Gå til innhold

Mannen presser meg til sex. Er dette seksuell vold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, han høres ut som en frustrert og desperat umoden mann..( m drittsekk oppførsel) Skjønner veldig godt du mister all lyst og «rømmer» unna. Men har dere hatt nærhet og kroppskontakt i graviditeten og tiden etter? Unnskylder ikke han og hans oppførsel, for den er fæl. 😳Ville tatt han med til lege/ sexolog el for en prat  og hjelp. 

Anonymkode: 272e1...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hans Tore Lem skrev (På 22.9.2024 den 8.55):

Jeg skjønner at dette er plagsomt. Du har mindre sexlyst enn før, og derfor føles det som et mas når han har lyst på deg hele tida. Han fra sin side har mye kåtskap som ikke får utløp når du ikke har så mye sexlyst lenger. 
Mange sier du skal gå fra han. Er det det beste for barnet i denne situasjonen? Barnet trenger begge foreldrene, og hvis dere fungerer bra sammen utenfor senga, og er lykkelige ellers, ser jeg ingen grunn til å gå fra hverandre. 
Det hele kan løses enkelt ved st du lar han få lov til å treffe andre kvinner for sex. Da får han utløp får sitt behov, og du slipper så mye mas. Da kan dere konsentrere dere om foreldrerollen dere har sammen

Barnet trenger en mor som ikke blir voldtatt.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, han høres ut som en frustrert og desperat umoden mann..( m drittsekk oppførsel) Skjønner veldig godt du mister all lyst og «rømmer» unna. Men har dere hatt nærhet og kroppskontakt i graviditeten og tiden etter? Unnskylder ikke han og hans oppførsel, for den er fæl. 😳Ville tatt han med til lege/ sexolog el for en prat  og hjelp. 

Anonymkode: 272e1...864

Frustrert og umoden er en kraftig underdrivelse spør du meg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Be han om slutte å mase og heller ta seg en ronk

Hun har forlatt gærningen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Hun har forlatt gærningen

Åhå ja, jeg leste ikke alt.

Men da antar jeg at det uansett blir en del ronking på han fremover 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...