AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Hva synes dere om disse skoene til hverdags sko når man ikke bruker skoletter? sort og rosegull detaljer. Anonymkode: 2d3e1...980 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september kommer helt an på hvilken kvinne som bruker de. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Å se ut som kjærring er visst en skjebne verre enn døden 😆 Anonymkode: c0b3c...042 20 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Ja, dropp gulldetaljene, og skoene er fine Anonymkode: 435a9...f18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Stilige sko 🤩 Kjerring 54. Eller 55? Anonymkode: faeef...a30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Kommer helt an på resten av stilen. Ville uansett droppet gull 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Nei de der er vel mer gangster. Anonymkode: b12c3...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Alt som noen under 25 ikke vil bruke, er vel pr. definisjon "kjerring" Personlig ville jeg valgt sko uten gulldetaljene, ikke fordi jeg synes det er "kjerring", men fordi det ikke er min stil. Det viktigste er jo at du liker skoene og synes de er fine 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september For å svare enkelt: Ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Ser ut som helt normale sko, kjerringsko ville jeg hvertfall ikke tenkt. M36 Anonymkode: 73c8b...bc2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september Opplever meg selv som kresen og har god smak. Disse er ikke kjerring, men alt kan bli det med feil tilbehør. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva synes dere om disse skoene til hverdags sko når man ikke bruker skoletter? sort og rosegull detaljer. Anonymkode: 2d3e1...980 Nei, jeg kunne godt brukt de til hverdags. K39 Anonymkode: 7c6cc...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september Det noen kaller gull ville jeg ha kalt "hvit", men hvis jeg hadde fått den detaljen bort, så ser de helt ok ut. Nå har det vært mote veldig lenge å ha på seg noen "kladeiser" av noen digre joggesko med kjempesåler til side florlette sommerkjoler...noe som før i tiden aldri hadde latt seg gjøre, for "så dårlig smak hadde ikke folk på den tiden". Hva andre mener og hva en evt. føler seg som ei kjerring i...det har med smak og behag å gjøre. Gå med akkurat hva man vil er mitt syn på den saken. Sko er sko. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september Nææh, helt vanlige nøytrale joggesko. Kommer jo an på hva man har til. Fargerike Hoka-sko er kjerring, disse er innafor. Anonymkode: 564eb...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september Er disse finere? ts Anonymkode: 2d3e1...980 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Å se ut som kjærring er visst en skjebne verre enn døden 😆 Anonymkode: c0b3c...042 I alle fall på kg. Anonymkode: dc728...c30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er disse finere? ts Anonymkode: 2d3e1...980 Ja! Anonymkode: dc728...c30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september Unngå alt fra Skechers hvis du er redd for å framstå som «kjerring». Er du trygg nok i deg selv til å være komfortabel i alderen din derimot, go for it. Anonymkode: f8af0...558 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #19 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er disse finere? ts Anonymkode: 2d3e1...980 Absolutt Anonymkode: 711b0...336 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 19. september #20 Del Skrevet 19. september Jeg er generelt ikke fan av gulldetaljer på noen ting, men disse var veldig fine! Jeg hadde gått med de om jeg var 16 eller 75. Driter i hva andre mener så lenge jeg syns de er fine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå