidet de utfører i hjemmet. Også menn har følelse og legger vekt på å få bekreftelser på arbeide de utfører, men menn er innbyrdes ikkje så gode til å gi ros overfor hverandre i kvardagen. Menn får gjerne i større grad en kvinner en bekreftelse på igjennsidige følelser igjennom sexen, og kvinner tar initiativet til sex. Kvinners følelser er mer kompliserte, og de er ikkje avhengi hvordan partner oppfører seg under hyrdestunden . Kvinner er avhengi hvordan partner oppfører seg de 23 timene av døgnet "før innledningen til sex "dersom de skal ha igjennsidige utbytte av sexen Anonymkode: 86b08...511 Jeg tar sjeldent initiativ til sex. De gangene jeg gjør det, er det fordi jeg har lyst på sex. Følelse av å bli verdsatt, bekreftelser osv henger ikke sammen med sex for meg. Sex for meg handler utelukkende om lyst/kåthet. Anonymkode: 7a702...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #26 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei til sex føles ut som en avvisning for meg. Jeg føler meg valgt bort. Anonymkode: 244e9...ad4 Må jo være litt kjipt å fungere sånn seksuelt😕 Anonymkode: 7a702...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #27 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er vel først og fremst du som er lit tkomplisert når du overtenler dette så mye. Anonymkode: b9c41...4ea Er ikkje mer komplisert en at det må vera en underliggende årsak til at kåthet utløses. Anonymkode: 86b08...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #28 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvinners følelser er mer kompliserte, og de er ikkje avhengi hvordan partner oppfører seg under hyrdestunden . Anonymkode: 86b08...511 Dette skjønte jeg ikke helt? Om jeg har dårlig sex med noen, så har jeg ikke sex med vedkommende igjen. Man gidder jo ikke å ha sex med noen om ikke sexen er bra? Hvordan partneren «oppfører seg» under sex, har alt å bety for om jeg vil ha sex med vedkommende igjen. Jeg har sex fordi det er godt og gøy. Er det ikke godt og gøy så gidder jeg jo ikke. Anonymkode: 7a702...9cb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #29 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikkje mer komplisert en at det må vera en underliggende årsak til at kåthet utløses. Anonymkode: 86b08...511 Det må vel ikke det? Anonymkode: a5fdc...c5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #30 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tar sjeldent initiativ til sex. De gangene jeg gjør det, er det fordi jeg har lyst på sex. Følelse av å bli verdsatt, bekreftelser osv henger ikke sammen med sex for meg. Sex for meg handler utelukkende om lyst/kåthet. Anonymkode: 7a702...9cb Når lysten på sex vekkes til live hos deg så er valg av partner av underordnet betydning såfremt du kan fått innfridd ditt ønske om å få frigjordt din sexuelle energi . 😁 Anonymkode: 86b08...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #31 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når lysten på sex vekkes til live hos deg så er valg av partner av underordnet betydning såfremt du kan fått innfridd ditt ønske om å få frigjordt din sexuelle energi . 😁 Anonymkode: 86b08...511 Nei. Var ikke det jeg sa. Jeg har sex med samboeren min. Vår tilknyting, min opplevelse av å være elsket og verdsatt henger ikke sammen med sex. Det ivaretas av helt andre ting. Jeg tar ikke initiativ fordi jeg trenger bekreftelse, jeg tar initiativet fordi jeg er kåt. Anonymkode: 7a702...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #32 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Må jo være litt kjipt å fungere sånn seksuelt😕 Anonymkode: 7a702...9cb Ja, kanskje? Men de tre gangene på de siste 18 mnd min kjære har sagt nei til mine fremstøt har jeg kjent på en følelse av avvisning. Iallefall ifølge dagboken min 😅 Vi har stort sett sex hver dag. Han har aldri fått nei fra meg. Hvordan føler du det når du får et nei? Anonymkode: 244e9...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #33 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei. Var ikke det jeg sa. Jeg har sex med samboeren min. Vår tilknyting, min opplevelse av å være elsket og verdsatt henger ikke sammen med sex. Det ivaretas av helt andre ting. Jeg tar ikke initiativ fordi jeg trenger bekreftelse, jeg tar initiativet fordi jeg er kåt. Anonymkode: 7a702...9cb OK ! Anonymkode: 86b08...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. september 2024 #34 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikkje mer komplisert en at det må vera en underliggende årsak til at kåthet utløses. Anonymkode: 86b08...511 Ja, kroppen har behov. Noe mer mystisk trenger det ikke være. Må du berøre en månestein eller bøye deg mot nord fire ganger for å bli kåt, eller noe annet mystisk? Endret 20. september 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. september 2024 #35 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, kanskje? Men de tre gangene på de siste 18 mnd min kjære har sagt nei til mine fremstøt har jeg kjent på en følelse av avvisning. Iallefall ifølge dagboken min 😅 Vi har stort sett sex hver dag. Han har aldri fått nei fra meg. Hvordan føler du det når du får et nei? Anonymkode: 244e9...ad4 Ikke meg du spør, men da tenker jeg at han er sliten. Ikke noe mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #36 Del Skrevet 20. september 2024 Trolltunge skrev (2 timer siden): Ikke meg du spør, men da tenker jeg at han er sliten. Ikke noe mer. Samme. Anonymkode: b9c41...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå