Gå til innhold

Er det vanlig at menn i 50 årene fantaserer om damer i 30 årene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig alltid likt best damene på min egen alder. Både når jeg var 18 og når jeg nå nærmer meg 50.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Spørreundersøkelse gjort av okcupid. Google om du må ha det verifisert.

Ijgzwsk.thumb.png.8c8e2c0c0146f2c2c272969ab3b45ba6.png

Anonymkode: d06fa...8a7

Denne forskningen svarer ikke på dette spørsmålet. Dette gjelder hva man synes er i objektivt penest av stillbilder, og det er fra Cupido. Ærlig talt.

Anonymkode: b0eff...f5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (15 timer siden):

ha ha ha ha må bare le :) Nei det er bare ikke sant. Det er i beste fall en vrangforestilling. Sannheten er at de som ikke tar vare på seg selv aldres fort uansett kvinne eller mann. Har sett menn i 80 årene som ser ut som  de ikke er en dag over 70, og menn i 60 årene som ser ut som de er 80, og vet du hva det forholder seg akkurat likt med kvinner. Mange spreke kvinner som holder seg godt, og mange som overhodet ikke gjør det.

Så har du noen som genetisk ser gammel ut, men som lever veldig lenge fordi om. Det er et utall av variasjoner der ute.

Som 50 åring kunne jeg lett vært sammen med en kvinne i 30 årene om hun hadde samme interesser, verdier og syn på livet som jeg,  men også oppover med en 70 åring som var frisk og rask. Ingen kan vite noe om fremtiden. Døden kommer når du minst aner det uansett alder, det samme med sykdom.

Sannheten er at kvinner generelt sett tar bedre vare på seg enn det menn gjør, og da blir jo det resultatet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må være passe tett i toppen hvis du ikke tror menn fantaserer om damene de synes ser best ut. Hallo noen hjemme?😂

Anonymkode: d06fa...8a7

Du må være passe tett i toppen dersom du ikke forstår at bevegelse, hvordan folk fører seg, om de er pene uansett alder, og utstråling ikke har noe å si for tiltrekning. Virkelighet er noe helt annet enn et ubehagelig bilde. Er ekstremt mange folk jeg synes er pene, men som jeg ikke er tiltrukket av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Alt for ofte. Gamle griser

Anonymkode: 8c188...b6d

En mann på 50 og en dame på 35 er det null forskjell på. De er begge blitt middelaldrende, og ingen av de er unge. 

Menn uavhengig alder fantaserer som attraktive kvinnekropper. Disse finner du som regel under 30. 

Anonymkode: 3ce0a...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må være passe tett i toppen dersom du ikke forstår at bevegelse, hvordan folk fører seg, om de er pene uansett alder, og utstråling ikke har noe å si for tiltrekning. Virkelighet er noe helt annet enn et ubehagelig bilde. Er ekstremt mange folk jeg synes er pene, men som jeg ikke er tiltrukket av.

Ubevegelig bilde, skulle det stå. Det er jo morsomt at dere menn er så sykt opptatt av å banke inn at menn først og fremst vil ligge med 20åringer, selv i en tråd som ikke habdler om dette. Get a life 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han sa jo at han IKKE fantaserer om venninnene til sønnen?

Anonymkode: 8b2e6...5ba

Fordi hun ikke var ansiktspen…. ikke fordi det ikke passer seg

Anonymkode: 1c6d1...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En mann på 50 og en dame på 35 er det null forskjell på. De er begge blitt middelaldrende, og ingen av de er unge. 

Menn uavhengig alder fantaserer som attraktive kvinnekropper. Disse finner du som regel under 30. 

Latterlig påstand. 15 år gjør sitt med kropp. Er dere tilbakestående. En 50 åring er en 50 åring, en 35 åring er en 35 åring. Det er stor forskjell.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vri på det hvordan du vil. Fysisk attraktivitet henger tett sammen med seksuell attraktivitet. Så er det også velkjent at svært få kan få de seksuelt attraktive menneskene og man lager seg derfor mekanismer som sier til en selv at man er tiltrukket av «andre ting». Men det er ingenting annet enn en sosialbiologisk mekanisme for at du skal få parret deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Latterlig påstand. 15 år gjør sitt med kropp. Er dere tilbakestående. En 50 åring er en 50 åring, en 35 åring er en 35 åring. Det er stor forskjell.

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. 

En mann i fornektelse 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (17 timer siden):

Hvorfor roter du inne "egne barn" her ? Det er perverst. At noen fantaserer betyr ikke at de tenker å leve det ut på noen måte. Så slutt å være så forbannet skinnhellig.  For det er akkurat det du er.

Ja du sier det jo selv. Det er perverst å fantasere om jenter som er like gamle som dine egne barn. Det er ikke greit. Jeg fantaserer da ikke om menn på 18-19 år, enda jeg er 31 år. Skulle barna mine i fremtiden tatt med venninner hjem, og faren deres seksuelt fantasert om dem etterpå, det er fy faen så ekkelt og lite greit! 

Anonymkode: 1c6d1...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vri på det hvordan du vil. Fysisk attraktivitet henger tett sammen med seksuell attraktivitet. Så er det også velkjent at svært få kan få de seksuelt attraktive menneskene og man lager seg derfor mekanismer som sier til en selv at man er tiltrukket av «andre ting». Men det er ingenting annet enn en sosialbiologisk mekanisme for at du skal få parret deg.

Vri på det hvordan DU vil. Menn er for øvrig mest fruktbare i slutten av tyveårene, når de er 28. Da har de ca like høy fruktbarhet som sine jevnaldrende kvinner, litt yngre og litt eldre kvinner.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Galskap. 

At du syns kvinner i 20 årene er attraktive betyr IKKE at du er like attraktiv som ei på 35, når du er 50!

Du må bli tvingt til å lære om kroppen og skaffe deg briller idag. 

Anonymkode: b4aee...7d9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En mann i fornektelse 😅

Alvorlig, jeg forstår ikke at det er fysisk mulig å være så delulu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alvorlig, jeg forstår ikke at det er fysisk mulig å være så delulu.

Å buhu. Tar man livsløgnen fra en gjennomsnittsmann og så videre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å buhu. Tar man livsløgnen fra en gjennomsnittsmann og så videre.

Kunne ønske man kunne fjerne livsløgnen, så slipper vi å lytte til bulshitt hver bidige dag. Da vet de å holde seg unna også.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hahaha. En mann er middelaldrende før kvinner. Sånn generelt. Menn eldes like mye og holder seg sjeldent bedre. Og de lever kortere, med dårligere helse

Anonymkode: 8c188...b6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skremmende høy prosentdel av menn som hadde hatt sex med en 14åring viss det ikke ble oppdaget. Kanskje 20-25% (må se programmet igjen for å finne nøyaktig tall) Ref. Insider 5 med Tuva Fell Fellmann, en dokumentar.

Så utifra det kan man konkludere med at det er veldig mange som fantaserer om folk som er myyye yngre enn seg selv. 

Anonymkode: 57391...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann på 50 og en kvinne på 67 - 68 er det null forskjell på hvis man følger logikken din. Jeg har korrigert for kvinners lengre levealder, derfor 67 - 68 år for kvinner. Enig😊?

Anonymkode: 01581...097

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...