jukkapalme Skrevet 3. oktober Forfatter #101 Del Skrevet 3. oktober Cid skrev (1 time siden): Var det hun som var selverklært "Queen"? 🤪 Ja 😂 haha, hun var fæl ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober #102 Del Skrevet 3. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja 😂 haha, hun var fæl ass. Ja husker henne, som om hun hadde lyst til å skape drama 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. oktober Forfatter #103 Del Skrevet 3. oktober Cid skrev (9 minutter siden): Ja husker henne, som om hun hadde lyst til å skape drama 😛 Ja, hun var drama på to bein 😂 synd hun røk så tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 3. oktober #104 Del Skrevet 3. oktober Cid skrev (2 timer siden): Var det hun som var selverklært "Queen"? 🤪 Ja! 🤪 Hun var fæl! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #105 Del Skrevet 4. oktober Mentor er streng gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. oktober #106 Del Skrevet 4. oktober Jeg synes han var direkte ufin...flere ganger. Han må ha stått opp med feil fot den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober Forfatter #107 Del Skrevet 4. oktober Haha, det var en streng Gotmar, ja 😂 kan ikke huske at han har vært så streng før? Håper han er like streng med den lille snilefisken som er storbonde på farmen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #108 Del Skrevet 4. oktober jukkapalme skrev (2 minutter siden): Haha, det var en streng Gotmar, ja 😂 kan ikke huske at han har vært så streng før? Håper han er like streng med den lille snilefisken som er storbonde på farmen 😂 Jeg synes at neste gang Gotmar dukker opp så burde de spille denne musikken i bakgrunnen, hadde passet perfekt 😂 Darth Gotmar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober Forfatter #109 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes at neste gang Gotmar dukker opp så burde de spille denne musikken i bakgrunnen, hadde passet perfekt 😂 Darth Gotmar. Haha, ja! Det hadde vært dritkult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #110 Del Skrevet 4. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, ja! Det hadde vært dritkult! Gotmar til Heidi: I am your father. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober Forfatter #111 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Gotmar til Heidi: I am your father. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober #112 Del Skrevet 6. oktober Spoiler Håper at Cecilie tar over plassen til Heidi nå, fått nok Heidi denne sesongen 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. oktober Forfatter #113 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Håper at Cecilie tar over plassen til Heidi nå, fått nok Heidi denne sesongen 😛 Spoiler Har ikke sett hverken farmen eller torpet enda, men er så nysgjerrig at jeg ikke greier å la vær å lese spoilerne 😂 Så bra Glenn vant på farmen og jeg håper virkelig Cecilie slår ut Heidi jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober #114 Del Skrevet 6. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Har ikke sett hverken farmen eller torpet enda, men er så nysgjerrig at jeg ikke greier å la vær å lese spoilerne 😂 Så bra Glenn vant på farmen og jeg håper virkelig Cecilie slår ut Heidi jeg også. Spoiler Og så kan hun få haik hjem igjen i et av jegerflyene som Stine flyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober #115 Del Skrevet 6. oktober (endret) Spoiler Jøss blir enda en uke med samme gjengen, kjedelig med de samme deltakerne uke etter uke uten noe bytte. Håper at Alina eller Heidi ryker neste uke, bare Hugo som er viktig for meg kommer til Farmen gården. Endret 6. oktober av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. oktober #116 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Jøss blir enda en uke med samme gjengen, kjedelig med de samme deltakerne uke etter uke uten noe bytte. Håper at Alina eller Heidi ryker neste uke, bare Hugo som er viktig for meg kommer til Farmen gården. Bare at jeg virkelig liker Alina, så velger Heidi ut foran henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. oktober Forfatter #117 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (23 minutter siden): Skjul innhold Jøss blir enda en uke med samme gjengen, kjedelig med de samme deltakerne uke etter uke uten noe bytte. Håper at Alina eller Heidi ryker neste uke, bare Hugo som er viktig for meg kommer til Farmen gården. Spoiler Trakk Cecilie seg? Kjedelig at så mange trekker seg fra Torpet. Hadde vært kult om Edip fortsatt var der også, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober #118 Del Skrevet 6. oktober Lawyam skrev (15 minutter siden): Bare at jeg virkelig liker Alina, så velger Heidi ut foran henne. Samme men etter det, frykter at Hugo vil ofre seg for henne da og gå i tvekamp istedenfor henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. oktober #119 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Samme men etter det, frykter at Hugo vil ofre seg for henne da og gå i tvekamp istedenfor henne. Tror du? Han liker henne, men han VIL inn på Farmen så jeg tror ikke han er så dum at han sjanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 6. oktober #120 Del Skrevet 6. oktober Hur kunde de se på långt håll att det var en kristen tjej som kom in till torpet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå