Gå til innhold

Er dette «kjerringsko»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 15.16):

Jeg er 55, og har forståelse for problemstillingen, og synes "kjerring" er et begrep som greitt beskriver problemstillingen. 

Jeg er enig med de som sier at man skal være forsiktig med Sketchers hvis man er middelaldrende og vil unngå kjerringstemplet. De hvite er greie, men de sorte er vanskelige for godt voksne. Ikke spør hvorfor, det er en magefølelse bare!

Det er ganske komplisert å navigere i det farvannet der noen plagg er "for unge" og noen "for gamle". Min løsning er å gå for det enkle, klassiske, samtidig som jeg har et blikk på trendbildet. Det betyr ikke at jeg følger trender, men det betyr at jeg prøver å henge med sånn løselig, og oversette trendene til min bruk.

Det betyr jeg for tiden løser joggeskoproblemet med å velge litt retro modeller, samtidig som jeg unngår de mest brukte i gen Z, som adidas Samba. Velger heller superstar eller gazelle. Ellers observerer jeg at vi ser mindre hvite joggesko, så jeg har valgt joggesko med farge i år. Og når trenden går mot ekstremt store flytebryggesko, så oversetter jeg den til middelaldersk, ved å velge litt krafitige sko, som har farger, men ikke de mest outrerte modellene.

Denne her for eksempel synes jeg verken er "for ung" eller "for gammel":

40724300-a.jpg?itok=p0xdCbne

eller denne:

40022106-a.jpg?itok=EghbZIBZ

Anonymkode: f9e73...232

De så jo grusomme ut

Anonymkode: ba44b...1c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skechers er skikkelig kjærring 😅 spesielt de slip on.

Anonymkode: de17d...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 år og ville ALDRI gått i de skoene. Griseharry, faktisk. Sorry. Dette er kjerring.

Anonymkode: e6d3b...bd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dem og samme type i grå. Er 45 år og elsker Scetchers. Finnes ikke bedre sko å ha på foten. Bruk det du vil, ikke bry deg om hva ev andre tenker.

Anonymkode: 8ac51...e10

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjerring er en gift kvinne (uansett alder).

Anonymkode: 15c49...581

Ja, det og! Kjerring og gubbe er et ektepar. Men det sitter en kjerring på krakken og da er det betegnelse på et modent( over 40) kvinnemenneske.  Men en ting er vi enige om da; at kjerring ikke er en stil! 

Anonymkode: 7e16c...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Skechers er skikkelig kjærring 😅 spesielt de slip on.

Anonymkode: de17d...07a

Eh nei , skechers er ikke kjerring 

Anonymkode: ba44b...1c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man si at et par vanlige sko er kjempestygge? Så merkelige folk er nå tildags! Jeg er glad jeg gir beng i hva andre mener. Er jeg den eneste i verden som liker det jeg har på meg og JEG syns det er fint og komfortabelt så går jeg med det. Takk og pris at jeg har ryggrad til å være meg selv og følge egen smak og hjerte. 

De som bryr seg om hva folk på KG sier, har ikke mye å fare med gitt. De er pushovers! 

Anonymkode: 7e16c...fe1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...