AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #21 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så pent og gjennomført! Hva slags kunstig plante er dette? Anonymkode: 84619...1cc Det er oliventrær fra Ambiplants. Ambiplants har rabatter nå, gå inn og kikk på utvalget deres. Dette er jo planter du har i årevis, det er god kvalitet, og du trenger ikke tenke på at de dør om du er borte en måned på ferie. Anonymkode: 3c543...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #22 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Europris og rusta sine er billigere enn Kremmerhuset ja, men Kremmerhuset har de som ser mest ekte ut. Og ofte på tilbud. Billige plastplanter ser kun billige ut. Anonymkode: fd89e...8e7 Har både kremmerhuset og Europris sine, stående side om side. Umulig å se forskjell på dem, selv med gode briller på. De kommer nok fra samme fabrikken, selv om de selges i ulike butikker til ulike priser. Hvordan de stelles? Når de får synlig støv blir vasken fullt med lunkent vann og en dråpe Zalo, blomstene dyppet lett nedi og ristet lett før de står i dusjen og tørker. Anonymkode: bc508...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #23 Del Skrevet 20. september 2024 Tørker av med støvklut på bladene ukentlig. Vasker de i badekaret iblant. Dvs spyler av de og pleier også å dra over med klut om de har litt større blader. Så får de stå der og renne fra seg før de går tilbake i potta. Jeg liker best å gi dem en real spyl fremfor å tørke støv, da føler jeg de faktisk er rene og ikke bare støvfri, men jeg er litt giddalaus. Kjøpte noe dyre greier fra et sted jeg ikke husker, dessverre. Det er årevis siden jeg kjøpte dem. De er like fine enda, og både ser og kjennes ekte. Hvordan man styler dem, vet jeg egentlig ikke... Jeg putter dem i en potteskjuler jeg liker og plasserer dem der de passer inn. Jeg har ikke satt dem noe sted som er veldig skyggete, f.eks hjørnekroken i ganga uten vinduer, for det ser unaturlig ut, synes jeg. Planter passer der det er vinduer, med dagslys (ikke nødvendigvis sollys altså, for det er jo generelt ikke alle ekte planter som liker sånt heller). I desember styler barna dem med små nisseluer og nissefolk og litt juletrepynt, i påska er de styla med små påskekyllinger, men det er vel ikke akkurat så stilrent at det gjør noe... Anonymkode: 77846...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. september 2024 #24 Del Skrevet 21. september 2024 AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 21.18): Kan de ikke settes i dusjen og spyles? Eller bare spyle det grønne? Anonymkode: 84619...1cc Dette gjør jeg med mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå