Cid Skrevet 22. september #21 Del Skrevet 22. september jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, han var ikke så ille på farmen idag. Men det utbruddet på onsdag var nesten skummelt. Tror han er god på bunn selv om han har sine sider. Han hadde nok syntes jeg var ekstremt frekk siden jeg sliter veldig med øyekontakt pga angst. Samme her, alltid slitt med øyekontakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #22 Del Skrevet 23. september Når Edip spurte om sengene så håpte jeg at de skulle svare "det vil jeg ikke si" 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #23 Del Skrevet 23. september Håper Heidi eller Stine ryker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september Forfatter #24 Del Skrevet 23. september Skriver i spoiler i tilfelle ikke alle har sett dagens episode Spoiler Litt synd at Edip trakk seg. Hadde vært sabla gøy å se han på Torpet sammen med de jentene 😂 Hugo hadde nok bare ledd og syntes det var morsomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 24. september #25 Del Skrevet 24. september Konstigt att Hugo Fiksdal inte står med på Farmens Wikipedia sida alla de andra deltagarna på torpet står ju med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september #26 Del Skrevet 24. september Sven Al skrev (11 minutter siden): Konstigt att Hugo Fiksdal inte står med på Farmens Wikipedia sida alla de andra deltagarna på torpet står ju med. Er ikke wiki side for denne sesongen enda. Sjekket nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 24. september #27 Del Skrevet 24. september Cid skrev (1 time siden): Det finns ingen wikisida för den här säsongen än. Kollade nu. https://no.wikipedia.org/wiki/Farmen:_sesong_20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september #28 Del Skrevet 24. september Sven Al skrev (53 minutter siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Farmen:_sesong_20 Hvorfor oversatte du innlegget mitt? Er jo bare for hvem som helst å redigere på wiki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 24. september #29 Del Skrevet 24. september (endret) Nu förstår jag inte vad du menar det fanns ju en Wikipedia-sida för säsong 20. Endret 24. september av Sven Al 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september #30 Del Skrevet 24. september Sven Al skrev (39 minutter siden): Nu förstår jag inte vad du menar det fanns ju en Wikipedia-sida för säsong 20. Og hvem som helst kan redigere inn Hugo der, jeg kunne gjort det men jeg kan ikke meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #31 Del Skrevet 26. september Spoiler Jeg synes det begynner å bli patetisk hvor mye Stine og Heidi skal kritisere Hugo 🙄 Håper så inderlig at Hugo og Alina vinner i hvert fall! Og så får den tredje personen sitte med løs skjegget sitt i postkassen… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #32 Del Skrevet 26. september Spoiler Yes Hugo vant! 😄 nå må Alina med vinne, da står de to sterkt der fremover. Håper at Heidi ryker for det er hun som har skapt mest dårlig stemning der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 26. september #33 Del Skrevet 26. september Cid skrev (41 minutter siden): Skjul innhold Yes Hugo vant! 😄 nå må Alina med vinne, da står de to sterkt der fremover. Håper at Heidi ryker for det er hun som har skapt mest dårlig stemning der inne. Dårlig stemning er god TV 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #34 Del Skrevet 26. september (endret) Fant80 skrev (6 timer siden): Dårlig stemning er god TV Det synes ikke jeg, bare se på Kathrine fra sist års farmen. Det var bare veldig utrivelig å se på, det er ikke god tv synes jeg. Endret 26. september av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #35 Del Skrevet 26. september Håper at Hugo vinner hele torpet og kommer inn på gården, han står på som bare det og han vil nok bli en trussel mot de på gården! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #36 Del Skrevet 26. september Hvem håper dere ikke går videre av jentene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 26. september #37 Del Skrevet 26. september Cid skrev (59 minutter siden): Hvem håper dere ikke går videre av jentene? Heidi! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #38 Del Skrevet 26. september Peggy-Lovise skrev (17 minutter siden): Heidi! Samme, tror at Stine vil gli inn sammen med Hugo og Alina når Heidi er vekke og de vil bli en trio som funker greit sammen. Er mer Heidi som ikke liker Hugo og prater om det hele tiden 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. september #39 Del Skrevet 27. september Spoiler Glad for at Alina vant og at hun ikke blir med i Heidi sin allianse 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. september #40 Del Skrevet 27. september Ser ikke på Torpet. Betaler ikke mye for å få tilgang til det og massevis av sportskanaler jeg ikke ser på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå