Gå til innhold

Han slo meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei..jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har vært i voldelige forehold før og typen har alltid sagt han aldri skal gjøre no sant mot meg siden han vet hvor mye det har påvirket meg. Men i dag så krangla vi å han tokk tlf min siden jeg så på den, så prøvde jeg å få den tilbake så tokk han meg skuldrene minne og kasta meg ned i bakken så reisa jeg meg opp så slo han til meg i skulderen.. han er vanelig vis så søt. Vi har planer om frammtiden å jeg orker ikke at dette skulle skje. Jeg er så lei. Jeg er så lei alt. Jeg trudde ikke han var san å jeg elsker han. Jeg elsker han mer en noe

Anonymkode: 37de4...c1d

Dere tusen takk. Dere hjelper sikkelig nå, hadde ikke forventa så mye..jeg skal gjøre no med det. Det har jeg skjønt nå. Takk❤️

Anonymkode: 37de4...c1d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei..jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har vært i voldelige forehold før og typen har alltid sagt han aldri skal gjøre no sant mot meg siden han vet hvor mye det har påvirket meg. Men i dag så krangla vi å han tokk tlf min siden jeg så på den, så prøvde jeg å få den tilbake så tokk han meg skuldrene minne og kasta meg ned i bakken så reisa jeg meg opp så slo han til meg i skulderen.. han er vanelig vis så søt. Vi har planer om frammtiden å jeg orker ikke at dette skulle skje. Jeg er så lei. Jeg er så lei alt. Jeg trudde ikke han var san å jeg elsker han. Jeg elsker han mer en noe

Anonymkode: 37de4...c1d

Dere tusen takk. Dere hjelper sikkelig nå, hadde ikke forventa så mye..jeg skal gjøre no med det. Det har jeg skjønt nå. Takk❤️

Anonymkode: 37de4...c1d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere tusen takk. Dere hjelper sikkelig nå, hadde ikke forventa så mye..jeg skal gjøre no med det. Det har jeg skjønt nå. Takk❤️

Anonymkode: 37de4...c1d

Så bra, du fortjener virkelig bedre! ❤️

Anonymkode: ad734...916

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare første forsiktige test. Prøv å forlat han så vil han be på sine knær.

Det er et spill han spiller pg fanget deg i.

Anonymkode: 1c299...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...