Gå til innhold

Han har hunden på soverommet om natta

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 12.20):

Hundens behov foran damas behov? Hvis det er dette typen min og tenker så får han jo heller bare sove alene da.

ts

Anonymkode: d5157...feb

Du må spørre typen hva han tenker, og ta det derfra. Personlig hadde mitt svar hvis min mann hadde problemer med at hunden sover på soverommet vært at vi ikke kunne sovet sammen. Hunden er ett flokkdyr som jeg har tatt ansvar for, og 9 timer alene pga jobb er egentlig altfor mye allerede så de resterende 15 timer i døgnet er hunden med meg så fremt det ikke er noe helt ekstraordinært som skjer.

Anonymkode: 4f402...182

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du må spørre typen hva han tenker, og ta det derfra. Personlig hadde mitt svar hvis min mann hadde problemer med at hunden sover på soverommet vært at vi ikke kunne sovet sammen. Hunden er ett flokkdyr som jeg har tatt ansvar for, og 9 timer alene pga jobb er egentlig altfor mye allerede så de resterende 15 timer i døgnet er hunden med meg så fremt det ikke er noe helt ekstraordinært som skjer.

Anonymkode: 4f402...182

Du får velge da vettu, kjæresteforhold med en mann - eller en hund. Det virker som om en del single og ekstreme kvinner har et slags kjæresteforhold med hunden(e) sine. Ingen mann vil inn i det der, annet enn en som er kuet fra før. 

Anonymkode: d3976...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj dump! Folk med hunder og katter er så sære, de er ment til å dø alene

Anonymkode: 73bef...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Æsj dump! Folk med hunder og katter er så sære, de er ment til å dø alene

Anonymkode: 73bef...dbd

De med hund er aldri alene, aldri. Katta mi reker ute og ordner seg selv med katteluke og det hele. Bikkja derimot 😵‍💫. Konstant oppmerksomhetsbehov og all slags maintenance. Der blir ikke ny hund her i gården. Når den ryker skal vi endelig å litt tid til å gjøre det ene og det andre litt mer spontant. 

Anonymkode: d3976...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund på soverommet vitner om galskap...

Anonymkode: d3182...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...