Gå til innhold

Hvordan kunne man fikset dating i 2024?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TomKrus skrev (6 timer siden):

Nei våre besteforeldre hadde det 100 ganger vanskeligere en oss. Så handlet det stort sett den gangen om jobb og forsørge familie og klare seg med det man klarte å skrape sammen. Men du har jo helt rett, de levde det vanskelige livet og den siste generasjonen lever det "lette" livet. For mye tid til å bekymre seg over for mye ! Det ender i elendighet.

Men det er i dag fult mulig å leve på samme måte som våre forfedre ! Bare kutte ut  alle de faktorene du forteller om, gi blanke faen i de og finne en likesinnet som vil konsentrerer seg om jobb, hus, familie og hjemmet ! Og så gi blanke i alt annet. Mange ville blitt ekstremt mye lykkeligere om de gjorde dette.

Alle jeg menn jeg har partet med i "besteforeldre generasjonen 80+" forteller hvor fint de hadde selv om ikke alle hadde my penger og det var mye jobb. De som er freidig forteller hvor mye damer det var tilgjengelig etter krigen,menn hadde ingen krav til barneoppdragelse og sex var tilgjengelig for alle som var sånn passe oppegående med få krav fra kvinnene. Livet kunne være hardt på fisket eller andre jobber men kjernebehovene var alltid dekket. 
 

Anonymkode: 0e1c2...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi alle ser problemene der ute med tilsynelatende bra menn og kvinner som ikke finner hverandre. Fødselsraten er lav og mange er ufrivillig single. Men, hvordan ville man løst dette problemet, ifølge deg selv? Og hva ville du beskrevet som det største eller de største problemene med dating i 2024? For å løse et problem må man jo gjerne forstå problemet først.

Anonymkode: 2bd00...4ce

For meg personlig er problemet at jeg ikke finner en for meg egnet arena å møte potensielle partnere på. Problemet med appene er at de er mer utformet for å tjene penger for selskapet bak enn for å faktisk hjelpe en med å finne noen, og ikke minst at appene flommer over av useriøse som gjør at de seriøse ender opp som nåla i høystakken. Går man ut, på pub for eksempel, så ser man gjerne ikke hvem som er singel og tilgjengelig, og man skal ha en del mer mot enn jeg har for å ta initiativ. Løsningen for min del ville være en app som genuint er utformet for å hjelpe en å finne en partner, og som evner å luke ut de useriøse. Og puber/møtesteder forbeholdt single på leting.

Anonymkode: 57eca...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...