Gå til innhold

Han slo meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har vært i voldelige forehold før og typen har alltid sagt han aldri skal gjøre no sant mot meg siden han vet hvor mye det har påvirket meg. Men i dag så krangla vi å han tokk tlf min siden jeg så på den, så prøvde jeg å få den tilbake så tokk han meg skuldrene minne og kasta meg ned i bakken så reisa jeg meg opp så slo han til meg i skulderen.. han er vanelig vis så søt. Vi har planer om frammtiden å jeg orker ikke at dette skulle skje. Jeg er så lei. Jeg er så lei alt. Jeg trudde ikke han var san å jeg elsker han. Jeg elsker han mer en noe

Anonymkode: 37de4...c1d

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går fra han. Han kommer til å gjøre det igjen

Anonymkode: 0a525...7f5

  • Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din plan for fremtiden er og skal være uten vold. Har du noen som kan hjelpe deg?

Det første du må gjøre er å fjerne deg fysisk fra han. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk og unna, oppsøk hjelp og fjern han fra livet ditt. Slik skal ikke et forhold være. 

Anonymkode: 99c24...c06

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare begynnelsen. Han kommer enten til å legge skylden over på deg for at han slo, eller love at det aldri kommer til å skje igjen. Det KOMMER til å skje igjen. Kom deg vekk med en gang, ikke tenk, bare gjøre det.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå, og ikke gå inn i lignende forhold igjen. Du finner tydeligvis en viss type menn – prøv å finn noen andre nå.

Anonymkode: aaa42...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (57 minutter siden):

Din plan for fremtiden er og skal være uten vold. Har du noen som kan hjelpe deg?

Det første du må gjøre er å fjerne deg fysisk fra han. .

Endret av kiraval
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå.. du kjenner til hvordan det utvikler seg. Regner med du tenkte at du burde gått med første slag, etter du kom deg ut av den forrige relasjonen? Ikke sitt med samme anger nå. Gå, vær iskald om han prøver å kontakte deg, og hold deg i sikkerhet! 

Anonymkode: 7c2aa...768

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (1 time siden):

Din plan for fremtiden er og skal være uten vold. Har du noen som kan hjelpe deg?

Det første du må gjøre er å fjerne deg fysisk fra han. 

 

Macro skrev (1 time siden):

Din plan for fremtiden er og skal være uten vold. Har du noen som kan hjelpe deg?

Det første du må gjøre er å fjerne deg fysisk fra han. 

Familien min elsker han å jeg møtte hans bare får en uke siden.. er så skipt at dette skal skje nå som alt gikk så bra:(

Anonymkode: 37de4...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kommer snert til å skje igjen. Og igjen og igjen… kom deg bort nå, før det er for seint. Forholdet er ferskt.

Anonymkode: df797...13a

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kutter kontakten. Det er en no brainer.

Så tillater du deg å sørge over den du trodde han var. Og vurderer om du kunne ha nytte av å utforske egne relasjonstendenser sammen med noen. Slik at du reduserer sjansen for å havne i flere forhold med voldelige menn. 

Anonymkode: 0ff74...60f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

 

Familien min elsker han å jeg møtte hans bare får en uke siden.. er så skipt at dette skal skje nå som alt gikk så bra:(

Anonymkode: 37de4...c1d

Familien din vil ikke elske han når de får høre at han var voldelig mot deg. 

Sett deg selv først, ikke øvrig familie osv. 

Anonymkode: fc138...128

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei..jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har vært i voldelige forehold før og typen har alltid sagt han aldri skal gjøre no sant mot meg siden han vet hvor mye det har påvirket meg. Men i dag så krangla vi å han tokk tlf min siden jeg så på den, så prøvde jeg å få den tilbake så tokk han meg skuldrene minne og kasta meg ned i bakken så reisa jeg meg opp så slo han til meg i skulderen.. han er vanelig vis så søt. Vi har planer om frammtiden å jeg orker ikke at dette skulle skje. Jeg er så lei. Jeg er så lei alt. Jeg trudde ikke han var san å jeg elsker han. Jeg elsker han mer en noe

Anonymkode: 37de4...c1d

Ring krisesenteret og dra i dag. Anmeld ham i morgen. 

De som hever hånda èn gang, vil absolutt gjøre det igjen. 

Når han ikke takler å stå i en krangel nå, tenk når han er utslitt fra jobb og syke barn. Hvor heftig blir det da? 

Det at han dyttet deg er nok. Dra. Langt vekk!

Anonymkode: 3d175...168

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

 

Familien min elsker han å jeg møtte hans bare får en uke siden.. er så skipt at dette skal skje nå som alt gikk så bra:(

Anonymkode: 37de4...c1d

Ja men det høres klassisk ut det da.. venter til ting er spikra mellom dere før han slår til. Han er veldig ustyrlig om det ikke skulle mer til, enn at du ville ha tilbake telefonen din. Hva skjer den dagen du blir skikkelig sint tilbake? Eller han mistenker at du har vært utro? Spiller ingen rolle om familie er involvert. Fortell foreldrene dine, og fortell gjerne hans familie. 

Anonymkode: 7c2aa...768

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogtusssa skrev (20 minutter siden):

Hvor lenge har du kjent han?

6 mondter i dag

Anonymkode: 37de4...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...